• Our tinychat. *O*


    Berna - Hybris - 9 november | 17
    Lieke - 1946 - 8 maart | 16
    Miriam - Walsh - 5 maart | 14
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Gabriëla - Versteegh - 29 december | 16
    Aniek - Karev - 24 december | 14
    Melissa - Cicero - 22 januari | 15
    Ness - LilacNiall - 23 september | 14
    Marlijn - Sphinx - 24 december | 14
    Noek - Fabella - 27 juni | 15
    Marie - Daddario - 3 juni | 13
    Kayleigh - TornApart - 21 januari | 13
    Sterre - Loorea - 9 oktober | 16
    Myke - Luftslottet - 25 juli | 16
    Linde - xZiall - 24 februari | 12
    Aline - Gru - 14 maart | 13



    - 'Het voelt echt zo.. hecht met jullie. Alsof ik jullie al zo lang ken. Voor de vriendschap van ons, amazing topic people, is geen eens real life nodig.' Mir.
    - 'ASDFGHJKL, dit is echt één van de weinige plekken waar ik me thuis voel haha. *tears*' Kay(kay).
    - 'I'M BAAAAAAAAAAAAAAAACK! <3 x Myke' aka Myke.


    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 21:41 ]


    Danmarks Dynamite.

    Aahw, dan hoop ik dat ze wel komen! En anders zijn er nog wel tickets in Nederland beschikbaar (:

    Hoi. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gru schreef:
    Aahw, dan hoop ik dat ze wel komen! En anders zijn er nog wel tickets in Nederland beschikbaar (:


    Echt waar? Beide concerten zijn toch uitverkocht?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    1946 schreef:
    (...)

    Echt waar? Beide concerten zijn toch uitverkocht?


    Nee, ik dacht dat er nog plaatsen over waren. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    1946 schreef:
    (...)

    Echt waar? Beide concerten zijn toch uitverkocht?


    HAHA, de laatste keer dat ik keek waren er nog kaartjes te koop. Maar weet niet hoe dat nu is, eigenlijk :$

    Cicero schreef:
    (...)

    Nee, ik dacht dat er nog plaatsen over waren. :3


    Oh. Nou ja. Ik ga me d'r niet eens aan denken. ^^
    En ik vind het album toch niet zo goed als ik gedacht had, dus achteraf vind ik het niet zo erg dat ik niet mocht, denk ik. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gru schreef:
    (...)

    HAHA, de laatste keer dat ik keek waren er nog kaartjes te koop. Maar weet niet hoe dat nu is, eigenlijk :$


    Aaaah. Nou ja. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    1946 schreef:
    (...)

    Oh. Nou ja. Ik ga me d'r niet eens aan denken. ^^
    En ik vind het album toch niet zo goed als ik gedacht had, dus achteraf vind ik het niet zo erg dat ik niet mocht, denk ik. :3


    Mocht je niet? Wat jammer.

    Ik had in het begin het idee dat ik het vorige album leuker vond, maar als je eraan gewend bent, is het wel erg goed (: Dat had ik ook bij Little Mix' album.

    Gru schreef:
    (...)

    Mocht je niet? Wat jammer.

    Ik had in het begin het idee dat ik het vorige album leuker vond, maar als je eraan gewend bent, is het wel erg goed (: Dat had ik ook bij Little Mix' album.


    Idk. Ik vond het niet zo erg. Ik ben er in mei bij geweest. ^^
    Ik heb dat eigenlijk nog steeds. :3 En dat's juist het punt, bij LM had ik echt direct van 'wooooooow, dit is super', dat had ik niet echt bij dit album...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    1946 schreef:
    (...)

    Idk. Ik vond het niet zo erg. Ik ben er in mei bij geweest. ^^
    Ik heb dat eigenlijk nog steeds. :3 En dat's juist het punt, bij LM had ik echt direct van 'wooooooow, dit is super', dat had ik niet echt bij dit album...


    Ik heb geen kaartjes kunnen krijgen voor het concert in mei :c Maar daarom ben ik wel blij dat ik nu wel kaartjes heb kunnen krijgen. Vorig jaar hadden ze ook gewoon twee concerten moten geven.
    Haha, dat had ik bij LM dus echt niet xd Toen ik Salute voor het eerst luisterde heb ik hem meteen weggeklikt :o Ik vond het echt een raar lied, maar nu vind ik het een swaglied(cool)

    Gru schreef:
    (...)

    Ik heb geen kaartjes kunnen krijgen voor het concert in mei :c Maar daarom ben ik wel blij dat ik nu wel kaartjes heb kunnen krijgen. Vorig jaar hadden ze ook gewoon twee concerten moten geven.
    Haha, dat had ik bij LM dus echt niet xd Toen ik Salute voor het eerst luisterde heb ik hem meteen weggeklikt :o Ik vond het echt een raar lied, maar nu vind ik het een swaglied(cool)


    Dat snap ik. Als ik in mei uiteindelijk niet was geweest, had ik nu misschien gemogen. Idk. Ik heb beide dagen dat ze in NL zijn gewoon lekker stage. (:
    Serieus? Oh nee, ik was direct verkocht. ^^
    Oh, ben jij trouwens Aline - achternaam -? Je kwam bij de mensen op fb die ik misschien zou kennen. ^^ Haha.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2014 - 13:36 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    1946 schreef:
    (...)

    Dat snap ik. Als ik in mei uiteindelijk niet was geweest, had ik nu misschien gemogen. Idk. Ik heb beide dagen dat ze in NL zijn gewoon lekker stage. (:
    Serieus? Oh nee, ik was direct verkocht. ^^
    Oh, ben jij trouwens Aline? Je kwam bij de mensen op fb die ik misschien zou kennen. ^^ Haha.


    Nja, je hebt ze sws een keer gezien en dat lijkt me echt awesome! (:
    Jep, serieus. Ik weet niet, vorige album vond ikveel leuker, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 12:11 ]

    Gru schreef:
    (...)

    Nja, je hebt ze sws een keer gezien en dat lijkt me echt awesome! (:
    Jep, serieus. Ik weet niet, vorige album vond ik veel leuker, eigenlijk.
    Ja, dat ben ik (: Ik was al helemaal vergeten dat ik vorig jaar een keer facebook heb aangemaakt om iemand zijn profiel te bekijken ^^


    Dat klopt, was suuuuuuuper geweldig! <3
    Echt? Nee, van LM vind ik dat niet, bij 1D wel. :3
    Ah, nice. Stiekem ga ik je even toevoegen dan. :3 Of ben je niet actief? ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    1946 schreef:
    (...)

    Dat klopt, was suuuuuuuper geweldig! <3
    Echt? Nee, van LM vind ik dat niet, bij 1D wel. :3
    Ah, nice. Stiekem ga ik je even toevoegen dan. :3 Of ben je niet actief? ^^


    Kan ik me voorstellen. Ik krijg gewoon helemaal de kriebels als ik denk aan het zien van One Direction.
    Hihi, meningen zijn alweer verdeeld, dus :p Ik heb echt een paar van die stukjes die ik zooo lekker vind klinken. Bij trough the dark, vlak voordat het refrein voor de tweede keer wordt gezongen. Back to you. Dat klinkt zo lekker! En bij LWL ook die zinnen voor het refrein ^^
    Oeeehh :3 Ja, ik ben actief (:

    Gru schreef:
    (...)

    Kan ik me voorstellen. Ik krijg gewoon helemaal de kriebels als ik denk aan het zien van One Direction.
    Hihi, meningen zijn alweer verdeeld, dus :p Ik heb echt een paar van die stukjes die ik zooo lekker vind klinken. Bij trough the dark, vlak voordat het refrein voor de tweede keer wordt gezongen. Back to you. Dat klinkt zo lekker! En bij LWL ook die zinnen voor het refrein ^^
    Oeeehh :3 Ja, ik ben actief (:


    Had ik daarvoor ook, hehehe. (:
    Jups, Trough The Dark vind ik echt super! Dat vind ik echt een leuke, net zoals Little White Lies. En voor de rest kom ik er even niet op. :')
    Aaah, nice. Haha. Toegoevoegd. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you