• Our tinychat. *O*

Berna - Hybris - 9 november | 17
    Lieke - 1946 - 8 maart | 16
    Miriam - Walsh - 5 maart | 14
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Gabriëla - Versteegh - 29 december | 16
    Aniek - Karev - 24 december | 14
    Melissa - Cicero - 22 januari | 15
    Ness - LilacNiall - 23 september | 14
    Marlijn - Sphinx - 24 december | 14
    Noek - Fabella - 27 juni | 15
    Marie - Daddario - 3 juni | 13
    Kayleigh - TornApart - 21 januari | 13
    Sterre - Loorea - 9 oktober | 16
    Myke - Luftslottet - 25 juli | 16
    Linde - xZiall - 24 februari | 12
    Aline - Gru - 14 maart | 13

- 'Het voelt echt zo.. hecht met jullie. Alsof ik jullie al zo lang ken. Voor de vriendschap van ons, amazing topic people, is geen eens real life nodig.' Mir.
    - 'ASDFGHJKL, dit is echt één van de weinige plekken waar ik me thuis voel haha. *tears*' Kay(kay).
    - 'I'M BAAAAAAAAAAAAAAAACK! <3 x Myke' aka Myke.

[ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 21:41 ]

Danmarks Dynamite.

Cage schreef:
    (...)

Jup (:
    Nee, wij gaan altijd naar Frankrijk xd

Hahaha. Dat kan, lol. Wij altijd naar Duitsland. :') Wel ieder jaar ergens anders, gelukkig, denk ik. :'D

stay safe because I like being alive at the same time as you

1946 schreef:
    (...)

Hahaha. Dat kan, lol. Wij altijd naar Duitsland. :') Wel ieder jaar ergens anders, gelukkig, denk ik. :'D

Wij houden meer van warmte enzo. Een plaats waar we gegarandeerd veel warmte en zon hebben xd We gaan nu voor de 5e keer naar dezelfde camping. Met name omdat dit voldoet aan onze eisen. En als het goed is, komen er meisjes die ik ken van eerdere jaren.
    Maar als iemand van jullie vlakbij zou zijn, zou dat echt heel swag zijn!

Cage schreef:
    (...)

Wij houden meer van warmte enzo. Een plaats waar we gegarandeerd veel warmte en zon hebben xd We gaan nu voor de 5e keer naar dezelfde camping. Met name omdat dit voldoet aan onze eisen. En als het goed is, komen er meisjes die ik ken van eerdere jaren.

Ik niet. Gelukkig houden m'n ouders wel rekening met me. Al hadden we dit jaar toch wel veels te veel zon en was het veels te heet. We zaten bijna iedere dag aan het zwembad. D:
    Klopt. Alleen is op vakantie meeten sowieso moeilijker, lijkt me. ^^

Cage schreef:
    (...)

Ik ga eigenlijk ook altijd naar Frankrijk op vakantie, maar aangezien we net het huis hebben verkocht gaan we dit jaar verder weg :)

Spoiler alert: you will save yourself

1946 schreef:
    (...)

Ik niet. Gelukkig houden m'n ouders wel rekening met me. Al hadden we dit jaar toch wel veels te veel zon en was het veels te heet. We zaten bijna iedere dag aan het zwembad. D:
    Klopt. Alleen is op vakantie meeten sowieso moeilijker, lijkt me. ^^

Nja, misschien juist niet. Omdat ouders misschien wel zoiets hebben van: Jaa we hebben nu al iets van 1500 km gereden, dan kan er nog wel eens een paar kilometer bij ofzo. Misschien sta je wel op dezelfde camping :o

@Linde
    Gaan jullie nu naar een ander land dan Frankrijk? Of meer zuidelijker in Frankrijk?

Cage schreef:
    (...)

Nja, misschien juist niet. Omdat ouders misschien wel zoiets hebben van: Jaa we hebben nu al iets van 1500 km gereden, dan kan er nog wel eens een paar kilometer bij ofzo. Misschien sta je wel op dezelfde camping :o

@Linde
    Gaan jullie nu naar een ander land dan Frankrijk? Of meer zuidelijker in Frankrijk?

Wij zitten nooit op campings. Altijd bij een particulier iemand. Ik vind campings vreselijk, al die vieze douches, wc's. Ik ben wat dat betreft echt moeilijk. :')

1946 schreef:
    (...)

Wij zitten nooit op campings. Altijd bij een particulier iemand. Ik vind campings vreselijk, al die vieze douches, wc's. Ik ben wat dat betreft echt moeilijk. :')

O, well. Ik weet dat het hier erg schoon is en ik ga altijd in de caravan naar de wc (A) Douchen doe ik wel gewoon daar, maar ik ga er nooit met blote voeten staan.

Cage schreef:
    (...)

O, well. Ik weet dat het hier erg schoon is en ik ga altijd in de caravan naar de wc (A) Douchen doe ik wel gewoon daar, maar ik ga er nooit met blote voeten staan.

Snap ik. Zelfs toen we dit jaar in een gewoon huisje zaten, stond ik met slippers in bad. Ik vind het alsnog zo vies, ugh.

1946 schreef:
    (...)

Snap ik. Zelfs toen we dit jaar in een gewoon huisje zaten, stond ik met slippers in bad. Ik vind het alsnog zo vies, ugh.

Haha, ik hou ook niet van die huisjes hoor. Iedereen zit daar te zitten en staan enzo. Daar doe ik ook gewoon slippers aan, sowieso. Ik vind het niet zo schoon xd

En mweh, het is hier zo doods stil op ons na xd

Cage schreef:
    (...)

Haha, ik hou ook niet van die huisjes hoor. Iedereen zit daar te zitten en staan enzo. Daar doe ik ook gewoon slippers aan, sowieso. Ik vind het niet zo schoon xd

Nee, maar, ik bedoel gewoon bij een particulier iemand. Een persoon die huisjes verhuurd, dus niet zoals een camping of zo'n park. Ik ben gewoon heel schoon aangelegd? Kan ik dat zo zeggen, idk, HAHA.

Cage schreef:
    En mweh, het is hier zo doods stil op ons na xd

Alweer. :c

Ik heb net Spijt gekeken. D:

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Alweer. <3

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

1946 schreef:
    (...)

Nee, maar, ik bedoel gewoon bij een particulier iemand. Een persoon die huisjes verhuurd, dus niet zoals een camping of zo'n park. Ik ben gewoon heel schoon aangelegd? Kan ik dat zo zeggen, idk, HAHA.

Oh zo.
    Haha, je zou het zo kunnen zeggen :p
    Ik ben niet echt schoon aangelegd, maar ga niet ergens op blote voeten staan.
    En ik ga niet op de wc zitten als ik naar zo'n openbaar ding moet x$