• Ik heb voor mijn verjaardag, inmiddels bijna 2 maanden geleden, van mijn ouders een e-reader gekregen
    Het probleem is dat ik er geen boeken op krijg
    Ik download ze (omdat ik het kopen veel te duur vindt)
    Ik sluit de e-reader aan op mijn laptop, maak contact en zet het boek in het mapje Kobo
    Supmab Kobo

Maar als ik dan mijn e-reader weer losmaak staat het boek er niet op
    Weet iemand hoe ik dit op kan lossen
    Ik heb een koboglo en vind het erg zonde dat ik hem niet kan gebruiken

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Gebruik je de optie "Hardware veilig verwijderen en media uitwerpen"? Sommige opslagdingen hebben dit nodig, omdat anders de gegevens niet goed worden weg geschreven.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Titan schreef:
    Gebruik je de optie "Hardware veilig verwijderen en media uitwerpen"? Sommige opslagdingen hebben dit nodig, omdat anders de gegevens niet goed worden weg geschreven.

Jep, dat gebruik ik

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Loorea schreef:
    (...)
    Jep, dat gebruik ik

Hmmm en zodra je hem loskoppelt zijn alle boeken weg? Lemme google.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik gok dat je dit al doet of niet:

Adding books or PDFs using your computer
    You can connect your eReader to your computer and then drag and drop books into your eReader library. Before you begin, add the books to your computer.

1. Connect your eReader to your computer using the included USB cable.
    2. Tap Connect on your eReader.
    3. When Windows prompts you for an action, click Open folder to view files. A desktop explorer window will open, showing the contents of your eReader.
    4. Open a second desktop explorer window, and display the books you want to add to your eReader.
    5. Drag and drop your books into the eReader contents.

Ik gebruik altijd U-torrent - of zo iets - als ik mijn boeken op de e-reader wil zetten. Werkt tot nu toe voor mij nog goed.

That is a perfect copy of reality.

Een andere website zegt dat je Adobe Digital Editions moet gebruiken:

Step 1) Download your .epub or .PDF ebook to your computer.
    Step 2) If you haven't done so already, download and install Adobe Digital Editions (ADE) from http://www.adobe.com/products/digitaleditions.
    Step 3) Open up the ADE application on your computer, and connect your Kobo using the USB cable that came with your eReader.
    Step 4) If you are in "reading view", click on the button in the top-left corner to switch to "Library View".
    Step 5) Select "Library" -> "Add item to library" from the top left.
    Step 6) Select the .epub or .pdf file that you wish to add to your e-reader, and click "Open".
    Step 7) Drag the icon of your newly added book from your library to the icon on the left that reads "KOBOeReader" or "Nook". You should see a progress bar come up as the file is being copied. When the process is complete, close ADE.

Ik heb ook kobo en gebruik calibre als programma, waarmee het echt easy peasy lemmon sleezy whatever is om nieuwe boeken op je reader te zetten. Je moet het gewoon even googelen, downloaden kost niet lang en is gratis (en je krijgt er geen spam van op je pc).

Aan niets denken is ook denken.