• Het is een algemene ToHo-meeting en je moest je der vo inshcrijven wrm I don't know, maar ik ga er heen.
    Wat het gaat worden weet ik niet. Ben best benieuwd eigenlijk.
    Gaat er ngo iemand?


    *He's the one.

    Ik heb dat meisje op msn anders geef ik haar wel aan je dan kan je het vragen??


    *He's the one.

    Als die da ni erg vind dat er ineens een wildvreemd meisjje tegen haar begint te prate :P


    Real music is hidden behind the notes

    Charissa i don´t know, en ik ben helemaal nat..!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    je kan je nog tot morgen avond in schrijve. heb je netlog???


    *He's the one.

    nee :S


    Real music is hidden behind the notes

    Charissa i don´t know, en ik ben helemaal nat..!


    regende het daar ook zow, hier oowk maar ik niet nat zijn:P


    *He's the one.

    Nee jij niet, ik heb hem trouwens de groeten gedaan maar hij wist niet meer wie je was.... Pff,. Volgens mij heeft hij het door,... Hoop het toch.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    nee :S


    da geeft ni, ma das dinsdag om 12uur in het centraal station antwerpen. en ge moet alleen geld meenemen vo de mac en een zelf gemaakte tekening das vo een soort van wedstrjd, die tekening mag van Tom/Bill/Gustav/Georg/ToHo zijn.
    En als ge mee wilt/kunt moet ik gwn u volledige naam wete en dan zeg ik da tege da meisje en dan zijt eg ingeschreven.


    *He's the one.

    Nee jij niet, ik heb hem trouwens de groeten gedaan maar hij wist niet meer wie je was.... Pff,. Volgens mij heeft hij het door,... Hoop het toch.


    Die is dom ach ja des te bter toch.


    *He's the one.

    Hmm toen ik hem zei dat e hem had uitgescholden voor Pedo wist ie het wel weer.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nu zou ik wel willen gaan, ma keb just aan mijn ouders gevraagd of ik mocht ma ik mag ni (huil)

    Mijn ouders moete ook altij ambetant doen he (huil)


    Real music is hidden behind the notes

    Hmm toen ik hem zei dat e hem had uitgescholden voor Pedo wist ie het wel weer.


    ow ja dat stuk, ach ja de waarheid kwatst .<33


    *He's the one.

    Nu zou ik wel willen gaan, ma keb just aan mijn ouders gevraagd of ik mocht ma ik mag ni (huil)

    Mijn ouders moete ook altij ambetant doen he (huil)


    Wrm mag je niet mss kan ik hen overtuigen.


    *He's the one.

    Btw, ik heb iets geschreven zou je even willen keuren?! Ik stuur het naar je toe hoor scaht.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Btw, ik heb iets geschreven zou je even willen keuren?! Ik stuur het naar je toe hoor scaht.


    trlijk altijd Honey.<3


    *He's the one.