• Hoe ver vinden jullie dat je mag gaan als je een vriendje hebt?
    Als in naar andere jongens kijken, vinden dat iemand knap is, of gewoon jongens spotten met je vriendinnen?
    Daar doe ik opzich niet aan maar was wel benieuwd.

    M'n vriend ging opeens tumblr aanmaken, en ik had mijne nog van heel lang geleden, en ja
    fotos van jongens, en af en toe wat shirtless, en was een beetje zo'n fangirl. En staat ook dat 'Johnny Depp perfection'.
    En nu doet hij stront irritant met 'oh ik ga ook wel fotos van vrouwen in bh's omdat ik dat 'mooi' vind'.
    Hij zegt ook opeens 'wacht maar af, ik krijg wel meer volgers dan jou'. Zovan wtf. het is geen competitie, ik vond alleen cool
    dat ik vroeger best wat volgers had. I mean je mag toch wel fotos van jongens posten die je mooi vindt ofzo.

    Of igg, dat was ook even mijn zeik verhaal maar vroeg ook even hoever over het algemeen mag gaan?
    Kus op de wang, knuffel met iemand anders, etc. Ik heb wel zo mijn eigen grenzen maar toch wel benieuwd wat dat voor jullie is.
    Hij is elke keer superjaloers als ik alleen ga afspreken met een jongen, terwjil hij gewoon een kus op de wang krijgt van een meisje dat ik weer niet vond kunnen.
    Ik vind gewoon dat hij te overdreven doet. En ik vindt fangirlen opzich gewoon leuk, het gaat niet te ver ofzo vind ik.

    Ik zeg dat het gewoon fangirlen is enzo, want over algemeen als ik fangirl over bands, is het omdat ik hun muziek tegek vind, enzo. Want meeste bandleden zijn niet heel erg knap ofzo :') dan zegt hij opeens dat hij ook fanboy is, en dan gaat hij zeggen dat hij emma watson wil doen.
    Zeg ik 'dat zeg ik toch niet'. Zegt hij nee dit is gewoon fanboy, vind je erg ofzo? En ik vind emma watson niet knap.. ze is gewoon perfectie.
    Ugh. Ik weet niet als hij dit nou serieus meent of hij me gewoon napraat van mijn fangirl tijd.

    Ik weet niet heb wel is nagedacht om eind aan te maken omdat hij best vaak en snel jaloers is en als hij dat is, zegt hij gewoon onaardige dingen en cared hij helemaal niet meer. Dan is hij gewoon vergeten dat hij van me houd ofzo en kan hij alleen maar over andere meisjes praten. Sigh.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 17:23 ]

    Kijken mag, aankomen niet. Ik ga mijn vriend echt niet verbieden naar andere vrouwen te kijken, daar raakt hij alleen maar gefrustreerd van. Andersom zal het snel voorbij zijn als hij mij verbied naar anderen te kijken.
    Dus ja, als ik een knappe jongen voorbij zie komen, kijk ik er zeker naar. Dat weet hij ook, net zoals dat ik van hem weet dat hij naar andere vrouwen kijkt. Maar zolang we beide niet met anderen gaan zoenen of helemaal om anderen heen gaan hangen, vind ik het allemaal prima.

    Over jouw vriend: als ik jou was zou ik hem gewoon een keer vragen wat hij hier in godsnaam mee wil bereiken. Zoals Harashima al zei, als hij het alleen doet om jou te stangen, zou ik hem meteen de deur wijzen. Als hij het doet omdat hij onzeker/jaloers is, zou ik hem gewoon duidelijk vertellen dat je hém toch echt de leukste vind.


    Valar Morghulis.

    Ik heb zelf ook wel wat last gehad van jaloezie in mijn relatie. Ik denk dat het het beste is om er over te praten en samen duidelijk te maken waar de grens ligt.
    Kijken en praten met het andere geslacht valt toch niet te voorkomen, dus dat hebben we maar te accepteren. Het is natuurlijk maar net hóe je met de ander praat en hóe je naar de ander kijkt. Mijn vriend zou het niet waarderen als ik naar een jongen kijk en met een jongen praat om aandacht te krijgen. En andersom zie ik het hetzelfde.
    Ik denk dus dat de grens daar zo'n beetje ligt: Kijken, praten en samenwerken is oké, maar meer niet.


    You are beautiful, you are love.

    I mean je mag toch wel fotos van jongens posten die je mooi vindt ofzo.
    Tuurlijk mag dat, maar het kan hem onzeker maken. Ik vind het ook niet fijn als het gebeurd.

    Kus op de wang, knuffel met iemand anders, etc. Ik heb wel zo mijn eigen grenzen maar toch wel benieuwd wat dat voor jullie is.
    Een kus vind ik te ver gaan, knuffel mag natuurlijk wel, waarom zou dat niet mogen? Het is nou niet bepaald iets seksueels :'D

    Hij is elke keer superjaloers als ik alleen ga afspreken met een jongen
    Ik vind het op zich niet fijn als Nikki afspreekt met een jongen, maar zover ik weet ga ik niet compleet idioot reageren.

    terwjil hij gewoon een kus op de wang krijgt van een meisje dat ik weer niet vond kunnen.
    Ik kan dat heel goed snappen dat je dat niet fijn vind. Als hij iets mag, moet jij dat ook mogen. Ik persoonlijk zou het heel awkward vinden als een meisje dat bij mij zou doen en zou het niet willen.

    dan zegt hij opeens dat hij ook fanboy is, en dan gaat hij zeggen dat hij emma watson wil doen.
    Overdreven much, jezus. Zelfs ik zeg zoiets niet.

    Dan is hij gewoon vergeten dat hij van me houd ofzo en kan hij alleen maar over andere meisjes praten.
    Ugh, dat moet echt kut zijn voor jou. Heb je het er al met hem over gehad?


    Ik weet dat ik soms heel jaloers / onzeker kan zijn, maar volgens mij is jou vriendje nog een heel stuk erger dan mij.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 18:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bij mij is de regel: Kijken mag, verder niets.
    Iedereen kijkt, bewust of onbewust, daar doe je toch niets aan, als het maar blij kijken blijft. Kijken doe je met je oogjes :Y)

    Wees eerlijk tegen je vriend


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ga eerlijk toegeven dat ik best wel met vriendinnen praat over hoe sexy Thor enzo wel niet is, maar het is niet dat ik iemand met mijn ogen volg in het bijzijn van mijn vriend. Knuffelen en een kus op de wang vind ik ook doodnormaal, want dat doe je nu eenmaal bij vrienden. Zolang je elkaar niet kust, met elkaar flirt en seks hebt, zie ik geen probleem in familiair zijn met vrienden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dumbledore schreef:
    Ik zeg altijd: "Kijken mag" en daarmee bedoel ik dan dat je gerust naar een jongen mag kijken en kan denken: god die ziet er prima uit. Maar ik vind niet dat dat dan uitgesproken hoeft te worden naar je vriend. Met je vriendinnen vind ik dat wat anders, maar het is misschien niet zo leuk voor je vriend om dat te horen. Dat vind ik zelf namelijk anders om ook.
    Maar dat is natuurlijk mijn mening. (:

    Dit.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Dimleya schreef:
    Kijken mag, aankomen niet. Ik ga mijn vriend echt niet verbieden naar andere vrouwen te kijken, daar raakt hij alleen maar gefrustreerd van. Andersom zal het snel voorbij zijn als hij mij verbied naar anderen te kijken.
    Dus ja, als ik een knappe jongen voorbij zie komen, kijk ik er zeker naar. Dat weet hij ook, net zoals dat ik van hem weet dat hij naar andere vrouwen kijkt. Maar zolang we beide niet met anderen gaan zoenen of helemaal om anderen heen gaan hangen, vind ik het allemaal prima.

    Over jouw vriend: als ik jou was zou ik hem gewoon een keer vragen wat hij hier in godsnaam mee wil bereiken. Zoals Harashima al zei, als hij het alleen doet om jou te stangen, zou ik hem meteen de deur wijzen. Als hij het doet omdat hij onzeker/jaloers is, zou ik hem gewoon duidelijk vertellen dat je hém toch echt de leukste vind.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben niet zo jaloers aangelegd. Zolang hij niet met een ander meisje zoent of meer, vind ik het niet erg.
    Van mij mag die best kijken naar halfnaakte vrouwen, of knuffelen met een vriendin. Zolang die maar weet dat ik ook nog ergens ben x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Oh, ik ben heel erg jaloers. Ik vind het niet leuk als hij zegt dat hij een ander meisje of een andere vrouw mooi vind, maar ik wil nog wel eens alle acteurs op noemen die ik ontzettend leuk/knap vind. Ja, heel erg oneerlijk, maar gelukkig is hij totaal niet jaloers.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nvm.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 19:38 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Paranymph schreef:
    Nvm.

    I lolled


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    I lolled

    Ik was een beetje in de war, denk ik zo. Dacht dat 't een ander topic was. x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Paranymph schreef:
    (...)
    Ik was een beetje in de war, denk ik zo. Dacht dat 't een ander topic was. x'D

    Ken het, hahaha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    jah ik ben een beetje een apart geval, ik heb een open relatie. Mijn vriend moet maar doen wat hij zelf wilt, hij is namelijk een keertje vreemd gegaan en toen hebben we dit besloten. Daarnaast kijken we samen vrouwen ˆˆ
    Ik vind dat er te moeilijk over word gedaan wanneer je naar iemand kijkt...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Aaach, op mijn Tumblr blog heb ik ook voetballers staan. Ook soms shirtless. Mijn ex was daar totaal niet moeilijk over, maakte er zelfs grapjes over met vragen welke voetballers is zou doen en welke niet. :') Tegelijkertijd mocht hij het hebben over dat meisje Hayley van Paramore. Nou en? Hij is toch mijn vriend en hij houdt toch van mij? Of hij nou naar dat meisje kijkt terwijl ik het weet of niet, kijken doet hij toch wel. Big deal..?

    Sommige mensen lijken gewoon te zoeken naar problemen ofzo. Ik vind dus dat je vriend zich beheurlijk aanstelt.


    ars moriendi