• ... en dat kun je waarschijnlijknietzogoedzienwanterzittenwatcomputerschermentussen dat is Jiiiiiiiiiip!

    Feliciteer haar allemaal maar even, want Jip aka Wiarda is vandaag vijftien geworden. Dat verdient wel wat slecht maar enthousiast gezang. ^^

    En laten we het dansen niet vergeten, want dat hoort bij een feestje. Dumbledore, Sherlock, John en de Daleks laten alvast hun sick moves zien, en Hannibal heeft heel vriendelijk aangeboden om wat snacks te brengen. Zo attent, die man. :Y)





    (En hierbij hebben jullie toevallig ook meteen mijn 10.000ste post, Q. Nog meer hoera. ^^)

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 0:06 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd met je verjaardag!! (:
    En jij gefeliciteerd met je 10000e post. :Y)


    :)

    Gefelciteeeeeerd! *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gefeliciteerd met je verjaardag!


    Pretty is just a pretty word.

    Gefeliciteeeerd! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Gefeliciteerd. ^^


    •*• Lululu •*•

    Congratz!! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteeeerd!
    En wat een geweldige gifs.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Happy birthday!
    Now, where is the cake? *looks around*

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 15:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Givens schreef:
    Gefeliciteerd met je verjaardag!! (:
    En jij gefeliciteerd met je 10000e post. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gefeliciteerd beide ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    *komt veertien uur te laat op haar eigen verjaardag*
    Heeeel erg bedankt iedereen! En Square, bedankt voor het fantastische topic. (bloos) Dan ga ik nu maar eens mijn cadeautje lezen... oeeeeh, ben ongelofelijk benieuwd!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hohenheim schreef:
    Dr. Lecter brengt hapjes? I'm in!
    Happy Birthday! & Fijne 10.000ste forumpost! (:


    Some people are art and do art at the same time

    Facts schreef:
    (...)
    Ik ben blij dat je toegeeft dat je vorige gastenboekberichten ongeldig waren. :Y)

    Ik vind trouwens dat het dringend tijd is om een Q-verjaardagskalender voor mezelf te maken. Ik vergeet steeds de verjaardagen van iedereen. D:


    Jouw gb was eerder, daar kan ik niet omheen, maar dat kwam doordat ik om twaalf uur eerst dit topic maakte en de proloog van de story moest activeren. Ik vind dat ik daar bonustijd voor verdien. :')



    Wiarda schreef:
    *komt veertien uur te laat op haar eigen verjaardag*
    Heeeel erg bedankt iedereen! En Square, bedankt voor het fantastische topic. (bloos) Dan ga ik nu maar eens mijn cadeautje lezen... oeeeeh, ben ongelofelijk benieuwd!


    Veertien uur te laat... met Starbucks?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd! (:


    From these ashes, I will rise

    Square schreef:
    (...)

    Jouw gb was eerder, daar kan ik niet omheen, maar dat kwam doordat ik om twaalf uur eerst dit topic maakte en de proloog van de story moest activeren. Ik vind dat ik daar bonustijd voor verdien. :')

    Kom op. Ik was eerst, geef het nou gewoon toe. D:

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 16:31 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it