• Hier is-ie dan, het topic waar we lang op hebben gewacht: het Kletscafé!





    Wil jij ook bij de crew horen? Je bent meer dan welkom!
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij!. (:



    Het Kletscafé Spin-off:

    • Tinychat •
    Het Kletscafé GIF-wartopic!
    Het Q-account van het Kletscafé: Kletscafe

    Lootjestrekken bij het Kletscafé!

    Het principe is gewoon hetzelfde, er worden lootjes getrokken, en je moet een cadeautje geven aan degene die je hebt getrokken met eventueel een leuk gedichtje erbij.
    Het cadeautje kan zijn in de vorm van: Reclame voor diens story of een andere creatie, credits doneren, een brief schrijven met daarin een kleinigheidje (maar dan moet iedereen die wél post wil ontvangen even in een PB zijn/haar adres geven. Iedereen krijgt dan elkaars adressen, zodat de ander niet kan al raden wie hem/haar getrokken heeft), verder kun je ook gewoon iets heel liefs over hem/haar zeggen of het bij een gedichtje houden. Noem maar op, er zijn genoeg dingen te verzinnen!
    Als je graag post wil ontvangen en bereid bent je adres door te geven, stuur dit dan door naar Gail (Gemela). Zo hoeft niet iedereen je adres te weten.


    Onze geweldige crew:
    Werknemers.
    Lotta • Facts• Cafébazin • 12 x
    Nori • Felidae• Mede-cafébazin • 12
    Tom • Dooddoenervo• Barman • 14
    Sofie • Amaretto• Barvrouw • 13
    Kim • Plenilunium• Entertainer • 17 x
    Sylvie • Gylani• Serveerster • 19 x
    Fabiënne • Presence• Schoonmaakster • 15
    Rick • TheScientist• Gitarist • 16 x
    Jason • Json• Glazenophaler • 17
    Evelien • Valli• Buitenwipper • 18 • x


    Verslaafden.
    Suuz • Leonhardt• Alcoholistische stamgast • 16 x
    Erieka • Troll• Frisdrankverslaafde • 17
    Gail • Gemela• Colaverslaafde • 17 x
    Melissa • Cicero• Kinderchampagneverslaafde • 15
    Isa • xBoselfje• Loempiaverslaafde • 13
    Lisanne • Catilina• Chocolademelkverslaafde • 14 x
    Tialda • Scribe• Stamgast • 18 x
    Naomi • Marlon• Serieverslaafde • 18
    Yolanda • Gibbs• Serieverslaafde • 16 x
    Anne • ThingsInLife• Unicorn- en serieverslaafde • 14
    Sanne • Varius• Puzzelverslaafde • 14 x
    Marlou • Forsythia• Gameverslaafde • 14
    Anthon • Busje3000• Popcornverslaafde •
    Jaimy • Irvine• Tumblrverslaafde • 16 x
    Jacco • Zagarino• Seksverslaafde • 18 x
    Daphne • xAguamenti• Wemelverslaafde • 14
    Emma • Scorpia• Theeverslaafde • 14 x


    x = doet mee aan lootjestrekken

    Prijslijst.





    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 22:16 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Valli schreef:
    Omdat ik het niet vanbuiten wist, sarreh.

    En nu gaat iedereen mooi zeggen dat Naomi niet weg mag :Y)

    D:

    Naomi, je mag niet weg! Ik haal dat kruisje mooi niet van je username weg!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Naomi, doe toch gezellig mee, ook al ken ik je niet echt


    16 - 09 - '17

    Ik verveel me!


    16 - 09 - '17

    Jezus, dat topic gaat snel Oo


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Valli schreef:
    Omdat ik het niet vanbuiten wist, sarreh.

    En nu gaat iedereen mooi zeggen dat Naomi niet weg mag :Y)


    Ik ga niet weg. Ik schrijf me enkel gewoon uit dat lootjestrekken gedoe :Y)
    Dus hier bij deze nogmaals: ik schrijf me uit dus Eef moet geen twee cadeaus maken.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Marlon schreef:
    (...)

    Ik ga niet weg. Ik schrijf me enkel gewoon uit dat lootjestrekken gedoe :Y)
    Dus hier bij deze nogmaals: ik schrijf me uit dus Eef moet geen twee cadeaus maken.

    Oké, stel je voor dat Evelien geen twee cadeaus moet maken. Schrijf je je dan nog altijd uit?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Maar het maakt toch niet uit hoeveel mensen zich hebben ingeschreven? Want als ik Lotta krijg, betekent het nog niet dat Lotta gelijk mij moet doen :'D
    Snapt iedereen wat ik probeer te zeggen?

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 20:54 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Facts schreef:
    (...)
    Oké, stel je voor dat Evelien geen twee cadeaus moet maken. Schrijf je je dan nog altijd uit?


    Evelien moet zowiezo twee cadeaus maken. Het maakt mij echt niet uit zoals ik al eerder zei ;p
    Ik ken hier nauwelijks iemand dus mij maakt het helemaal niet uit. En zo is opeens ook alles eerlijk verdeeld :Y)
    Dus ik schrijf me uit.


    Rise and rise again until lambs become lions

    NAOMI!!! BLIJF GEWOON MEEDOEN MET HET LOOTJESTREKKEN! MISSCHIEN TREK JE NAMELIJK MIJ WEL! OF IK JOU! EN WEET IK VEEL IK LUL NU OOK MAAR WAT MAAR HET IS GEWOON LEUK ALS JE MEE DOET!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    NAOMI!!! BLIJF GEWOON MEEDOEN MET HET LOOTJESTREKKEN! MISSCHIEN TREK JE NAMELIJK MIJ WEL! OF IK JOU! EN WEET IK VEEL IK LUL NU OOK MAAR WAT MAAR HET IS GEWOON LEUK ALS JE MEE DOET!


    Hehe als ik jou had getrokken, wist ik meteen wat ik moest maken, haha. :Y)
    Maar nee. Ik schrijf me gewoon uit. Effe geen zin er meer in en dan is het ook netjes verdeeld. Dus mij maakt het helemaal niet uit en ik maak me er ook helemaal niet druk om. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Marlon schreef:
    (...)

    Evelien moet zowiezo twee cadeaus maken. Het maakt mij echt niet uit zoals ik al eerder zei ;p
    Ik ken hier nauwelijks iemand dus mij maakt het helemaal niet uit. En zo is opeens ook alles eerlijk verdeeld :Y)
    Dus ik schrijf me uit.


    En verder (als nog een reactie die bij mijn vorige grote reactie hoort (groot als in groot lettertype)), is een cirkel rond. Iets wat Kim al snapte. Dus het maakt helemaal niet uit met hoeveel mensen je het lootjestrekken doet, want er blijft niemand over. ;) Want iedereen wórdt getrokken en trékt iets. Dus 2keer. En 2x15 = 30 = een evengetal dus er kan noooit iemand zonder iets zitten.

    (het hele trekken gebeuren klinkt zeer raar. Is dit ook anders te verwoorden? :'D )

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 21:03 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Newt schreef:
    Maar het maakt toch niet uit hoeveel mensen zich hebben ingeschreven? Want als ik Lotta krijg, betekent het nog niet dat Lotta gelijk mij moet doen :'D
    Snapt iedereen wat ik probeer te zeggen?


    Idd. Gewoon een doorschuifsysteem.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    GUYS HET MAAKT NIET UIT OF WE MET 15 OF 14 MENSEN ZIJN! IK KAN LOTTA HEBBEN, LOTTA KAN YOLANDA HEBBEN EN YOLANDA KAN MIJ HEBBEN! MAAR YOLANDA KAN OOK EVELIEN HEBBEN, NET ALS DAT LOTTA EN IK OOK ELKAAR KUNNEN HEBBEN! DAT IS LOOTJES TREKKEN! EEN ONEVEN AANTAL MAAKT NIET UIT!
    Dit betekent dus ook dat Naomi in feite gewoon kan blijven :'D Net als dat het betekent dat Evelien NIET twee cadeautjes hoeft te maken. Problem solved.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 21:01 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Marlon schreef:
    (...)

    Hehe als ik jou had getrokken, wist ik meteen wat ik moest maken, haha. :Y)
    Maar nee. Ik schrijf me gewoon uit. Effe geen zin er meer in en dan is het ook netjes verdeeld. Dus mij maakt het helemaal niet uit en ik maak me er ook helemaal niet druk om. :Y)


    Lees mijn net gemaakte post. ;) En nu ben ik wel nieuwsgierig hoor: wat zou je me dan maken? :Y) EN JE MOET MEE DOEN _O_ I'M BEGGIN YOU!!! :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    En verder (als nog een reactie die bij mijn vorige grote reactie hoort (groot als in groot lettertype)), is een cirkel rond. Iets wat Lotta al snapte. Dus het maakt helemaal niet uit met hoeveel mensen je het lootjestrekken doet, want er blijft niemand over. ;) Want iedereen wórdt getrokken en trékt iets. Dus 2keer. En 2x15 = 30 = een evengetal dus er kan noooit iemand zonder iets zitten.

    (het hele trekken gebeuren klinkt zeer raar. Is dit ook anders te verwoorden? :'D )

    Wat Lotta al snapte? Maar Lotta heeft daar toch niks over gezegd?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis