• Ik had dus bij "story promoten" een topic aangemaakt voor een story die niet van mij is (en dat heb ik ook heel netjes in het topic vermeld). Maar toen kreeg ik de reactie:
    "Niet door jou geschreven? Heb je toestemming?"
    Moet je die hebben om een story te promoten (en er verder dus niets mee te doen, en je erbij hebt gezet dat-ie niet door jezelf geschreven is)? Ik heb voor de zekerheid de huisregels nog eens nagelezen, maar daar staat niets over in.
    Mag dat, of mag het niet?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Volgens mij mag je gewoon de story van een ander promoten hoor. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom zou dat niet kunnen? Ik zou niet weten wat er nadelig aan is voor de gepromote persoon. :P


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    Waarom zou dat niet kunnen? Ik zou niet weten wat er nadelig aan is voor de gepromote persoon. :P


    -

    Volgens mij mag het gewoon. Ik heb er alleszins nog nooit iets over gehoord/gelezen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dat mag gewoon, volgens mij is er iemand gewoon een beetje pietluttig of chagrijnig dat ze dat doen.


    Your make-up is terrible

    Ik heb het verkeerd begrepen. :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Dat vroeg ik me ook af toen ik de forumindeling weer eens doorlas nadat hij veranderd was. Er staat namelijk 'Promoot de stories die je hebt gemaakt!' Moet je dat dan heel letterlijk opvatten of is dat gewoon, omdat het anders te ingewikkeld is om uit te leggen in zo'n kort zinnetje?
    Los van of het wel of niet voordelig is voor de maker van de story, lijkt het me toch beter als mensen het inderdaad zelf doen. Het gaat immers om werk wat niet van jou is en het lijkt me een makkelijke manier om eventuele ruzies - om niks - te voorkomen. Iedereen kan immers een topic maken.
    Maar ja. Ik ben geen mod, hè (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes