• I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb hier geen woorden voor, behalve dat ik het gewoon walgelijk vind.


    26 - 02 - '16

    Afschuwelijk, arm kindje. Ik zou willen dat ik hem kon komen weghalen en een awesome leven geven, ghehe. :')


    Alis volat propriis.

    Prefect schreef:
    Sick Person.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Jezus, sommige ouders zouden meteen opgesloten worden en nooit meer kinderen mogen krijgen. Zulke dingen doe je niet bij kleine kinderen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oh wat, verdienen niet eens om ouders te zijn.
    Ga toch respect vol met je kind om ofzo.

    Hamlet schreef:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    GreaterGood schreef:
    What. The. Fack. Echt, zieke mensen.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Euh whut? Zijn die mensen nog normaal fzo?


    16 - 09 - '17

    Zo'n mensen zouden geen kinderen mogen krijgen.


    Bad decisions make good stories.

    Wat? Is ze niet goed bij 'r hoofd? Ik snap sowieso niet wat er leuk aan is, maar goed, als je 18+ bent vind ik dat je dat zelf moet weten. Maar je gaat het niet je baby opleggen, gatverdamme.


    Life is hard and then we die

    Gibbs schreef:
    Jup, dat is raar. Sowieso, het kind kan zelf niet eens beslissen het of 't wel wil of niet. Áls je je kinderen gaatjes in de oren laat doen of wat dan ook aan piercings of whatever, zorg er dan voor dat het kind zelf kan beslissen of het 't uberhaupt wel wíl. ;S


    Ik kreeg mijn oorbellen ook toen ik zes maanden was. Volgens mij is dat ook vrij normaal. Maar stretchen gaat wel erg ver.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik kreeg ook al oorbellen toen ik een jaar of vijf was geloof ik, misschien nog wel iets jonger. Ik vind niet dat dat volledig verboden zou moeten worden, maar stretchen daarentegen dan wel. Ik vind dat stretchen pas mag als je 18 bent of zo.


    26 - 02 - '16

    Van dit soort dingen krijg ik nou wurgneigingen. Arm kind.


    Valar Morghulis.

    Wauw


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse