• I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    What the ...:|


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    .... Tja, ik denk dat het de beslissing van de ouders is, maar ik vind het nog steeds niet helemaal juist...!

    Jup, dat is raar. Sowieso, het kind kan zelf niet eens beslissen het of 't wel wil of niet. Áls je je kinderen gaatjes in de oren laat doen of wat dan ook aan piercings of whatever, zorg er dan voor dat het kind zelf kan beslissen of het 't uberhaupt wel wíl. ;S


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat arme kind...


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik vind het ziek bij mijn broer.... en hij is 26... Die moeder heeft een paar draadjes los zitten volgens mij O.O


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Godver.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cicero schreef:
    Godver.


    Queer zijn is gewoon alles

    Cicero schreef:
    Godver.


    Some people are art and do art at the same time

    Sick Person.

    Gibbs schreef:
    Jup, dat is raar. Sowieso, het kind kan zelf niet eens beslissen het of 't wel wil of niet. Áls je je kinderen gaatjes in de oren laat doen of wat dan ook aan piercings of whatever, zorg er dan voor dat het kind zelf kan beslissen of het 't uberhaupt wel wíl. ;S


    Ik had mijn eerste gaatjes toen ik een paar maanden oud was hoor? Dat was toen heel normaal.
    Maar ik vind inderdaad stretchen niet normaal en die moeder zou opgesloten moeten worden in delta.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Felidae schreef:
    Ik vind het ziek bij mijn broer.... en hij is 26... Die moeder heeft een paar draadjes los zitten volgens mij O.O

    Ik zie niet in wat er ziek aan is als je er zelf voor kunt kiezen en het ook echt wil.

    Bij deze kinderen vind ik dat de ouders aan hun kinderen zouden moeten denken ipv aan zichzelf. Ik vind het een egoïstische actie, want zij doen het omdat zij het mooi vinden en denken niet aan wat hun kind zou willen later.


    Take me to wonderland

    Wut. Eigenlijk vind ik dat het een regel moet zijn dat kinderen onder de 5 ofzo geen gaatjes mogen. En al helemaal niet van die stretchen, jezus.


    You are beautiful, you are love.

    He loves it ...?
    Ik denk het niet.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Prefect schreef:
    Sick Person.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    What. The. Fack. Echt, zieke mensen.


    Tijd voor koffie.