• Vanochtend zag ik opeens dat al mijn gesprekken weg zijn op whats'app. Gisteravond was dat echter nog niet zo. Iemand enig idee hoe dat komt en ik ze weer terug kan krijgen?
    Mobiel opnieuw opstarten helpt niet...

    Alvast bedankt voor het meedenken!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 8:50 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heb je niet perongeluk op het knopje "alle gesprekken wissen" gedrukt bij gespreksinstellingen onder de instellingen zelf?


    Yongguk & Daehyun <33

    Yongguk schreef:
    Heb je niet perongeluk op het knopje "alle gesprekken wissen" gedrukt bij gespreksinstellingen onder de instellingen zelf?

    Dat zei mijn zus ook al, maar ik kom überhaupt nooit bij mijn gespreksinstellingen. :/


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    dat had ik ook een keer, alleen was toen de dag ervoor mijn whatsapp gechrast XD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Helpt het niet als je w'app opnieuw download?
    Idunno, ik heb het nog nooit gehad.


    Nee. Weg is weg.
    Je kunt wel weer opnieuw met die mensen gaan praten, maar je kan oude gesprekken niet terugkrijgen als je dat niet van te voren hebt opgeslagen en naar jezelf hebt gemaild.
    Als je ook uit groepsgesprekken bent, moet je even vragen of de beheerder je weer toevoegt.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 12:58 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    Nee. Weg is weg. Je kunt wel weer opnieuw met die mensen gaan praten, maar je kan dat oude niet terugkrijgen als je dat niet van te voren hebt opgeslagen en naar jezelf hebt gemaild.
    Als je ook uit groepsgesprekken bent, moet je even vragen of de beheerder je weer toevoegt.


    Dit dus.
    WhatsApp opnieuw downloaden of andere shizzle helpt niet.


    Some people are art and do art at the same time

    Het kan zijn dat je mobiel misschien is uitgevallen terwijl je sliep en hij daardoor de gesprekken niet opgeslagen heeft. Ik heb dat zelf namelijk ook wel eens gehad.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Weg is weg, er is geen manier om ze terug te krijgen.

    Dat is toch geen drama? :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb een keer de app Whatsapp zelf per ongeluk gewist, maar een re-download heeft toen alles teruggekregen.


    ars moriendi

    nerveus schreef:
    Dat is toch geen drama? :S


    Het lijkt me vervelend als je uit al je groepen bent.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    ben je ook uit de groepen gegooid?? zo nee,,, dan kun je ze terugkrijgen.. het is alleen vrij lastig, en je raakt de gesprekken die je vandaag gevoerd hebt kwijt..

    je gaat naar je bestanden
    daar zit een mapje met de naam WhatsApp
    dan ga je naar database
    als het goed is zie je nu allerlei bestanden met data,, en het bovenste bestand heet msgstore.db.crypt
    zoek de datum van gisteren,,,
    verander dat bestand naar de naam
    msgstore.db.crypt"

    als het goed is heb je nu alles terug :) zo werkte het bij mij tenmiste :) (niet geschoten altijd mis!)


    ga je het proberen... laat me weten of het bij jou ook gelukt is ;)

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 20:50 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Gelukkig bent je terug bij de Kletscafé-groep, maar ik hoop dat je voor eventuele andere groepsgesprekken de beheerdee je opnieuw heeft toegevoegd. Met de rest kan je gewoon opnieuw praten. Het is wel erg kut voor je. Zelf heb ik nog maar pas WhatsApp, maar last heb ik nooit last gehad.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 23:33 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    Gelukkig bent je terug bij de Kletscafé-groep, maar ik hoop dat je voor eventuele andere groepsgesprekken de beheerdee je opnieuw heeft toegevoegd. Met de rest kan je gewoon opnieuw praten. Het is wel erg kut voor je. Zelf heb ik nog maar pas WhatsApp, maar last heb ik nooit last gehad.


    Ik zat nog in de groepen, maar dan moet er eerst nog wel leven in komen. Haha. De rest van mijn gesprekken heb ik niet meer teruggekregen. Wel balen, maar het is maar zo.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ooh, dat heb ik ook een keer gehad maar dat kwam door een crash :') Hij gaat telkens uit zichzelf downloaden/bijwerken en toen kon mn mobiel het niet houden ofzo :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.