• Hi :) x

    Ik heb laatst een lookbook geüpload en ik vroeg me af hoe ik dit voor de volgende keer kan verbeteren. Ik heb namelijk geen idee wat anderen leuk vinden om te zien. Zelf vind ik het leuk als de outfits niet te lang laten zien worden, maar misschien een beetje humor of mooie shots erdoorheen..

    Wat vind jij?
    Feedback is welkom :)



    :) x

    Misschien kan je de volgende keer een standaard gebruiken, het is een beetje wiebelig gefilmd *innocent face*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Misschien kan je de volgende keer een standaard gebruiken, het is een beetje wiebelig gefilmd *innocent face*


    hahaha. Ik krijg m voor Sinterklaas ^^

    xDayoA schreef:
    (...)

    hahaha. Ik krijg m voor Sinterklaas ^^

    Nice (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Nice (:


    yeaah ^^

    Ik houd van de laarzen die te zien zijn op 0:59. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Leuk gedaan. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Scorpia schreef:
    Ik houd van de laarzen die te zien zijn op 0:59. (:


    Jaa, ik vind ze ook echt leuk! In de beschrijving staat dat ze van de Schoenenreus zijn volgens mij, maar ik weet het echt niet zeker. haha Ik heb ze btw vorig jaar al gekocht, dus idk. ^^

    But thank you for watching :) x

    Square schreef:
    Leuk gedaan. ^^


    Dankjewel! x

    Mooi gedaan! Alleen vind ik dat je wat minder moet poseren. Zo zal je er spontaner en gewoon veel leuker uitzien.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 22:40 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    Mooi gedaan! Alleen vind ik dat je wat minder miet poseren. Zo zal je er spontaner en gewoon veel leuker uitzien.


    Dankjewel! Ook bedankt voor de feedback, want daar kan ik zeker wat mee! :) x

    ^^

    Ik vind dat je een leuke style hebt!


    Alleen maar tranen van geluk

    Artpop schreef:
    Ik vind dat je een leuke style hebt!


    Dat vind ik echt leuk om te horen, want ik weet nooit hoe ik me moet aankleden haha. Dankjewel!

    ~

    Super leuke outfits! :3


    Everything is illuminated by the light of our past.