• Intro:

    Uhms, je bent een Meisje, mooi,, lief,, en vet populair op school, iedereen aanbid jou en je 2Beste Vriendinnen, en 1 beste vriend,, Regels, ach daar hou je je niet aan, en Nurts treiteren daar ben je goed in, Dan komen er 4 nieuwe jongens op school, Genaamd Gustav, Georg, Bill en tom, Gustav en Georg vindt je best Okee, maar Bill en Tom vindt je net wijfen, jij en je 3 beste vrienden krijgen Gustav en Georg zo ver dat ze bij jullie groepje willen horen en dat ze Bill en Tom ongeveer vergeten, jij, en je 3 beste vrienden treiteren Bill en tom, vreselijk tot jullie te ver gaan,, Van de directeur krijgen we op een dag te horen dat de Twins s’nachts niet thuis zijn gekomen na een schoolfeest,, iedereen zoekt naar ze en jij en je 3 beste vrienden Zijn bang dat we ze de dood in hebben gejaagt, Gustav en Georg flippen en verlaten het groepje, uiteindelijk vinden we ze op het dak van een hoog gebouw, kunnen we ze tegen houden om niet te springen, of is het Game over?

    De Rollen:
    HoofdPersoon + later Vriendin van Tominie:CrazyBITCHx3
    BF Van Hoofdpersoon + Later vriendin van BillieBloemkool: LindaRUINEDx
    BF van Hoofdpersoon + Later Vriendin van Gustinie:
    Vriendin van Georgi:
    BF van Gustinie:
    Bf van Georgie:

    wat ze wilt weten is:
    rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Text(met alles erin)
    Foto:(scene/emo)

    xx

    ps: ik maak deze topic Because she dont know how she make a TopicxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    rol: Vriendin Georg
    Naam: Rachel
    Leeftijd: 16
    Text:
    Hee,Ik ben Rachel en ik loop al 16 jaar lang op deze aardbol rond.
    Ik ben een vrij koppig persoon met een geheel eigen willetje. Maar ik ben ook erg lief en zorgzaam. Alhoewel mijn vrienden zeggen dat ik ook erg knetter gek ben. Maar daar ben ik niet zo heel erg zeker van. Nou ja,vooruit. Ik ben ook knetter gek.
    Ik ben verslaafd aan mijn eyeliner en lolly's. En niet van die kleine. Maar die grote met veel kleur.
    Ik speel gitaar en ontwerp kleding. Die ik dan ook zelf draag.
    Ik deed vroeger aan voetbal,maar ik ben daarmee gestopt omdat ik 3 keer in de week moest trainer. En dan geen tijd meer had voor andere dingen.
    Ik heb een hekel aan huppel gedrag en muggen. Maar het meest haat ik zinloos geweld en dierenleed.
    Foto: http://img149.imageshack.us/img149/6933/71170525mz4.jpg


    Music is the new sex

    Jemig, wat een boel mensenxD, heb ik nog nooit mee gemaakt^^


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Maar ik wil welx'D


    Music is the new sex

    vriendin Gusti :D

    Naam; Kim

    Leeftijd; 20

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes en uitgaan

    Dislikes; school

    Plaatje;http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg

    Tekstje;
    Hellow

    Ik ben dus Kim.Ik ben 20 jaartjes oud.Ik woon bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Rol: BF van Hoofdpersoon + Later Vriendin van Gustinie

    Naam: Michelle

    Leeftijd: 16

    Text(met alles erin):
    Hé! Ik ben Michelle en ben 16 jaartjes jong, nou ik denk dat jullie mij wel kennen zo niet ben je zielig want de nurts kennen mij zelfs -.-'. Ik ben ontzettend verslaafd aan shoppen en dan vooral met mijn twee lieverds!! Ze betekenen echt alles voor mij en als er dan ook maar iets met hun gebeurd dankzij jou, kan je nooit meer normaal naar school komen... Verder hou ik van chocolade en milkshakes en ontzettend veel van dansen en feesten. Nou op het plaatje kun je zien dat ik zwart met blonde plukken als haartjes heb, ook lieft ik mijn haartjes heel erg dus blijf ervan af! Ik heb bruin/groene ogen, en ben eigenlijk tevreden met mezelf. Nou mijn karakter is denk ik wel duidelijk inmiddels zo niet dat ga ik het nog even voor de domme onder ons vertellen: BITCHY!!! Maar voor mijn vriendjes ben ik heel, heel en heeeeel lief! [a]. maar ik ga weer! LoveYA!<33

    Fotoscene/emo): http://s3.fotolog.com.ar/photo/l/000/373/373507_3460867731.jpg

    wat ze wilt weten is:

    rol:

    Rol: BF Georg

    Naam:Nana

    Leeftijd:16

    Text: Jah, ik ben Nana, vaak koppig en zegt nogal rap haar mening. Ik ben een flapuit en soms beklaag ik me dat wel eens
    Mijn grote liefde is mijn Flyleaf cd en iPod
    Ja ik weet het liefde met de muziek =)
    en ik weet eigenlijk niet echt veel over me te vertellen :S

    Foto: Kijk in foto boek xD


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?