• Hallo lieve mede-quizlettertjes!

    MissFlower en ik schrijven samen een story en daar hebben we een cover voor nodig. We zijn zelf allebei niet erg goed in fotoshop, maar we weten dat een hoop Q'ers dat wel zijn, en daarom aan jullie de vraag of jullie een cover voor onze story zouden willen maken.

    Het is een Ron Weasley related story (fanfic) en de titel is: Thin Ice
    We zouden graag een cover met een donkere, sombere en mysterieuze sfeer hebben. De cover moet oorlog, verdriet en kwetsbaarheid uitstralen. We hebben een aantal suggesties voor plaatjes voor jullie opgezocht, die je natuurlijk niet allemaal hoeft te gebruiken, en je mag zelf natuurlijk ook plaatjes zoeken als je daar liever mee werkt. Wat betreft compositie en de afbeeldingen die je gebruikt ben je helemaal vrij.
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    Alvast heel erg bedankt!

    Xx. MissFlower en Castellan

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 22:08 ]


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik weet dat er genoeg getalenteerde mensjes op Quizlet zijn. Jullie zullen ons er echt heel erg mee helpen!


    A mind is like a parachute, it only functions when open - Frank Zappa

    Sorry, maar ik zou niet weten wat ik hiervan maken moet.. ;$
    Ik ben ook niet zo goed in Covers maken, maar anders had ik het graag voor jullie geprobeerd!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik wil je echt heel graag helpen, maar ik heb een nieuwe laptop, waar ik niet mijn oude programma op kan zetten, dus ik kan niks nu :c


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik wil heel graag helpen, op school werk ik met photoshop. Maar goed ik wil graag helpen maar moet er personen bij en wat tekst/titel??


    Don’t forget me ... Forget me never ... But when you forget me ... Forget me forever...

    XCrazyMofoX schreef:
    Ik wil heel graag helpen, op school werk ik met photoshop. Maar goed ik wil graag helpen maar moet er personen bij en wat tekst/titel??

    Nee, er hoeven geen personen op de cover te staan. De titel is 'Thin Ice' en verder hoeft er geen tekst op de cover. De verdere eisen kan je in de beginpost zien.
    Dankjewel dat je het wil proberen (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik heb wat geprobeerd :'D


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Hey, een vriendin van mij die is echt super goed in covers maken (vind ik tenminste), misschien zou je haar een berichtje kunnen sturen ofzo? DolgaaiFan


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Forsythia schreef:
    Ik heb wat geprobeerd :'D


    Die is supermooi! Zou je alleen Azkaban (de driehoekige toren) iets duidelijker naar voren willen laten komen, zodat je de achtergrond er niet (of minder duidelijk) doorheen ziet? Alvast bedankt
    En als er meer mensen zijn die het willen proberen, mag dat altijd (: Alle covers die we krijgen zullen in het verhaal verwerkt worden, dus hoe meer hoe beter.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Verder niemand?


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik heb hem veranderd zoals je zei.


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Wil je Ron er niet op? Verder geen personages?


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Wil je Ron er niet op? Verder geen personages?

    Nope, er hoeven geen personages op te staan.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Forsythia schreef:
    Ik heb hem veranderd zoals je zei.


    Zo vind ik hem echt gaaf, dankjewel! Hij zal zeker in de story gebruikt worden (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood