• Hieronder vind je veelgestelde vragen en het bijbehorende antwoord voor het concert van Tokio Hotel op zaterdag 14 juni in het Goffertpark in Nijmegen. Let op, deze lijst kan nog aangevuld worden met extra vragen.

    Waar is het precies?
    Het concert is op de speelweide van het Goffertpark in Nijmegen.

    Spelen ze Engelstalige liedjes of Duits?
    Tijdens het concert in Nijmegen doen ze een voornamelijk Duitstalige set.

    Geeft Tokio Hotel dit jaar nog een concert in Nederland?
    Nee, dit is de laatste keer dat Tokio Hotel in Nederland optreedt in 2008.

    Hoe lang gaat Tokio Hotel spelen en hoe zit het met de special guests?
    Het wordt een volledige show. De twee voorprogramma's worden nog bekend gemaakt.

    Is het concert uitverkocht?
    Het is niet uitverkocht, er zijn nog kaarten te koop. Let op! Koop alleen kaarten bij www.livenation.nl en de bekende vvk adressen. Een overzicht vind je op deze pagina. Een kaartje kost 37,50 + vvk kosten.

    Hoe laat is het afgelopen?
    Om 22.00 is het zeker klaar.

    Mag je voor de deur slapen?
    Het is niet toegestaan om voor 14 juni 12.00 uur op of rond het terrein te bivakkeren. Het is ook niet toegestaan om in een auto te overnachten op de parking.

    Is er een camping in het Goffertpark?
    In het Goffertpark is geen mogelijkheid voor kamperen. Wel zijn er rondom Nijmegen diverse reguliere kampeermogelijkheden.

    Ophalen / wegbrengen (KISS ’N RIDE)
    Rijd je met iemand mee of word je gebracht, volg dan de borden ‘Festival’ tot je de borden ‘Kiss ’N Ride' ziet. Je komt dan op een locatie waar je op je gemak en zonder gevaar of verkeershinder in- en uit kunt stappen. Op dit punt kun je ook weer opgehaald worden. Ga niet je tomtometje volgen maar volg de borden en de aanwijzingen van de verkeersregelaars.

    Hoe en wat is er geregeld met openbaar vervoer, kan ik daar ook mee terug?
    Het Goffertpark in Nijmegen is uitstekend per trein bereikbaar. Ga goed voorbereid op reis! Raadpleeg www.ns.nl en klik op de link 'concerten en evenementen' voor exacte treintijden en een compleet reisadvies. Er rijden pendelbussen tussen treinstation Nijmegen en het Goffertpark.

    Is er iets leuks voor mijn ouders te doen in Nijmegen?
    Nijmegen is een hele leuke stad. Een overzicht van wat er te doen is vind je op de site van de VVV Nijmegen.

    Mag ik mijn fototoestel meenemen op het terrein?
    Als het een huis-, tuin- en keukencamera is, wel. Professionele apparatuur is niet toegestaan; toestellen met afneembare lenzen worden sowieso niet toegelaten, net als filmcamera's en opname-apparatuur.

    Mag ik mijn eigen voedsel en drank meenemen naar het terrein?
    Nee, dit is niet toegestaan. Glas, blik en flessen mogen niet meegenomen worden.

    Wat zijn de betaalmiddelen op het terrein? Kun je munten pinnen?
    Betaalmiddelen zijn munten. Je kunt munten pinnen bij de muntenbalies op het festivalterrein.

    Kun je gebruikte drink-bekers verzamelen, waarmee je tegen inlevering van een bepaald aantal bekers een muntje terugkrijgt?
    Ja, er is een Clean Up systeem. Bewaar je bekers goed, want tegen inlevering van 10 gebruikte bekers krijg je één muntje retour.

    Mag ik mijn hond meenemen?
    Tijdens het concert zijn honden en andere huisdieren niet toegestaan.


    I recycle my thoughts.


    Shit ik mag mijn cavia niet meenemen :{


    I recycle my thoughts.

    dit staat ook op de tokio hotel hyves ;)

    ik wil weten wie er in het voorprogramma staat!!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42


    Shit ik mag mijn cavia niet meenemen :{
    Gelukkig maar XD arm beessie :P


    Shit ik mag mijn cavia niet meenemen :{
    Gelukkig maar XD arm beessie :P

    Veel wijzer dan ik al was word ik er niet van.. 't trouwens wel kut dat ze niet nog een keertje komen dit jaar... :(