• wil jij mij engels maatje worden?
    ik zoek niet voor niks ik zit in mijn examen jaar en mijn engels is en drama!!
    ben jij er goed in en denk je dat je er goed genoeg in bent om elke dag en poosje te praten
    zou je me dan willen helpen ik zoek wel iemand die ongeveer even oud is dan mij ik ben 16
    het zou voor mij handig zijn om via whatsapp te kunnen praten
    lijkt het jou wat?

    Welk niveau engels doe je? Ik bedoel het is handiger om met iemand van vmbo engels te doen als je op het vmbo zit, zit je op havo heb je iemand nodig van havo, ect. Daarnaast raad ik je aan engelse boeken te lezen/films te kijken.


    You were born original, don't die as a copy.

    ik zit op het vmbo :)

    Hier op Q is een Engels praattopic, worth a try? ;)

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 22:20 ]


    You oughta know

    Je kan ook een Engelse rp doen/joinen? It's fun :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil wel, maar ik heb geen whatsapp


    16 - 09 - '17

    Ik wil wel, ik ben 16, praat dagelijks engels op twitter.
    En als ik je eerst even leer kennen, wil ik je best mijn nummer geven.


    Danmarks Dynamite.

    -Try some stupid chat sites to use your English (:
    -Read English books and watch movies and series without subtitles or with English subtitles
    -And for example when you're search something on Google, search it in English and if you don't know a word, just translate that word in stead of translating the whole sentence. It helps and could improve your text comprehension.
    I hope I didn't make to much mistakes in my own English. It's late haha. I thought I just answer in English.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    I know that this is old, but I still feel like posting here, I would! Since I'm talking to this American guy my English has gotten a lot better, and I'm still learning! I do have whatsapp, so if you still feel like it, pm me!


    Tonight is the night.. (Dexter)