• Van kinds af aan hield ik erg van schrijven. De verhalen die ik schreef waren niet erg goed, maar ik vond het wel erg leuk om te doen. Ik heb hier op Q best veel verhalen staan, waaraan ik begonnen ben maar nooit heb afgemaakt. Ik zou wel eens een verhaal willen schrijven dat ook wel eens uitgebracht zou kunnen worden. Toen ik zocht tussen mijn verhalen die ik hier had geschreven, zag ik wel een bruikbare samenvatting die ik voor mijn nieuwe verhaal kan gebruiken (ik heb die samenvatting wel iets aangepast). Ik wil graag een verhaal schrijven dat in grote lijnen gebaseerd is op mijn leven, maar ik wil ook dat er tegelijkertijd veel fantasie in voorkomt. Wat vinden jullie van mijn samenvatting? Klinkt het interessant? En hebben jullie ook tips die ik kan gebruiken tijdens het schrijven? (:

    Al mijn hele leven lang word ik buitengesloten, word ik niet geaccepteerd zoals ik ben. Ik ben anders dan anderen. Het is niet alleen dat ik anders gekleed ben en nauwelijks vrienden heb. Nee, er is nog iets anders. Ik heb een speciale gave, ik krijg namelijk visioenen. Ik denk dat de meeste mensen als ze dat zouden weten het wel cool zouden vinden. Nou, dat is het helemaal niet. Ik zie in die visioenen nooit geluk dat me zal overkomen. Ik zie alleen maar nare dingen. In deze wereld waarin ik leef lijkt er niemand mij te begrijpen. Het liefst houd ik dingen voor mezelf. Ik leef meer in mijn eigen wereldje. Mensen noemen mij stil en verlegen. Misschien is dat ook wel waar, maar ze hebben geen idee wat ik allemaal doormaak. Ik wil af van mijn visioenen. Dokters zeiden dat er wel een medicijn is voor mijn gave. Maar niet een medicijn dat je moet slikken of moet smeren over je huid. Nee, een speciaal soort medicijn. Het medicijn genaamd liefde. Iets wat ik nooit in mijn leven zal krijgen.

    Ik heb ook nagedacht over de titel. Die titel heb ik ook al eens eerder op Q gebruikt in mijn verhaal, namelijk: Every cloud has a silver lining (Na regen komt zonneschijn/achter de wolken schijnt de zon). Dit dacht ik altijd in een periode waarin ik het zwaar had op school. Het hielp me om vol te houden en niet op te geven.

    Lijkt het jullie wat? Zouden jullie het lezen als jullie dit zo zien? (: Alle tips zijn welkom zoals eerder gezegd.


    The sun will rise and we will try again.

    Klinkt wel iets wat ik zou lezen, maar ik zou oppassen dat je verhaal niet te cliché wordt (aangezien dat met zo'n soort verhaal snel gaat).
    Ik zou als ik jou was meedoen aan de NaNoWriMo. Het is al een week begonnen, maar het helpt echt ontzettend bij mij. Het zorgt ervoor dat ik gemotiveerd blijf om door te schrijven. Misschien ook wat voor jou? ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Klinkt wel iets wat ik zou lezen, maar ik zou oppassen dat je verhaal niet te cliché wordt (aangezien dat met zo'n soort verhaal snel gaat).
    Ik zou als ik jou was meedoen aan de NaNoWriMo. Het is al een week begonnen, maar het helpt echt ontzettend bij mij. Het zorgt ervoor dat ik gemotiveerd blijf om door te schrijven. Misschien ook wat voor jou? ^.^


    Oh, goed idee. Waar kan ik dat vinden? Is dat een site? En hoe werkt dat precies? (:


    The sun will rise and we will try again.

    Iemand verder nog?


    The sun will rise and we will try again.

    DiCaprio schreef:
    (...)

    Oh, goed idee. Waar kan ik dat vinden? Is dat een site? En hoe werkt dat precies? (:


    klik hier voor de site. ^^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    klik hier voor de site. ^^


    Bedankt! Moet je dan per se in het Engels schrijven btw?


    The sun will rise and we will try again.

    DiCaprio schreef:
    (...)

    Bedankt! Moet je dan per se in het Engels schrijven btw?


    Nee hoor. Je schrijft in een word document en alleen jij leest het. Je zet je verhaal niet online. Het is meer een uitdaging voor jezelf. Mij helpt het om eens een keer wat af te maken. (; Ik schrijf mijn verhaal ook gewoon in het Nederlands. ^^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Nee hoor. Je schrijft in een word document en alleen jij leest het. Je zet je verhaal niet online. Het is meer een uitdaging voor jezelf. Mij helpt het om eens een keer wat af te maken. (; Ik schrijf mijn verhaal ook gewoon in het Nederlands. ^^


    Oke, thanks!


    The sun will rise and we will try again.

    Mooie samenvatting. Ik kreeg laatst de tip van iemand om meer details te gebruiken als ik schrijf. Anders is het bij mij nogal kort en zakelijk vooral. Toen ik je samenvatting las, had ik echt zoiets van dat het zo over het verhaal kunnen gaan dat ik aan het herschrijven ben.


    Physics is awesome

    Ik vind het best mooi, de beschrijving. Ik zou het inderdaad lezen, maar je mag niet meer waarschuwen.. Jammer.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Ik vind het best mooi, de beschrijving. Ik zou het inderdaad lezen, maar je mag niet meer waarschuwen.. Jammer.


    Echt waar? Ook niet dat je begonnen bent met je verhaal waar iemand op wacht? Wat jammer! Maar ik ben blij dat je het iig zou willen lezen (:


    The sun will rise and we will try again.

    Musai schreef:
    Mooie samenvatting. Ik kreeg laatst de tip van iemand om meer details te gebruiken als ik schrijf. Anders is het bij mij nogal kort en zakelijk vooral. Toen ik je samenvatting las, had ik echt zoiets van dat het zo over het verhaal kunnen gaan dat ik aan het herschrijven ben.


    Dankjewel! Dat is idd een goede tip die ik zelf ook ga gebruiken. (:


    The sun will rise and we will try again.

    DiCaprio schreef:
    (...)

    Echt waar? Ook niet dat je begonnen bent met je verhaal waar iemand op wacht? Wat jammer! Maar ik ben blij dat je het iig zou willen lezen (:


    Jup. Omdat je niet meer in gastenboeken reclame mag maken, ook niet als diegene ernaar vraagt. En via PB is het ook verboden. Als je iemand waarschuwt omdat een verhaal begint, geef je een link van de story en dat wordt gezien als reclame.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 18:17 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Jup. Omdat je niet meer in gastenboeken reclame mag maken, ook niet als diegene ernaar vraagt. En via PB is het ook verboden. Als je iemand waarschuwt omdat een verhaal begint, geef je een link van de story en dat wordt gezien als reclame.


    Oh, dat wist ik niet eens. Maar goed dat ik toch al geen reclame maakte. Mag het nog wel onder het topic 'Story promoten'?


    The sun will rise and we will try again.

    DiCaprio schreef:
    (...)

    Oh, dat wist ik niet eens. Maar goed dat ik toch al geen reclame maakte. Mag het nog wel onder het topic 'Story promoten'?


    Jup :p. daar is het subforum namelijk voor.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Jup :p. daar is het subforum namelijk voor.


    Haha, oke, ik dacht al. :p


    The sun will rise and we will try again.