• Hi guys
    Je kan in de 1D livestream komen en meedoen met het 1D spel
    Daarvoor moet je laten zien waarom juist jij onderdeel moet uitmaken van dit spel
    En dat heb ik gedaan aan de hand van een filmpje

@dhttp://www.youtube.com/watch?v=T57caNbhEV8&feature=youtube_gdata #1DdayNLGame
    Nu wil ik graag heel veel likes en tweets en retweets verzamelen
    En ik zou het heel lief vinden van jullie als jullie dit willen liken , tweeten of op facebook willen posten
    Twitter: @ItsSterre
    Facebook: Sterre van Wirdum

Alvast bedankt

Ik heb overigens geen idee waar dit topic moet

[ topic verplaatst door een moderator ]

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Het hoort gewoon bij One Direction ;)

-

Het gaat over One Direction, dus misschien hoort het wel bij One Direction? Ik gok maar wat...

[ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 23:57 ]

Take me to wonderland

Goh, waar zou dit topic toch horen? O, kijk! Er is een speciaal subforum voor One Direction gerelateerde topics! SURPRISE!

"Well, well. Look who we've got here!"

Jullie hoeven niet zo lullig te doen hoor, dit zou ook
    ergens anders kunnen horen

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

> Topic verplaatst naar 1D

Het schijnt dus, ik weet niet waar ik het kan vinden maar het staat overal op Tumblr, dat de livestream voor nederland van 9pm tot 4am is. ;x

You will never know, just how beautiful you are to me.

Ik kan me echt irriteren aan One Direction. Ik ben echt fan van ze hoor, maar al 50 jaar geleden is het bekend geworden dat 23 November the day of The Doctor was. En van alle dagen die ze hadden uitkiezen hebben ze natuurlijk precies de 23e uit moeten kiezen omdat er blijkbaar geen een andere mogelijke dag was. Je zou toch denken dat omdat ze allemaal uit de UK komen en Ierland dat ze dan wel wisten dat dat al een soort van opgeëiste dag was. Maar ach. Sorry dat dat hier moest ik moest het gewoon even kwijt, ik zal alsnog voor je stemmen hoor ^^

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Dit zijn de definitieve tijden: 11am PST; 7pm GMT; 8pm CET; 4am JST. Volgens mij is Nederland CET dus is het van 8pm tot 3am toch?

Nee, want dat is London, wij zijn juist van 21:00 tot 4:00 (;

Because I love him, do I need another reason?

Festus schreef:
    Ik kan me echt irriteren aan One Direction. Ik ben echt fan van ze hoor, maar al 50 jaar geleden is het bekend geworden dat 23 November the day of The Doctor was. En van alle dagen die ze hadden uitkiezen hebben ze natuurlijk precies de 23e uit moeten kiezen omdat er blijkbaar geen een andere mogelijke dag was. Je zou toch denken dat omdat ze allemaal uit de UK komen en Ierland dat ze dan wel wisten dat dat al een soort van opgeëiste dag was. Maar ach. Sorry dat dat hier moest ik moest het gewoon even kwijt, ik zal alsnog voor je stemmen hoor ^^

Maar aan de andere kant; waarom zou dat iets uitmaken? Whovians doen hun ding, Directioners doen ook hun eigen ding. De Whovians hebben echt geen last van die livestream, net als de Directioners geen last hebben van die speciale aflevering (die komt dan, toch)?

Al snap ik ergens wel wat je bedoelt, hoor. Ik snap al die commotie en boosheid eromheen gewoon niet haha.

Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

Dobreva schreef:
    Nee, want dat is London, wij zijn juist van 21:00 tot 4:00 (;

GMT is toch Londen?

Barnabas schreef:
    Goh, waar zou dit topic toch horen? O, kijk! Er is een speciaal subforum voor One Direction gerelateerde topics! SURPRISE!

You.. you huh, you just fucking made my day.

Some people are art and do art at the same time

Pennybags schreef:
    (...)

Maar aan de andere kant; waarom zou dat iets uitmaken? Whovians doen hun ding, Directioners doen ook hun eigen ding. De Whovians hebben echt geen last van die livestream, net als de Directioners geen last hebben van die speciale aflevering (die komt dan, toch)?

Al snap ik ergens wel wat je bedoelt, hoor. Ik snap al die commotie en boosheid eromheen gewoon niet haha.

Je hebt ook nog Whovians die Directioner zijn en dus een keuze moeten maken. daar hoor ik niet bij trouwens

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Hier kan je vanavond kijken. Nog 3 uur en 44 min. ^^

Ik het natuurlijk over (...). Moet er geen heb tussen ik en het staan? Oh, en ik wordt vrolijk is zonder t, het is gewoon word. ;]
    Ik vind het jammer dat je handschrift niet zo duidelijk is en je dat bent vergeten. Dat maakt het niet zo professioneel. Verder vind ik het wel leuk in elkaar gestoken, als is 't een beetje cliché om te zeggen dat je moet winnen omdat 1D je hele leven is en je beste vriendin ook Directioner is.
    Ik geef je gewoon feedback, het is zeker niet slecht bedoeld. ^^

[ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 18:05 ]

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it