• ...en ik ben gevraagd als paranymf, en dat vond ik een mooie reden om mijn username te veranderen in Paranymph (Engelse benaming).
    Defenitie:

    Een paranymf kun je vergelijken met de getuige van een bruiloft. Promoveren werd vroeger namelijk gezien als een trouwerij met de universiteit. Vroeger was de paranymf 'de back-up'; mocht de promovendus ziek zijn of kon deze niet komen opdagen, dan nam één van de paranymfen (vaak heb je er twee) het over, op de verdediging. Nu hebben ze alleen nog een ceremoniële rol, en staan ze naast de promovendus, als hij/zij in het openbaar moet verdedigen.


    Mijn zus gaat promoveren op de studie Econometrie in Tilburg, ik heb alleen geen idee waar haar proefschrift over gaat :W (Ik krijg binnenkort de inleiding een keer, dus dan weet ik meer ^^ )
    Maar ik ben er nogal trots op, want het gebeurt niet altijd dat je een doctor als zus krijgt ^^

    Wat vinden jullie van mijn username en hebben jullie misschien nog speciale titels in de familie?

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 19:30 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind het een geweldige naam (:


    'Darling, just hold on'

    Lianmin schreef:
    Ik vind het een geweldige naam (:


    26 - 02 - '16

    Me Likes *O*
    Damn, was ik maar erop gekomen (no_chears)


    -

    Leuk en nope hebben we niet denk ik


    16 - 09 - '17

    Ik vind het erg mooi klinken! Me likes too. =)
    En zover ik weet, hebben we die niet. We hebben een saaie en onbekende familie, dusja (:

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 18:35 ]


    Some people are art and do art at the same time

    I like! Hij klinkt mooi.

    Wauw! Klinkt echt heel leuk :D Daar zal ik nooit op gekomen zijn ^^


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    I like it. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    I like it^^ Ik denk dat ik ergens in de familie een doctorandus..? Ik zou het eigenlijk niet weten, mijn familie is best groot :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Klinkt mooi. ^^
    Mijn vader heeft een hele reeks afkortingen die hij voor zijn naam mag zetten, maar eigenlijk betekenen de meeste niet zo veel. :'D Een van mijn ooms is volgens mij wel doctor, en twee van mijn neven en een nicht zitten/zaten in het leger, dus daar hadden ze ook allemaal een titel, maar dat is niet heel speciaal.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dankjulliewel ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Leuk! Gefeliciteerd voor je zus en jezelf! :]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Lianmin schreef:
    Ik vind het een geweldige naam (:


    +Gefeliciteerd voor jullie allebei!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Dankjulliewel, en ik heb iets verkeerd gedaan: Mijn zus wordt doctor in plaats van doctorandus. Dat laatste was ze technisch gezien al, alleen zo heet het niet meer (doctorandus is nu je master).

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 19:32 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Wauw, gefeliciteerd! Inderdaad een mooie naam ook, haha.


    ars moriendi