• ik merk zelf dat ik het heel moeilijk vind om soms dingen te vinden in mijn topics,
    bijv. de rpg's waar ik aan mee doe.
    heel vaak zou ik er topics uit weg willen gooien (bijv. de topics waar ik eenmalig op reageer maar de anderen wel steeds blijven reageren).

    mijn suggestie:
    of een manier om topics te catagoriseren
    of een manier om een topic uit je historie te gooien.

    Als dit al eens is voorgesteld sorry en gooi het topic dan maar dicht

    MOD:

    Rosarum schreef:
    Ik ben voorstander van het "Mijn favoriete topics"-idee. Sommige topics kunnen mij echt geen reet boeien terwijl ik er toch in gereageerd heb, zoals forumspelletjes en wedstrijden waar ik uiteindelijk toch niet aan meedoe.

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 nov 2013 - 11:45 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    W
    Verwijderen= vaker voorgesteld+afgewezen.
    Tegen.

    Categoriseren is een goed idee.
    VOOR!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dooddoenervo schreef:
    W
    Verwijderen= vaker voorgesteld+afgewezen.
    Tegen.

    Categoriseren is een goed idee.
    VOOR!


    Of dat je net zoals je gewoon bij het forum kan zoeken naar topics dat je bij mijn topics ook kan zoeken


    16 - 09 - '17

    ik zag het meer als een verplaats syteem.
    zoals alle topics.
    en dan een subkop waar je zelf de topics in kan plaatsen (favorieten)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Verwijderen gebeurd niet, want dan zouden de mods een nieuw systeem moeten krijgen om alle posts een users te kunnen zien.
    Verplaatsen of categoriseren vind ik wel een geweldig idee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben voorstander van het "Mijn favoriete topics"-idee. Sommige topics kunnen mij echt geen reet boeien terwijl ik er toch in gereageerd heb, zoals forumspelletjes en wedstrijden waar ik uiteindelijk toch niet aan meedoe.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind het redelijk nutteloos om de historie te categoriseren per subforum.
    En topics uit je historie kunnen verwijderen, heeft Rutger al vaker afgewezen omdat het niet voor niets 'historie' heet.

    Wat Rosarium hierboven zegt, zou voor mijn part wel kunnen. Ik zou het nooit gebruiken, maar dat vind ik dan nog het zinvolste. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Rosarum schreef:
    Ik ben voorstander van het "Mijn favoriete topics"-idee. Sommige topics kunnen mij echt geen reet boeien terwijl ik er toch in gereageerd heb, zoals forumspelletjes en wedstrijden waar ik uiteindelijk toch niet aan meedoe.


    Hier ben ik het mee eens. Dan zouden mensen ook niet per se een reactie hoeven te plaatsen zoals "Mijn topics".


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.