• Ik ben zo slim geweest om mijn wenkbrauwen bij te werken met een scheerding/ haartrimmer. Ik schoot uit!. Nu is er een stuk weg dus heb ik de andere ook zo gemaakt. Niet slim want ze zijn verschillend. PLEASE TIPS!.


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    Avarosa schreef:
    Doet me denken aan thongs angus and perfect snogging.


    Haha jaa, nu heb ik zin om die film te kijken. x)

    Verder zoals al is gezegd: tekenen tot het weer bijgegroeid is. (:


    You are beautiful, you are love.

    Een pony laten knippen en over je wenkbrauwen laten vallen (: of zoals de anderen zeggen bij tekenen, maar als ik in jou situatie zou zitten, zou het erger zijn als ik het zou tekenen, ik heb geen idee hoe dat moet, heb het ooit een keer gedaan, en 't zag er echt niet uit.

    Dat probleem heb ik dus ook, Mij lukt het ook niet om bij te tekenen, gelukkig heb ik al een pony.


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    Not too smart . Ik zou gewoon op YouTube wat filmpjes gaan zoeken van meiden die elke dag hun wenkbrauwen bijtekenen! Het is heel makkelijk, je hebt alleen een kleur (oogschaduw kan, maar wenkbrauwpoeder met wenkbrauwgel blijft bij mij toch langer zitten) en een klein kwastje nodig ! C:
    Succes ! C:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Memorie schreef:
    Dat probleem heb ik dus ook, Mij lukt het ook niet om bij te tekenen, gelukkig heb ik al een pony.


    Oh dan ! Dat scheelt ! Dan moet je je haar zo doen, dat het net voor je wenkbrauw valt ! C:
    Hopelijk kan dat !
    Zijn ook vast tutorials voor te vinden op youtube !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Geen idee of mijn antwoord nu nog nut heeft.. Maar gebruik het wenkbrauw potloodje van de hema! deze werkt echt heel goed. Gewoon bijtekenen die handel! Wel zo dat het natuurlijk overkomt, ofcourse!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    November ik denk dat haar wenkbrauwen ondertussen wel zijn aangegroeid


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mono schreef:
    Geen idee of mijn antwoord nu nog nut heeft.. Maar gebruik het wenkbrauw potloodje van de hema! deze werkt echt heel goed. Gewoon bijtekenen die handel! Wel zo dat het natuurlijk overkomt, ofcourse!

    Jezus, wil je niet van die oude topics bumpen T_T De meesten vinden dat niet fijn.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 14:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als je een beetje creatief bent met een wenkbrauwpotlood en foundation, komt het vast wel goed.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vraag me nu eigenlijk wel af hoe het met je wenkbrauwen is afgelopen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik vraag me nu eigenlijk wel af hoe het met je wenkbrauwen is afgelopen.


    Same here


    26 - 02 - '16