• Fuk mijn moeder ¬¬'
    Egt man ,ik haat haar, Het enige wat se kan is alles op mij afreageren waneer zei chaggie is ,en als ze der zin in heeft ben ik opeens een slet.
    En ik jank mij zovaak in slaap door haar en zei kan niet eens 1 ding voor mij doen!
    En dan maar zeiken dat ik een verwend kreng en alles ben.. Waarom heeft dat wijf überhaud kinderen genomen? Mijn zusje behandelt ze nog wel normaal een beetje ,maar dat wijf is ook geak wnt die slaat mij altijd >< en om mij geeft ze geloofik geen eens een flikker ,, Waarom leef ik eigenlijk?
    En niet gaan denken dat ik nu gelijk zelfmoord ga plegen fseu! of zeggen dat ik een aandachttrekker ben ,maar hseu mag sij mijn leven wel verzieken ,en als ik 1 ding aan haar vraag zit ze me gewoon keihard uittelachen! van je moeder moet je het maar hbben..


    Crack a bottle

    Misschien moet je er eens over praten met je vader. En met je vader en moeder samen. Of een andere volwassenen die je vertrouwd [opa/oma/tante]

    Ik weet zeker dat je ouders wel om je geven, maar dat ze niet weten dat ze je pijn doen ofzo


    If you want me to listen, whisper...

    Misschien moet je er eens over praten met je vader. En met je vader en moeder samen. Of een andere volwassenen die je vertrouwd [opa/oma/tante]

    Ik weet zeker dat je ouders wel om je geven, maar dat ze niet weten dat ze je pijn doen ofzo

    Niet weten?
    Meisje,ik hb meself gesneden door haar ,en dat weet ze! ik jank meself inn slaap door haar,,
    als se het dan nog niet weet is se niet goed bij der kop ¬¬'


    Crack a bottle

    hmpf,. Oke weetje wat het is,. Je moeder meent het vast niet zo,. Mijn 'moeder' heeft ook wel eens van dat soort buien maar wat wil je ook met 5 kids. Je moet het eens tegen haar zeggen, en het komt ook wel door je leeftijd, je bent een puber je bent een lastig kind... Soms kan mijn ma me ook wel achter het behang plakken.. Maar jezelf niets aandoen dat helpt niet..

    Ahum


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    hooi hooi!:D

    kijk het maakt mij niet uit!
    en het is niet commetaar ofzo!

    maar je zegt dat ze hier niet moeten zeiken enzo!!
    maar dat deed je wel bij mij topic


    x

    Ik begrijp je mijn moeder is oke maar als ze chaggie is is ze precies zo!<3

    hooi hooi!:D

    kijk het maakt mij niet uit!
    en het is niet commetaar ofzo!

    maar je zegt dat ze hier niet moeten zeiken enzo!!
    maar dat deed je wel bij mij topic


    x

    maar ik mag dat (puh) [/ego]
    nee grapje ,,maar jou topic ging tog over heel wat anders , met gezeik hier bedoel ik dat iedereen sat te roepen dat ik gelijk mishandelt word thuis ><
    Duss..


    Crack a bottle

    maar ik mag dat [/ego]

    nee grapje ,,maar jou topic ging tog over heel wat anders , met gezeik hier bedoel ik dat iedereen sat te roepen dat ik gelijk mishandelt word thuis ><

    Duss..



    maar mishandeling mocht toch ook niet meer in een topic

    x

    (...)


    maar mishandeling mocht toch ook niet meer in een topic

    x


    WORD IK MISHANDELT DAN ,,Gvd .. begint wel weer hea ><


    Crack a bottle

    Ash!
    ik weet hoe je voelt.! Trouwens met mijn ouders ook he! De hele dag zittenz e te schelden dak een klote kind ben en dit en dat. En toen zei ik een keer; 'Ik wou dat ik nooit geboren was! En jullie blijkbaar ook! Maar Als jullie der gelukkig van worden dan spring ik wel van een flat. heb ik in mijn leven nog iets goed gedaan'
    Toen deden ze ineens weer lief =.=
    En nu is alles weer net zo als het daarvoor was. de hele dag gescheld en gevloek op mij! en me zusje doet alles goed! =S


    Winter is coming.

    kom bij mij wonen ik hbe plek zat(A)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Naastdeweg; Wie vind nu weer dat je mishandeld word? Ö


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    jij bij mij wonen dan gaan we naar eeen vila met zwembad en bubbelbad met lkkr ijsjes en chocola en met een sppr grote kamer


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Ash!
    ik weet hoe je voelt.! Trouwens met mijn ouders ook he! De hele dag zittenz e te schelden dak een klote kind ben en dit en dat. En toen zei ik een keer; 'Ik wou dat ik nooit geboren was! En jullie blijkbaar ook! Maar Als jullie der gelukkig van worden dan spring ik wel van een flat. heb ik in mijn leven nog iets goed gedaan'
    Toen deden ze ineens weer lief =.=
    En nu is alles weer net zo als het daarvoor was. de hele dag gescheld en gevloek op mij! en me zusje doet alles goed! =S


    ik weet hoe je je voelt x3 presies hetselfde hiersoo ,, als ik zelfmoordneigingen begin te tonen doen ze wel weer even normaal,, gaat het weer goed beginnen se weer even hard als eerst..

    @juul
    dat LizzxTom kind ><


    Crack a bottle

    jij bij mij wonen dan gaan we naar eeen vila met zwembad en bubbelbad met lkkr ijsjes en chocola en met een sppr grote kamer

    gheghe ,i like it ^^


    Crack a bottle

    Ik heb dus ongeveer het zelfde probleem, alleen heb ik niet een zusje dat wél alles goed kan doen. Je kan er niet heel veel aandoen.. ik zit bij een psychiator, dat niets helpt, dus dat kan ik je ook niet echt als tip geven. Alleen zou je misschien alles moeten proberen te negeren, wat natuurlijk erg moeilijk is.
    Veel sterkte :')