• Hey Mss Als Ik Een Deel Van Mij Verhaal Erop Zet Dat Jullie Mijn Andere 12 Delen Ook Gaan Maken Dus Begin Maar Al Met Lezen !
    Je liep over straat. Je zat met je hoofd in de wolken want je had eindelijk een baan gevonden. Hij was misschien niet zo leuk maar ze verdiende toch geld. Dat was het belangrijkste. Je ging een broodjeszaak binnen. Vallá je kon aan het werk. Je ging een deur binnen met privé erop. “Ben jij liese?” Vroeg een stem achter mij. “Ja ik kom voor mijn nieuwe baan” zei je. “Ja kom maar mee” zei de stem weer. Je zag iemand van achter je komen. Ze liep voor je uit. Je liep op een draffje achter haar aan. Na een tijdje komen jullie aan bij een deur. De persoon klopt op de deur. En je hoord een mannenstem “Kom binnen” zeggen. Jullie liepen allebei naar binnen. “Ze is liese ze komt hier werken.” Zei die ene die je had getoon waar je moest zijn. “Ok je kan onmiddellijk aan de slag” Zei de man. Je liep weer naar buiten. “Ik ben trouwens Ine ik ben je collega” Zei het meisje die je had gebracht. Jullie kwamen bij een paar kapstoken aan. Je moest een rare outfit aan doen je vond hem helemaal niet mooi maar ja. Ine gaf je nog alle uitleg die je nodig had en je kon aan de slag. Je liep naar de kassa. Ja mensen ik moest de kassa doen dat was de eerst stap. Als ik dat al goed kan dan kan ik achter de balie staan en broodjes smeren voor de mensen. Je zag Ine aan de slag gaan achter de soort van balie. Wat wilde je dat toch ook graag. Je werd uit je gedachten gehaald door een “ping”. Daar was hij een super snelle gast. Hij was de eerste klant. Je begon zenuwachtig te worden. Je handen schakten een beetje. Hopelijk doet Ine het op haar gemak want dan heb ik nog wat de tijd om me wat voor te beiden. Maar nee Ine deed het al lang dus ging het heel snel. De jongen stond recht voor je. Hij had helder blauwe ogen. Je was wat in de kassa aan het intikken toen de jongen iets vroeg. “Mag ik misschien ook jou nummer?” zei hij met heldere stem. “Sorry dat hebben we niet” zei de stem van Ine. Je glimlachte even naar haar en ging verder met je werk. “Dat is dan 2.50 euro” zei je met een nep kakstemmetje. “Hier heb je je geld !” Zei de jongen nogal kwaad. Ine en jij keken hem na tot hij de deur uitging. Jullie schoten allebei in de lach. Je kwam niet meer bij maar je moest wel snel bijkomen want de volgende klant was er. Zo ging je dag voorbij. Er hadden nog een paar jongens jou nummer gevraagt. Maar je wees ze één voor één af.


    I'm invisible.