• Hallo! Ik had een vraagje of iemand weet dat je bij een story van jezelf kunt zien hoeveel kudo's er in totaal voor zijn gegeven? Of is deze mogelijkheid niet beschikbaar?


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Dat kan je alleen bij quizzen zien.


    Your make-up is terrible

    Toen ik een paar maanden terug stories ging zoeken in de zoekbalk, stond er naast hoeveel kudo's in totaal, geloof ik. Weet niet of dit nu nog is.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Tik bij zoeken de naam van je story in en je kan dan als het goed is zien hoeveel kudo's je heb gekregen. Kan alleen als ie online staat.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Jawel, dat kan. Zoek je story gewoon even op met de zoekfunctie. Daar staat het totale aantal kudo's.


    Klik op de afbeelding op 'm groter te zien.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Cambiare schreef:
    Tik bij zoeken de naam van je story in en je kan dan als het goed is zien hoeveel kudo's je heb gekregen. Kan alleen als ie online staat.


    Ah! Bedankt, ik heb het gevonden!!


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Dat kun je bij de zoekoptie zien. Als je naar de titel van je story zoekt zul je het dus wel kunnen vinden. ^^

    Edit: Lol, een heleboel mensen waren me voor. Maar dit is dus in ieder geval heel erg zeker het juiste antwoord. x')

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 16:27 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat hierboven gezegd wordt. ^^

    Het is niet te zien bij de statistieken van de story, maar wel bij de statistieken die getoond worden bij de zoekfunctie. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury