• Ja ik weet dat er ook al een rpg over is. Maar mijn verhaallijn is anders.

    Death lottery.

    Het is het jaar 2025.
    De wetenschappers zijn tot de conclusie gekomen dat 1/3 van de wereldpopulatie moet sterven. Er is niet genoeg eten meer om alle mensen te voeden, water tekort en de lucht is ernstig vervuild.
    Massamoord is de enige optie. Kernbommen zijn niet voldoende. Er worden de wreedste manieren verzonnen om hun eigen soort om zeep te helpen.
    Daarom word er een loterij georganiseerd doormiddel van het burgersysteem.
    Alle rijke mensen met veel geld en een hogere status worden beschermd, maar de gewone burgers niet.

    De mensen die ervoor kiezen om vrijwillig te sterven, mogen zelf beslissen hoe ze willen sterven. Snel, langzaam, pijnlijk of vredig.
    New-York, Los Angeles, Beijing, India, Europa en Latijns-Ameria moeten alle mensen wie een strafblad hebben, voor 18:00 uur op de eerste dag van juni, afschieten.

    Wie niet naar Amerika luistert, zal sterven. Veel landen sluiten zich daarom bij hen aan en niemand lijkt meer veilig te zijn...
    Dit verhaal lees je uit de 20 jarige Nicole. Een arm meisje uit een groot gezin.

    Wie wil een cover voor me maken? De plaatjes van de hoofdpersonen hoeven niet perse in de cover!
    Je naam komt in de beginpost te staan, onder de cover.

    Alvast bedankt!


    Nicole:




    Edit: Hier mag een slotje op. Ik heb zelf een cover kunnen maken!

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 15:39 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik wil wel proberen, maar ik kan niets beloven


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    sorry het wil niet echt lukken, het resultaat vind ik zelf niet geslaagd, dus sorry ik zal toch geen cover voor je kunnen maken


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Geeft niks!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    en mogen wij jouw cover even zien dan?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 17:08 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    en mogen wij jouw cover even zien dan?


    Ik zeg niet dat het de mooiste cover is. Maar ik heb het nu wel zo hoe ik het in gedachten had.
    Enik zit nu op mijn mobiel dus kan geen linkje plaatsen. Kijk maar bij het verhaal zelf op de voorkant zou ik zeggen.^^
    + Je mag het wel wat aardiger vragen hoor. :)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 0:02 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!