• Enkele jaren is de derde cirkel verhuist naar een nieuw continent: Europa. Daar hebben ze in een van de landen plaats genomen in een groot bos, dat zeer geliefd is bij wandelaars, sporters en vele buitenmensen. Het is dichtbegroeid en absoluut geen park. Maar de derde cirkel is niet zomaar verhuist. Ze werden in Amerika geteisterd door een groep jagers, die het op hen gemunt hadden. En door de meningsverschillen tussen de Clans hadden ze gezamenlijk besloten te vertrekken. Blijven vluchten zullen ze helaas niet langer kunnen, want de jagers hebben het op hen gemunt. Achter de locaties van de eerste, de tweede en de vierde cirkel zijn ze nog niet achter gekomen en ze zullen niet rusten tot de derde cirkel is uitgeroeid. Vluchten is uitgesloten, dus rest hen alleen nog maar terugvechten. Maar dan zullen ze wel moeten samenwerken en hoogstwaarschijnlijk nieuwe vampiers creëeren. Zelfs mensen zullen betrokken worden bij hun strijd. En zal de vijfde Clan zich met hun problemen helpen of zullen ze zich afsluiten van de jagers om de Clans te leren samenwerken?

    Enkele belangrijke feiten over de vampiers
    ~Enkel de leiders van iedere Clan en elk lid van de vijfde Clan heeft een gave. Deze kunnen ze doorgeven aan hun opvolgers.
    ~Elke Clan heeft een eigen villa in het bos staan. Deze is aan het oog van de mensen onttrokken door middel van spreuken.
    ~Het huis van de vijfde Clan is niet zichtbaar voor de andere Clans.
    ~Ze kunnen overdag naar buiten, maar zijn wel bleker dan gewone mensen. Ook kan de zon hen irriteren.
    ~Elke Clan heeft zijn eigen oogkleur. Na de transformatie verandert de oogkleur naar de kleur van die Clan
    -Duistere Clan = Rood, ze dragen buiten bruine contactlenzen
    -Liefdevolle Clan = Blauw
    -Dappere Clan = Groen
    -Slimme Clan = Grijs
    ~Een vampier kan ook magische amuletten, voorwerpen, spreuken,... kennen. Dit is meestal gegeven door de leider of kan geërfd zijn. (het zou handig zijn als dit gemeld wordt in de biografie)
    ~Ze hebben bloed in hun aderen stromen.
    ~Ze kunnen aan een andere vampier hun bloed laten drinken zodat die ander weer bloed heeft.
    ~Ze kunnen ook van messen sterven. Staken zijn niet per se noodzakelijk.
    ~De snelheid van het genezingsproces hangt af van hoeveel mensen- of dierenbloed in hun aderen stroomt.
    ~Iedere vampier drinkt normaal gezien mensenbloed. Dierenbloed is echt een laatste optie.

    Invullijstje

    Naam:
    Leeftijd:
    Vampier/Mens/Jager:
    Clan: (enkel als het vorige "vampier" is)
    Voorkeur Clan: (enkel als het vorige "mens" is)
    Wapens: (enkel als het vorige "jager" is)
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Extra


    Iedere Clan heeft zo zijn of haar eigenschappen, die duidelijk vermeld zijn in de naam ervan. De karakters van hun leden zullen dan richting de Clannaam gaan aangezien ze enkel mensen kiezen die hun waarden en normen zullen kunnen opvolgen.

    Rollen
    Duistere Clan
    ~Leider -Sybren Grace -Kan zien waar personen zijn en in welke situatie ze zich bevinden, door Kerspatchico
    ~Izzy Fhearson door Terrific
    ~Catherina Johnson door Aquari
    ~Kendall Jackson door Kendizzzzle

    Slimme Clan
    ~Leider gereserveerd door Candira -Telekinese
    ~
    ~
    ~

    Liefdevolle Clan
    ~Leider -Aura's zien/lezen
    ~Annabel Brown door Celebration
    ~
    ~

    Dappere Clan
    ~Leider -William Oakley -Teleportatie, door Raccoon
    ~Felicae Oakley door Evolution
    ~
    ~

    Elementaire Clan
    ~ Cherish Wellington -Water, door Evolution
    ~ -Aarde
    ~ Bailee Greyman -Vuur, door Lunalovesit
    ~Elane -Lucht, door Stage

    Mensen
    ~
    ~
    ~
    ~

    Vampierjagers
    ~Achille Sheppard door Kerspatchico
    ~Alexandra Skyes door Raccoon
    ~
    ~


    Regels
    ~Minstens vier volzinnen schrijven aub.
    ~Maximum drie rollen per persoon, waarvan maximum één ervan een leider of een lid van de vijfde Clan. (Elementaire Clan)
    ~Reserveringen blijven 48 uur staan.
    ~Geen personages van anderen vermoorden zonder uitdrukkelijke toestemming van de persoon in kwestie
    ~Nieuwe topics (rollentopic, praattopic, speeltopic) worden enkel geopend door mij, Kerspatchico
    ~Gelieve naamsveranderingen door te geven.
    ~Offtopic altijd tussen haakjes.
    ~Geen eendagsvliegen. Probeer regelmatig te reageren.


    Praattopic
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 11:28 ]


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    Ja, het mag, al heb je die al geplaatst.


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    Haha, sorry c:


    That is a perfect copy of reality.

    Niet erg, hoor.


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    Willen er nog anderen meedoen?


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    Mag ik een mannelijke vampier in de duistere clan?


    How far is far

    Mag ik nog een perso aanmaken ? :x (dan zou ik graag een vampiermeisje van de elementaire clan willen reserveren met kracht lucht)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oké, dat kan allebei (:


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    Naam: Kendall Jackson.
    Leeftijd: 19,in werkelijkheid 116
    Vampier/Mens/Jager: Vampier.
    Clan: (enkel als het vorige "vampier" is): Duistere Clan.
    Voorkeur Clan: (enkel als het vorige "mens" is): x
    Wapens: (enkel als het vorige "jager" is): x
    Innerlijk: Kendall is niet bepaal deen lievertje, daarom zit hij ook in de duistere Clan. Hij heeft schijt aan de regels, en doet gewoon waar hij zin in heeft. Hij vertrouwd niet gauw iemand. Als je hem leert kennen is hij best oke. Hij is het liefs op zichzelf. Hij gedraagt zich wel stoer maar, diep van binnen heeft hij pijn geleden. Hij kon vroeger nooit iets goed doen bij zijn ouders, en toen ze er ook nog eens achter kwamen dat hij een vampier was, hebben ze hem in een weeshuis geplaatst. Ook had hij een zus die wel altijd alles goed deed. In het weeshuis werd hij altijd gepest, wat heel vaak op een knokpartij uitliep, hij is namelijk niet bang om een potje te knokken.
    Uiterlijk: (liefst met foto) Kendall heeft bruin haar, en (Rode maar draagt bruine contactlenzen) Bruine ogen. Hij is 1.80 lang, en heeft een erg bleke huid.

    Meestal draagt hij een simpel shirt, met een zwarte spijkerbroek eronder, en zijn gebruikelijke zwarte sneakers. Ook heeft hij een paar tattoos.
    Extra: x.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 0:07 ]


    How far is far

    Naam: Annabel Ciara Brown
    Leeftijd: 17 jaar, in werkelijkheid
    Vampier/Mens/Jager: Vampier
    Clan: (enkel als het vorige "vampier" is) De liefdevolle clan
    Innerlijk: Annabel is een vampier uit de liefdevolle clan die altijd haar mening geeft. Ze zegt wat ze denkt en kan daardoor mensen erg kwetsen. Toch bedoelt ze het altijd goed en is ze erg gesteld op de andere leden uit de clan. Als ze je mag, doet Annabel echt alles voor je, maar als ze onrechtvaardig behandelt wordt, laat ze dat ook echt merken.
    Uiterlijk: (liefst



    -Nog niet af, maar ik wilde alvast iets klaar hebben. De rest komt later.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Leeft hier nog iemand ? :x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Leeft hier nog iemand ? :x

    Volgens mij niet veel xd


    How far is far

    Raccoon schreef:
    Leeft hier nog iemand ? :x


    Ik leef nog :3


    That is a perfect copy of reality.

    Ow, sorry. Ik was even gestorven maar ben weer herboren.
    Jaa, deze persoon had het druk met school en had geen tijd voor quizlet --'
    Ik zal vanavond het speeltopic aanmaken als jullie dit past?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 17:28 ]


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    Mag ik een meisje voor elementaire clan > lucht, of is die al bezet?

    Naam: Haar menselijke naam was Sterre maar die heeft ze veranderd in Elane
    Leeftijd: 13 (55)
    Vampier/Mens/Jager: Vampier
    Clan: Elementaire clan lucht?
    Innerlijk: Afwezig maar wel op de hoogte, ze voelt zich soms nogal eenzaam omdat ze een van de weinige vampiers is die op zulke jonge leeftijd is getransformeerd. Ze praat wel met mensen enz. Maar zal nooit gemakkelijk over persoonlijke dingen praten. Sinds ze vampier is geworden, en dus ook haar gave heeft gekregen, heeft ze een lichte zangerige stem die samen met haar uiterlijk ervoor heeft gezorgd dat mensen niet snel contact met haar leggen, aangezien ze zo anders is dan de anderen en heel weinig zegt
    Uiterlijk: foto kan later, zit nu op mijn oertijd mobiel. Lichtbruin haar zonder krullen maar met slag, een jong mooi gezichtje en blauwe ogen?
    Extra:
    ???

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 9:48 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Ja, dit kan. Ik zal je personage erbij zetten.


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape