• Vers van de pers na 2 uurtjes rondkloten ermee ongeveer :'D
    I kinda like it en de droomachtige/polaroid achtige kwaliteit die 'ie nu heeft. :]



    Edit: Updated, telt nu gewoon als algemene 'portfolio' voor fotobewerkingen. Geen zin in 60 verschillende topics, dus plaats ik de foto's gewoon steeds tussendoor als er weer wat klaar is. :]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 17:47 ]


    Til hug og blod.

    I like it!


    26 - 02 - '16

    Cool!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik vind 'm stoer. Vind 't alleen een beetje minder dat het dode lichaam op de grond, de randen raakt van de foto.


    † Love? I want to sleep.

    ^Dat kwam zo uit omdat op de stockfoto een heel deel van d'r been ontbrak en ik daar dus iets op moest verzinnen. :')

    Thanks guys. ^^


    Til hug og blod.

    Aion schreef:
    ^Dat kwam zo uit omdat op de stockfoto een heel deel van d'r been ontbrak en ik daar dus iets op moest verzinnen. :')

    Thanks guys. ^^

    Haha, ooh, vandaar. Hijs nog steeds stoer hoor. Goed bedacht. :]


    † Love? I want to sleep.

    Dankjewel. :]


    Til hug og blod.

    I like (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ziet er goed uit. ^^

    Wow, je bent goed. Ik was er ooit mee begonnen, maar het leek op een reus die aangespoeld was, haha.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Lol! Mm, zal wel meevallen toch?
    Bedankt in ieder geval. Blij zoveel positieve reacties te zien. ^^


    Til hug og blod.

    Wauw, mooi!
    Alleen lijkt het dode meisje op een pop, maar dat kan ook aan de belichting van mijn laptop liggen op dit moment. Haar houding lijkt zo vreemd.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    ^Als je vermoord bent lig je er ook niet altijd even natuurlijk en charmant bij. :'D
    (En dankjewel! ^^)

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 23:26 ]


    Til hug og blod.

    Aion schreef:
    ^Als je vermoord bent lig je er ook niet altijd even natuurlijk en charmant bij. :'D
    (En dankjewel! ^^)


    Nee, dat begrijp ik. :')
    Maar ik bedoelde eerder dat haar houding zo onnatuurlijk lijkt. Het kan ook gewoon aan mij liggen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Presence schreef:
    (...)

    Nee, dat begrijp ik. :')
    Maar ik bedoelde eerder dat haar houding zo onnatuurlijk lijkt. Het kan ook gewoon aan mij liggen.


    Maybe, maar ik heb niet veel veranderd aan de houding hoor. Denk dat het met opzet zo gedaan is. :]


    Til hug og blod.

    Ziet er goed uit, mijn complimenten!