• Hallo,
    Ik heb gister voor de eerste keer een praatfilmpje op dit kanaal gezet en ik vroeg me af of jullie misschien wat tips en opmerkingen kunnen geven aan het filmpje zodat ik het de volgende keer kan verbeteren (: en het maakt me niet uit als je zegt dat het enorm slecht is, als je er maar bij zet waarom. Dan heb ik er tenminste iets aan, haha ^^
    Het filmpje:


    Alvast heel erg bedankt!
    xx
    Lizor

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 15:12 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MT, ik bekijk dit later.

    Ik zal straks eens kijken!


    Searching heavens for another earth

    Dankje (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vind hem wel leuk. Maar ik hoor in mijn ene oortje je stem en aan de andere kant de muziek. Ligt dat nou aan mijn oortjes?


    That is a perfect copy of reality.

    Taiteilijan schreef:
    Ik zal straks eens kijken!


    -

    Leuk gedaan. Alleen een tip; misschien meer oefenen met je Engelse uitspraak. Niet zo zeer om je accent - want die heb ik ook enorm als ik Engels praat - maar meer om de snelheid/manier van spreken. Het klinkt een beetje houterig soms, maar verder is ie erg leuk! ^^

    Roth schreef:
    Ik vind hem wel leuk. Maar ik hoor in mijn ene oortje je stem en aan de andere kant de muziek. Ligt dat nou aan mijn oortjes?

    Ik heb het nog niet geprobeerd met oortjes, dus het kan best zijn dat dat gewoon het filmpje is en bedankt (:

    Draculea schreef:
    Leuk gedaan. Alleen een tip; misschien meer oefenen met je Engelse uitspraak. Niet zo zeer om je accent - want die heb ik ook enorm als ik Engels praat - maar meer om de snelheid/manier van spreken. Het klinkt een beetje houterig soms, maar verder is ie erg leuk! ^^

    Oké dank je, ik had ook al opgeschreven dat het de volgende keer iets spontaner moet, haha (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Roth schreef:
    Ik vind hem wel leuk. Maar ik hoor in mijn ene oortje je stem en aan de andere kant de muziek. Ligt dat nou aan mijn oortjes?


    Nee, heb ik ook, ligt aan het filmpje dan denk ik.

    Het zou best een leuk filmpje kunnen zijn als je gewoon Nederlands zou praten. Ik kan echt heel slecht tegen Nederlanders die Engels praten in filmpjes en het niet zo goed kunnen haha. Ik heb het filmpje niet helemaal gekeken, maar het ziet er verder allemaal prima uit, vind ik!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Lovina schreef:
    MT, ik bekijk dit later.


    Some people are art and do art at the same time

    fallenbadass schreef:
    (...)

    Nee, heb ik ook, ligt aan het filmpje dan denk ik.

    Het zou best een leuk filmpje kunnen zijn als je gewoon Nederlands zou praten. Ik kan echt heel slecht tegen Nederlanders die Engels praten in filmpjes en het niet zo goed kunnen haha. Ik heb het filmpje niet helemaal gekeken, maar het ziet er verder allemaal prima uit, vind ik!

    Haha oké (: Ik heb wel overwogen om het gewoon in het Nederlands te doen, maar ik vind het zo'n lelijke taal haha :3

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 15:06 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik had verwacht dat je meer over andere dingen zou gaan praten dan alleen producten die je eraan deden denken, maar dat was gewoon welk idee ik erbij had ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    Ik had verwacht dat je meer over andere dingen zou gaan praten dan alleen producten die je eraan deden denken, maar dat was gewoon welk idee ik erbij had ^^

    Wat had jij dan verwacht? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zou misschien overgaan naar het Nederlands. Je Engels is niet super goed, tenminste de uitspraak soms. Het wordt na een tijdje een beetje saai, misschien kun je ook wat minder eentonig praten? Beetje afwisselen met je stem en het wat levendiger vertellen. ;)
    Verder, leuk filmpje! Ook leuke producten!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik zou misschien overgaan naar het Nederlands. Je Engels is niet super goed, tenminste de uitspraak soms. Het wordt na een tijdje een beetje saai, misschien kun je ook wat minder eentonig praten? Beetje afwisselen met je stem en het wat levendiger vertellen. ;)
    Verder, leuk filmpje! Ook leuke producten!

    Ik moet inderdaad gaan werken aan mijn uitspraak en ik denk dat ik in het vervolg ook de filmpjes wat spontaner en minder lang moet maken. Bedankt (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Wat had jij dan verwacht? (:


    Bijvoorbeeld over Halloween, warmere truien, hoe het meer regent in Nederland, over hoe het landschap verwacht. Maar dat komt gewoon doordat dat mijn favoriete dingen zijn bij de herfst :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.