Hallo, [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 15:12 ] My fake plants died, because I did not pretend to water them.
Ik heb gister voor de eerste keer een praatfilmpje op dit kanaal gezet en ik vroeg me af of jullie misschien wat tips en opmerkingen kunnen geven aan het filmpje zodat ik het de volgende keer kan verbeteren (: en het maakt me niet uit als je zegt dat het enorm slecht is, als je er maar bij zet waarom. Dan heb ik er tenminste iets aan, haha ^^
Het filmpje:
Alvast heel erg bedankt!
xx
Lizor
- Home
- Forum
- Creativiteit
- Kunnen jullie voor mij...
Kunnen jullie voor mij... - Creativiteit
-
27 okt 2013 - 14:0727 okt 2013 - 18:06
Irvine schreef:
(...)
Bijvoorbeeld over Halloween, warmere truien, hoe het meer regent in Nederland, over hoe het landschap verwacht. Maar dat komt gewoon doordat dat mijn favoriete dingen zijn bij de herfst :]
Ah oké ^^ Ik ga denk ik nog wel een Halloween video maken :'DMy fake plants died, because I did not pretend to water them.
27 okt 2013 - 18:13Ik zou een microfoontje aanschaffen, want ik verstond je niet super goed.
"I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."
27 okt 2013 - 18:17Scourgify schreef:
Ik zou een microfoontje aanschaffen, want ik verstond je niet super goed.
Goed idee en ik ga de volgende keer ook de muziek wat zachter doen tijdens het bewerken, want die staat net iets té hard.My fake plants died, because I did not pretend to water them.
27 okt 2013 - 18:24No Halloween? :[
Hoe dan ook, je hapert een beetje alsof je soms niet weet wat/hoe je iets moet zeggen.
Als je het in het Engels wilt blijven doen is het misschien een idee om met steekwoorden (spiekbriefje) te werken, of goed te oefenen.
En persoonlijk vind ik dat je het een beetje monotoon/droog brengt, maar dat komt omdat ik een zeer uitgebreid arsenaal aan geluiden, tonen, gezichtsuitdrukkingen en armgebaren heb...I'll lick the poison from right off your kiss
27 okt 2013 - 18:25Ugh, freakin' hell. Hij loopt telkens vast bij mij, maar van wat ik gezien en gehoord heb denk ik dat ik vooral bij sommigen mee moet gaan (die het al gezegd hebben). En dat is dan vooral de uitspraak wat verbeteren.
† Love? I want to sleep.
27 okt 2013 - 18:29Britsanity schreef:
No Halloween? :[
Hoe dan ook, je hapert een beetje alsof je soms niet weet wat/hoe je iets moet zeggen.
Als je het in het Engels wilt blijven doen is het misschien een idee om met steekwoorden (spiekbriefje) te werken, of goed te oefenen.
En persoonlijk vind ik dat je het een beetje monotoon/droog brengt, maar dat komt omdat ik een zeer uitgebreid arsenaal aan geluiden, tonen, gezichtsuitdrukkingen en armgebaren heb...
Het stomme is dat als ik gewoon tegen iemand praat ik zo ongeveer niet kan stoppen met praten en ik meestal met heel veel tonen en geluiden en gebaren enzovoort praat en dat is helemaal weg als ik voor de camera zit daar moet ik aan gaan werken, maar dat is denk ik vooral veel oefenen omdat ik het bijna nooit doe (: Dank je voor je tips en dat je de tijd hebt genomen om het te kijken, iedereen die het gekeken heeft trouwens bedankt voor de tijd nemen (:[ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 18:30 ]
My fake plants died, because I did not pretend to water them.
27 okt 2013 - 18:30Serpentes schreef:
Ugh, freakin' hell. Hij loopt telkens vast bij mij, maar van wat ik gezien en gehoord heb denk ik dat ik vooral bij sommigen mee moet gaan (die het al gezegd hebben). En dat is dan vooral de uitspraak wat verbeteren.
Ja dat is inderdaad een punt waar ik de volgende keer goed op ga letten, thank you (:My fake plants died, because I did not pretend to water them.
27 okt 2013 - 18:32Lizor schreef:
(...)
Goed idee en ik ga de volgende keer ook de muziek wat zachter doen tijdens het bewerken, want die staat net iets té hard.
Ja inderdaad, maar voor de rest was 'ie zeker oké !!"I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."
27 okt 2013 - 18:34Scourgify schreef:
(...)
Ja inderdaad, maar voor de rest was 'ie zeker oké !!
Dank je! (:My fake plants died, because I did not pretend to water them.
27 okt 2013 - 19:09Ik vond het best wel een leuk filmpje. Niet té langdradig op bepaalde onderwerpen en best veel behandeld. Iets dat ik zou verbeteren is het werken aan synoniemen. Woorden/zinnen die je heel vaak gebruikt zijn: "I really like this, because", "The next thing" en gewoon "things" in het algemeen. Probeer daar iets anders voor te verzinnen. Je kan bijvoorbeeld googlen op "linking words" en daar vind je allemaal Engelse voegwoorden, zodat je niet te vaak bepaalde uitdrukkingen herhaald.
Misschien kun je ook termen van de onderwerpen die je wilt bespreken alvast van tevoren opzoeken, zoals haarverf. Nu gebruikte je "hair paint", hoewel het eigenlijk "hair-dye" is. Verder hoorde ik ook alleen jouw stem over mijn linkerluidspreker, dus ik weet niet of dat een technisch probleem aan jouw kant was of dat het filmpje gewoon een beetje verandert is door Youtube. Het zijn maar kleine dingetjes, maar misschien toch handig om rekening mee te houden.
Je moet trouwens zeker doorgaan met dat oerhollandse Engels er tussendoor gooien af en toe. Het was volgens mij ergens in het begin dat je zei: "Joe rilly sjoed bij dis toe." en ik vind dat soort uitspraken helemaal geweldig (:From these ashes, I will rise
27 okt 2013 - 19:17Het achtergrond muziekje mag wel iets zachter, want ik hoor je minder goed. Verder vind ik het heel leuk!
En ik heb die kokosnoot conditioner ook! haha[ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 19:17 ]
Alleen maar tranen van geluk
27 okt 2013 - 19:27Leonhardt schreef:
Ik vond het best wel een leuk filmpje. Niet té langdradig op bepaalde onderwerpen en best veel behandeld. Iets dat ik zou verbeteren is het werken aan synoniemen. Woorden/zinnen die je heel vaak gebruikt zijn: "I really like this, because", "The next thing" en gewoon "things" in het algemeen. Probeer daar iets anders voor te verzinnen. Je kan bijvoorbeeld googlen op "linking words" en daar vind je allemaal Engelse voegwoorden, zodat je niet te vaak bepaalde uitdrukkingen herhaald.
Misschien kun je ook termen van de onderwerpen die je wilt bespreken alvast van tevoren opzoeken, zoals haarverf. Nu gebruikte je "hair paint", hoewel het eigenlijk "hair-dye" is. Verder hoorde ik ook alleen jouw stem over mijn linkerluidspreker, dus ik weet niet of dat een technisch probleem aan jouw kant was of dat het filmpje gewoon een beetje verandert is door Youtube. Het zijn maar kleine dingetjes, maar misschien toch handig om rekening mee te houden.
Je moet trouwens zeker doorgaan met dat oerhollandse Engels er tussendoor gooien af en toe. Het was volgens mij ergens in het begin dat je zei: "Joe rilly sjoed bij dis toe." en ik vind dat soort uitspraken helemaal geweldig (:
Dank je voor alle tips! (: En hahaha ja dat was heel random, ik denk dat het wat leuker is al er meer van dat soort momenten in de filmpjes zit, want die had ik er dit keer haast allemaal uit geknipt.My fake plants died, because I did not pretend to water them.
27 okt 2013 - 19:27Rowling schreef:
Het achtergrond muziekje mag wel iets zachter, want ik hoor je minder goed. Verder vind ik het heel leuk!
En ik heb die kokosnoot conditioner ook! haha
Haha, die is zo fijn! ^.^My fake plants died, because I did not pretend to water them.
27 okt 2013 - 19:28Hi, ik ben een vriendin van Lisa en ik vroeg me af of jullie mij ook feedback kunnen geven?
Dit is een Halloween video over bepaalde snacks voor Halloween:
Dit is gewoon een praat-video:
En dit is ook een Halloween video, maar dan samen met Lisa!:
Ik hoop dat jullie mij ook wat feedback willen geven en dat jullie de video's leuk vinden x27 okt 2013 - 19:30