• oké,nee, ik zoek geen aandacht ofzo, maar ik voel me best wel pieeeep><.
    cuz.

    Ik bekijk de hyves van myn beste vriend, ik zie krassen op zyn borst zitten by een foto van hem. Op elke borst één. Dat kan heus niet zomaar daar komen ofzo, dat snap je wel. Maar, twee andere vriendinnen hebben die foto ook gezien, en zeggen dat hy zichzelf misschien wel snijd. En als hy sterft, dan stort men wereld totaal in. Ik ben echt heel bang, want zonder hem kan ik niet normaal leven[/misschiendatikverliefdopmben-shame-] Maar hy is 17,en ik 12-shameshameshame-Ik weet het echt allemaal niet meer>.<'
    Het is allemaal zo ingewikkeld,ik wil echt niet dat hy dood gaat. Ik spreek hem haast nooit meer, en ergens maakt dat me bang..


    your eyes are like stars in the night.

    nie bang zijn is de boodschap!!! Maar troost je van snijde alleen ga je nie dood, dan moet je al heel diep snijde!!! En probeer gwn contact te make met hem!!! Laat wete hoe het afloopt!!! GOOD LUCK!!! (H)


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    Je moet hem erop aanspreken. Dat lijkt mij het beste.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    nou aan snijden ga je niet dood ¬¬


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    nou aan snijden ga je niet dood ¬¬

    nouu,myn vriendin lag wel op de intensive care daardoor, en je wilt niet weten hoe bang het je gewoon maakt gast><


    your eyes are like stars in the night.

    Vraag in ieder geval waar die krassen vandaan komen, hij hoeft zich niet gesneden te hebben maar kan ook ergens tegenaan gelopen zijn of gevallen zijn.

    Misschien wilde sex met een meisje/jongen gehad?
    Nagels in de huid? x')
    Kan ook, toch? ='D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    nou aan snijden ga je niet dood ¬¬


    roep dat niet te hard.. weetje ik was ook bijna dood om bijna te diep in me pols te snijden..


    Some angels have no wings.