• mijn bf is door al het gezeik op haar (ze werd niet gerespecteerd) van quizlet af gegaan!
    ik zelf vind dat niet meer normaal!!
    Door al die mensjes die geen respect hadden is zij weg gegaan..!!:@
    dat is echt niet leuk!!

    iemand ideeën om haar terug te krijgen??

    x

    Tsja. Voor Bomm zal ik het netjes houden.
    Als je zulke goede vriendinnen zijn hebben jullie elkaars msn? Van Quizlet af gaan is niet de doowd ofzo.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    @ willom..

    ze pleegt tch geen zm ??:P

    Ik gaf een voorbeeld, wat ik vergelijkbaar vond, wat ik zij dat ik bijna nergens geaccepteerd werd. :]


    blame the bully.

    Srry ,maar ik snap het punt niet van son topic ..
    Als iemand weg wil ,gaattie weg..
    Anders is het gewoon aand8trekkertij..


    Crack a bottle

    @ PANIC

    nee maar das wel leuk als je elkaar ook op andere dingen hebt!

    x

    Srry Bomm, maar ik vind het best stom om er een topic over te maken xD

    klopt, maar ik vind dat door de reacties eerder het zeker wel mogen dit topic open te houden. Verder staat er nu een vraag in, of iemand tips heeft ofzo.
    Kijk dan gewoon even niet.
    Ik erger me ook aan topics over mensen die mishandelt worden, nou dan kijk ik daar gewoon niet. ^^

    Srry ,maar ik snap het punt niet van son topic ..
    Als iemand weg wil ,gaattie weg..
    Anders is het gewoon aand8trekkertij..

    dáár geef ik je gelijk in, maar als iemand anders een topic maakt over dat er iemand weg is door bepaalde redenen is dat msischien wel iets om over na te denken?

    Dat eigen topic maken is aandachtzooi inderdaad, die heb ik ook gewoon gesloten ;)

    @ PANIC

    nee maar das wel leuk als je elkaar ook op andere dingen hebt!

    x

    Netlog >< ,,Klaar ^^


    Crack a bottle

    net wat Bomm zij

    als die alex of zo weg gaat staan alle gastboeken vol enzo

    en hier wordt meteen weer zo'n groot probleem van gemaakt!

    laat mij lekker zo'n topic maken!!

    Over wie gaat dit dan?


    when words fail, music speaks.

    Kom op, als die charissa of alexx ofzo weg is is het een heel drama, staan alle gastenboeken vol?
    En bij een iets onbekendere user meteen zulk gebicht?


    Ja eigenlijk zeer erg waar :P


    Take My Hand Take A Breath ...

    ik weet dus niet wat er allemaal is gebeurt, maar ik vind de reacties die worden geplaatst helemaal raar. Ik snap het niet. Waarom zo zeuren als iemand weggaat? [/Mijn mening]

    x

    Ja ik vind dat ze zo'n "topics" moeten verbieden


    Take My Hand Take A Breath ...

    (...)
    dáár geef ik je gelijk in, maar als iemand anders een topic maakt over dat er iemand weg is door bepaalde redenen is dat msischien wel iets om over na te denken?

    Dat eigen topic maken is aandachtzooi inderdaad, die heb ik ook gewoon gesloten ;)


    >< Srry hoar ,maar als iemand segt: Ik ,,OF zei gaat weg hier en daarom seg ik : Naja ,DOeii dan >< Maar als het om soals jij segt gaat om bepaalde redenen , dan moet je dat tog met die mensen uitzoeken en niet met iedereen die op het forum sit wnt dan gaan anderen er sig Sowieso mee bemoeien ><


    Crack a bottle

    (...)
    klopt, maar ik vind dat door de reacties eerder het zeker wel mogen dit topic open te houden. Verder staat er nu een vraag in, of iemand tips heeft ofzo.
    Kijk dan gewoon even niet.
    Ik erger me ook aan topics over mensen die mishandelt worden, nou dan kijk ik daar gewoon niet. ^^

    Ik zal mn ogen dichthouden =D


    Get back motherfuckerz'

    ik gaaa Doegg(H)