Shaughnessy schreef:
Indeed Lieke. Voor mij zijn het denk ik vooral jou en Gabs, maar ook Anouk, Marlijn en Aniek. Niet dat de anderen niet belangrijk zijn.
Jups. Anouk kende ik ook al voor dit topic, dus ook met haar kan ik goed opschieten. ^.^ Maar het voelt wel anders met de rest, hmm. En nee, ik vind de rest niet minder aardig. denk dat aub niet als je dit leest.
stay safe because I like being alive at the same time as you
Jups. Anouk kende ik ook al voor dit topic, dus ook met haar kan ik goed opschieten. ^.^ Maar het voelt wel anders met de rest, hmm. En nee, ik vind de rest niet minder aardig. denk dat aub niet als je dit leest.
Ik denk nu steeds: maar als de anderen dit lezen. Dan moeten ze zich niet rot gaan voelen ofzo. :c
The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.
Aangezien er geen beginpost is ga ik dus lekker even Gabs en mijn verhaal promoten, want volgens mij hebben alleen Mir en Marriemar nog een abo. Van Melissa weet ik wel de rede waarom ze 't niet wil, maar van de rest niet.
stay safe because I like being alive at the same time as you
Ramazzotti schreef: Aangezien er geen beginpost is ga ik dus lekker even Gabs en mijn verhaal promoten, want volgens mij hebben alleen Mir en Marriemar nog een abo. Van Melissa weet ik wel de rede waarom ze 't niet wil, maar van de rest niet.