• KLIK

    &

    KLIK

    thx c;

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 15:57 ]


    Giovanni

    Leg op zijn minst in de beschrijving uit waar het voor is?


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik klikte eerst en toen pas las ik de reacties, ik heb spijt...


    ©1998

    DancingKing schreef:
    Nog iemand die wilt klikken? c;

    DancingKing schreef:
    Wilt niemand klikken voor mij? D':


    Dit is ook bumpen. Het wordt er niet beter van als je een nutteloos zinnetje plaatst in plaats van "bump". Iedere reactie die niets toevoegt aan een topic en alleen bedoeld is om het topic omhoog te schoppen, is een reactie die je eigenlijk niet hoort te plaatsen. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    BlackAlpha schreef:
    Ik klikte eerst en toen pas las ik de reacties, ik heb spijt...

    Gewoon een vraagje, waar slaat dit op?


    Giovanni

    BlackAlpha schreef:
    Ik klikte eerst en toen pas las ik de reacties, ik heb spijt...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Maleficia schreef:
    Leg op zijn minst in de beschrijving uit waar het voor is?


    Door op de link te klikken, stem jij zogenaamd op mij en dan krijg ik extra fans erbij, daardoor kan mijn level omhoog gaan, snap je? En 1x per week/maand word het lid met de meeste kliks beloond met 100 credits, een speciaal betaalmiddel.


    Giovanni

    BlackAlpha schreef:
    Ik klikte eerst en toen pas las ik de reacties, ik heb spijt...

    Jij had dus hetzelfde?
    @ DancingKing
    Met deze reactie wordt bedoelt dat we al geklikt hadden op de links en dus op je gestemd hadden voor we zagen hoe jij je gedroeg tegenover de mensen die reageerden in het topic. Iemand die het netjes vraagt en ook netjes reageert, helpen de meesten veel liever dan iemand die mensen gaat afkatten en topics onnodig omhoog loopt te schoppen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Plenilunium schreef:
    (...)
    Jij had dus hetzelfde?
    @ DancingKing
    Met deze reactie wordt bedoelt dat we al geklikt hadden op de links en dus op je gestemd hadden voor we zagen hoe jij je gedroeg tegenover de mensen die reageerden in het topic. Iemand die het netjes vraagt en ook netjes reageert, helpen de meesten veel liever dan iemand die mensen gaat afkatten en topics onnodig omhoog loopt te schoppen.


    Sorry, ik ben nogal chagrijnig laatste tijd vanwege school dingen.


    Giovanni

    DancingKing schreef:
    (...)

    Sorry, ik ben nogal chagrijnig laatste tijd vanwege school dingen.

    Ik ben ook niet altijd in een even happy bui en heb het ook lastig met school, maar daarom moet je je niet minder netjes en vriendelijk gedragen. ;]
    Ik ben overigens absoluut geen fan van stemmen om maar te stemmen, dus doe ik dat niet. Sorry! Bovendien heb ik het niet zo op bumpers. Als je nog iets nuttigs vertelt, okee, maar dit is niet echt nuttig. ;o


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Ik ben ook niet altijd in een even happy bui en heb het ook lastig met school, maar daarom moet je je niet minder netjes en vriendelijk gedragen. ;]
    Ik ben overigens absoluut geen fan van stemmen om maar te stemmen, dus doe ik dat niet. Sorry! Bovendien heb ik het niet zo op bumpers. Als je nog iets nuttigs vertelt, okee, maar dit is niet echt nuttig. ;o


    Ik begrijp je ;p Ben jij trouwens Marysha?


    Giovanni

    Arratay schreef:
    Nee.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    DancingKing schreef:
    (...)

    Ik begrijp je ;p Ben jij trouwens Marysha?

    Euhm, nee, wie is dat dan? :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it