• hey mensen.

    ik ben met een verhal bezig over twilight. en vroeg me af.

    kan iemand die half vampier half meermin is. - meermin is meisje.

    maar goed kan die kinderen krijgen want dan had ik een leuk idee.

    hoor het wel.

    underworld95

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    BlackAlpha schreef:
    Nou kijk weetje ik vraag me af of meerminnen überhaupt wel kinderen kunnen krijgen aangezien ze zeg maar geen geslachtsdelen hebben. Maar het is jou keuze of ze wel of niet kinderen kunnen krijgen want het bestaat verder niet in twilight dus het is jou creatie dus jij beslist er over.

    De originele oude meerminnen hebben dat wel. Je moet maar eens opzoeken op oude schilderijen. Hun staart begint eigenlijk net onder hun geslachtsdeel. Of zoals Underworld95 zei, in sommige verhalen krijgen ze benen op het droge, maar dat vind ik niet stroken met de oude mythologische meerminnen. Het lijkt me gewoon ook logischer als de staart daar net onder begint.


    Let the Night embrace you

    Square schreef:
    Het mooie van (fan)fictie is dat je dat helemaal zelf kunt invullen. Er zijn geen regels voor, dus kun je je fantasie de vrije loop laten. Waar je wel rekening mee moet houden is dat het geloofwaardig blijft en dat je verhaal klopt. Als je hoofdpersoon bijvoorbeeld altijd een staart heeft en je haar dan een kind laat krijgen, zullen mensen zich heel terecht afvragen hoe dat is gebeurd, aangezien je met een staart in plaats van benen de juiste openingen mist. :'D
    Er zijn echter altijd wel oplossingen voor dat soort dingen te vinden, al zal de ene weg om het probleem geloofwaardiger zijn dan de andere.

    + Een Zeemeermin en vampier hybrid. Eerlijk gezegd vind ik dat raar, maar zoals iedereen zei. In verhalen kan alles


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    heb een naam voor het kindje bedacht. airia. een meisje.


    iemand kleineren online is ook pesten!!!