• Mijn kat is 17,5 en dat is best oud voor een kat
    Vroeger sliep ze altijd bij mij enzo, maar nadat wij 2 weken op vakantie waren geweest stopte dat opeens
    Ik was bang dat het een teken zou zijn dat ze zou sterven (katten zonderen zich dan vaak af)
    Maar ze bleef leven. Ze sliep in een mandje onder de carport
    Maar nu het van de week zo regende had ik haar toch maar naar binnen gehaald,
    En nu slaapt ze weer bij me en ligt ze weer de hele dag op mijn kamer
    En daar ben ik toch zo blij mee, want ik ben echt gek op dat beestje
    Waar zijn jullie blij om?
    En om dit topic nog leuk te maken, hier wat foto's van mijn poesje




    Hier was ze boos omdat ik haar wakker maakte

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 20:32 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Aahw lief beestje! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een schatje c;


    26 - 02 - '16

    Wat een lekkere pluizenbol! c:


    Because I love him, do I need another reason?

    Wat een lieverd. ^^
    Wij hadden een kat die twintig was geworden, maar op het einde ging het zo slecht met haar dat we haar uiteindelijk moesten laten inslapen... Daar heb ik het toen echt heel moeilijk mee gehad, want ik ben echt met haar opgegroeid.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Schattig :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Maven schreef:
    Wat een schatje c;


    Some people are art and do art at the same time

    Parachutes schreef:
    Wat een lieverd. ^^
    Wij hadden een kat die twintig was geworden, maar op het einde ging het zo slecht met haar dat we haar uiteindelijk moesten laten inslapen... Daar heb ik het toen echt heel moeilijk mee gehad, want ik ben echt met haar opgegroeid.

    Aww
    Daar ben ik ook bang voor bij haar
    Ze is heel mager en ze zakt heel erg door haar achterpoten
    Ik ben ook met deze pluizenbol opgegroeid
    Ze is ouder dan ik ben
    Ik ben met 2 katten opgegroeid, maar haar zusje is 7 jaar geleden overleden
    En dat vond ik al vreselijk
    Maar met deze heb ik gewoon een hele goede band

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 14:36 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Awww, fluffy. ^^

    Onze hond is elf en begint nu echt oud te worden. Ze heeft steeds meer moeite om overeind te komen als ze lang heeft gelegen en ze springt nog maar heel af en toe op eigen kracht in de kofferbak van de auto. Ongeveer een week geleden heeft ze bovendien een verkeerde stap gezet en ze heeft nu nog steeds een beetje last van haar pootje, en dat is ontzettend lastig, want ze wil gewoon niet voldoende rusten om het te laten helen. Ze kan echt niet goed rennen of ver lopen nu, maar toch geeft ze je iedere keer weer het badeendje dat ze altijd apporteert, met zo'n hoopvolle blik in haar ogen, waardoor je je echt gemeen voelt als je haar wegstuurt. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ahw, wat een schatje! :3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aww (: echt super lief, vooral die tweede foto is echt mooi vind ik trouwens (:
    Ik heb ook wel eens m'n kat in m'n slaapkamer laten slapen s nachts en dat vond ik eerder doodeng XD want ze ging overal rondlopen en over me heen lopen in bed enzo -ze slaapt s nachts amper- hahaha ik wil dat nooit meer XD

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 18:06 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    waaahh superschattig =3


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Malafide schreef:
    Ahw, wat een schatje! :3.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ah, goshie, wat een schatje! Mijn twee katten zijn 17 en 19 geworden en ze kunnen nog ouder worden, dus hopelijk is je beestje nog lang in je bed. (: We hebben nu ook weer twee katten, een tweeling, en 't poeske sliep vannacht bij mij. Ze heeft nog steeds, na bijna 3 jaar, haar kittenvachtje nog en ze is nog steeds zo klein. I melted when I woke up in the middle of night and she was sleeping HBDJHBDV. <3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife