• Ik wil graag een verhaal krijgen dat zelfs zou uit kunnen komen in boekenwinkels. Zouden jullie commentaar kunnen geven op mijn samenvatting van dit verhaal? Wat kan ik er beter aan veranderen? Hebben jullie nog bruikbare tips? Alvast bedankt!
    Soundtrack Give Me Love by Ed Sheeran



    Als mensen denken aan Cupido, denken zij aan een bolle baby met een luier om en een pijl en boog om zijn schouder. Als mensen denken aan Cupido, roepen zij: Die bestaat niet.
    Dit klopt niet.
    Cupido is geen jongen, ze is een beeldschoon meisje van zeventien dat rond zwerft op aarde. Ze moet zorgen dat het kleine beetje liefde dat daar nog over is, vergroot zal worden.
    De enige regel die God haar opgaf, toen Hij haar naar Aarde stuurde, was dat zij zelf nooit zou mogen liefhebben. Dit zou zorgen voor ongelijke verhoudingen, tussen liefde en haat.
    Maar kan Cupido deze grote taak wel op haar nemen? Hoe lang kan zij leven, zonder ook maar een enkele omhelzing, of andere uiting van liefde? Is het überhaupt mogelijk, te leven zonder liefde...?


    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 21:47 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Vind het een leuk idee, ondanks het van dat liedje afgeleid is.
    Dit is het enige wat ik zo snel zie dat ik zou veranderen:


    Dit is fout gezien. -> Ik zou hier persoonlijk van maken: Dit is fout./Dit klopt niet.


    You are beautiful, you are love.

    Felina schreef:
    Vind het een leuk idee, ondanks het van dat liedje afgeleid is.
    Dit is het enige wat ik zo snel zie dat ik zou veranderen:
    (...)


    Goed idee! Bedankt!


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    I love the song, but not the story. Sorry.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 21:48 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    I love the song, but the story not. Sorry.


    Dat mag, maar heb je dan wat tips om het beter te maken?


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Misschien morgen, ik ga zo weg namelijk 8D


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Misschien morgen, ik ga zo weg namelijk 8D


    Okay, hoop dat je morgen wat tips hebt :)


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Het idee is erg goed (:


    26 - 02 - '16

    Maven schreef:
    Het idee is erg goed (:


    yay bedankt! heb je misschien ook wat tips, of vind je het helemaal goed zo?


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Maven schreef:
    Het idee is erg goed (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    jacewayland schreef:
    (...)


    Dankje! Hoop dat het goed genoeg is om in de toekomst een boek te kunnen worden.


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    MrsColfer schreef:
    (...)

    yay bedankt! heb je misschien ook wat tips, of vind je het helemaal goed zo?


    Ik ben niet zo'n ster in het geven van tips, dus ik kan niet helpen. Sorry


    26 - 02 - '16

    Maven schreef:
    (...)

    Ik ben niet zo'n ster in het geven van tips, dus ik kan niet helpen. Sorry


    Maakt niet uit. Ben blij dat je het een leuk idee vindt!


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    klinkt leuk.
    Plaats je het hier ook op Q?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    klinkt leuk.
    Plaats je het hier ook op Q?


    Dat weet ik nog niet. Ik hoop dat ik dit zou kunnen uitbrengen in een boek, zo niet dan komt ie wel op Q. :)


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Zet het sowieso op Q, Mirthe! Dan heb je iig één lezer: mij.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."