• ik moet dit gewoon even vertellen...
    ik zit op het gymnasium, en ik haal hele goede cijfers, maar ik doe er weinig voor. Ik vind het zo vervelend voor mensen die heel hard werken, en dan toch een 5 halen voor een repetitie! Ik vind dat die mensen veel meer verdienen dan een vijf, want aan inteligentie kan je niks veranderen. Je moet dus nooit trots op jezelf zijn als je slim bent, dan heb je gewoon geluk. Maar mensen die heel hard kunnen werken, die hebben respect nodig. Want je kunt wel je best doen voor dingen, en dat is soms heel moeilijk. Daarom wil ik hierbij even een applausje voor de mensen die zich uit de naat werken en echt wat doen voor hun goede cijfers...
    schrijf plz. een reactie ^.^


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    Je moet zeker niet gaan opscheppen als je goede cijfers haalt als je niet je best doet, dan vind ik je... niet zo erg aardig. Maar meestal is het zo dat mensen dan dus eerder niet goed genoeg hebben gewerkt, waardoor ze bijv. een belangrijk onderdeel in de grammatica hebben gemist, én ze de "feeling" van een taal minder hebben, best oneerlijk eigelijk, dat het makkelijker wordt als je het beter doet. :S

    Heb ik ook.
    Maar toch 1 tip, zorg dat je kán studeren, en er ook nog tijd voor neemt. Ik ging er vanuit dat ik wel zowat alles kon, wat dus niet waar is als je half in de klas slaapt.
    Gevolg jaar overdoen.

    En inderdaad een applausje aan al die mensen die vel studeren! Zij verdienen echt die punten!


    If you had never come out of the blue, I would've stay