Twee jaar geleden zijn we verhuisd. TOen had ik het er erg moeilijk mee enzovoort, maar nu is dat allemaal voorbij. Wat ik niet wist, was dat voor mijn zusje dat allemaal niet voorbij is. Ze had erg veel verborgen gehouden. Haar verhaal:
Twee jaar geleden had ze meteen een goed vriendin, M. Die vriendin was erg aardig, maar ook heel erg jaloers. Mijn zusje mocht alleen maar met haar omgaan, maar mijn zusje vond dat oke. Na een halfjaar was er een nieuw meisje in hun klas, S, waar ze meteen vriendinnen mee werden. M begon mijn zusje steeds slechter te behandelen, en normaal zou je dan nog wel iemand anders hebben om mee om te gaan, maar aangezien mijn zusje altijd helemaal geclaimed werd, niet.
Nieuw jaar, nieuwe kansen. Ik wist op dat moment al van alle drama, maar mijn zusje verzekerde me dat alles beter zou worden, want er kwam een nieuw meisje bij haar in de klas, L. L, had ook bij mij in de klas gezeten, en ik wist dat ze een bitch was. Wat ze allemaal gedaan heeft ga ik niet vertellen, maar het is niet veel goeds. Ondanks dat, loste ze toch de ruzie op. Ik dacht dat het klaar was.
Maar, gisteravond zat mijn zusje in tranen en heeft ze me de rest verteld. L dus toch gemeen tegen haar, en het was helemaal niet goed gekomen. L trapte haar, loog, en schold haar uit. Of ze dit deed als een grapje ofzo was niet duidelijk, maar haar kan mijn zusje dus niet meer vertrouwenIk weet nu dus niet of ze me het hele verhaal heeft verteld, omdat ze dat dus blijkbaar moeilijk vind.
Hoe kan ik haar helpen, want ze wil graag mijn advies, maar dat kan ik niet geven.
[ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 20:31 ]
Even is the darkest of night there is hope. As the moon lights our path, so does hope lights our way.