Helloo,
Ik ben op zoek naar leuke story's, en maak gelijk van deze gelegenheid gebruik mijn eigen story te promoten. Ik ben er net aan begonnen, dus tips&kritiek zijn altijd welkom!
Amilia heeft net een heftige relatie achter de rug en is er nog steeds zwaar van in de war. Maar dat de relatie over is hoeft nog niet te betekenen dat het contact voorbij is. Jace wil haar nog steeds blijven zien, maar met een aantal voorwaarden. Hij blijkt nogal losse handjes te hebben en Amilia kan hem ondanks alles maar niet loslaten. Maar dan ontmoet ze Damian en haar leven staat meer op zijn kop dan ooit. Ze wordt op slag verliefd. Zal Damian haar van Jace loskrijgen? En beïnvloed en verblind door de liefde, is alles eigenlijk wel wat het lijkt?
Proloog
Mijn ogen waren open, maar ik kon niets zien. Ik was gewaarschuwd. De duisternis zou me te pakken krijgen. Mijn hoofd was een chaos, ik kon de vitale functies van mijn lichaam niet uit elkaar houden. Ik wist niet meer hoe ik me moest bewegen, ik was niets. Ik had alleen nog mijn gedachtes, mijn geest was nog bij me. Dat was een troostende gedachte, de gedachte aan het feit dat ik mijn gedachtes nog had. Zacht geklop. Geklop op mijn hoofd? Ik wist het niet. Het zou net zo goed geklop op mijn buik kunnen zijn, of in mijn tenen.
Verder lezen? http://www.quizlet.nl/chapters/1133326/proloog/
Zelf zoek ik ook nog leuke story's om te lezen! Ik ben alleen totaal niet op zoek naar fanfics!!
xoxo
[ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 21:01 ]
• Truth is relative. Pick one that works. •