• Hey iedereen!
    Ik verveel me dus en ik heb zin om covers te maken :3 Ik doe het nog niet geweldig lang, maar ik zal een aantal voorbeelden plaatsen, van de eerst gemaakte tot de meest recente c:
    Als je nog meer voorbeelden wilt zien, verwijs ik je graag door naar mijn blog.

    Voorwaarden: je moet enkel dit lijstje invullen!

    Titel:
    Afbeeldingen (ook de achtergrond!):
    Username: ja/nee
    Lettertype:

    Dat was het. De covers maak ik gewoon gratis en zo snel mogelijk!

    X-jes, Leonie

    Voorbeelden:










    Edit: dit is een tweede topic. Op het vorige was een hacker terechtgekomen en die typte maar wat in het rond -_-'

    Ik ben weer terug met een nieuwe aanvraag. Ik heb wel nog geen goede achtergrond kunnen vinden, dus als je me daarbij zou willen helpen?

    Titel: Het verhaal heeft nog geen titel.
    Afbeeldingen: De afbeeldingen zijn al bewerkt, dus hier wil ik liever niets aan veranderd hebben. Tenzij je een grootte moet veranderen, natuurlijk.



    Een achtergrond heb ik nog niet, want ik weet niet precies wat ik wil.
    Username: Nee.
    Lettertype: Niet nodig.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Titel: Unbroken
    Afbeeldingen (ook de achtergrond!): Foto1
    Foto2
    Foto3
    Username: ja (SecretKey)
    Lettertype; wat er het beste bij past,( volgens jou)


    het leven is mooi!! xx

    BarnOwl schreef:
    Titel: He is an engel, she is an demon.
    Afbeeldingen (ook de achtergrond!):
    Ik moet zo gaan dus heb geen tijd om foto's te zoeken daarom even een korte beschrijving.
    Het liefst wil ik een meisje op met rode ogen(Als je het niet kan vinden is blauw ook goed.) met zwart lang haar (krullend of stijl maakt op zich ook niet uit) en een blonde jongen met blauwe ogen en het liefst engelen vleugels maar dat hoeft ook weer niet pers. ;p aangezien de verhaal over demonen en engelen gaat is misschien een duister achtergrond wel leuk, of na ja in iedergeval dat je weet dat eentje uit de hemel komt de andere uit de hel of iets in die richting. Meh ben slecht in achtergronden uitleggen, maar kijk maar of je iets leuks vindt.
    Username: Nee
    Lettertype: Beetje horror achtig, bloederig, spooky, creapy, fantasieachtig. iets in die richting misschien is het wel leuk als de tittel zeg maar rood is met uitlopende letters of hoe je dat ook noemt, dus eigenlijk net bloed of dat er gwn bloed strepen er door heen staan ofzo.


    Ziezo c: Hopelijk is 'ie mooi? Zeg het maar als er iets aangepast zou moeten worden.



    Link: klik!

    Presence schreef:
    Ik ben weer terug met een nieuwe aanvraag. Ik heb wel nog geen goede achtergrond kunnen vinden, dus als je me daarbij zou willen helpen?

    Titel: Het verhaal heeft nog geen titel.
    Afbeeldingen: De afbeeldingen zijn al bewerkt, dus hier wil ik liever niets aan veranderd hebben. Tenzij je een grootte moet veranderen, natuurlijk.



    Een achtergrond heb ik nog niet, want ik weet niet precies wat ik wil.
    Username: Nee.
    Lettertype: Niet nodig.


    Dat is een moeilijke :/ Moet ik een achtergrond zoeken? Zo ja: kan ik dan wat uitleg over wat je in gedachten hebt voor het verhaal? Een bepaald sleutelwoord ofzo?
    Zo nee: dan heb ik gewoonweg dit gedaan.



    Link: klik!

    SecretKey schreef:
    Titel: Unbroken
    Afbeeldingen (ook de achtergrond!): Foto1
    Foto2
    Foto3
    Username: ja (SecretKey)
    Lettertype; wat er het beste bij past,( volgens jou)


    Alsjeblieft c: Zeg het maar als er iets aangepast zou moeten worden.



    Link: klik!

    Nymphaea schreef:
    (...)

    Alsjeblieft c: Zeg het maar als er iets aangepast zou moeten worden.



    Link: klik!


    nee, hij is echt heel mooi geworden!!! je hebt het echt heel snel gemaakt, dankje wel :)


    het leven is mooi!! xx

    Nymphaea schreef:
    Zo goed? Het was moeilijker, aangezien ik zelf de plaatjes moest zoeken enzow...



    Zeg maar als er iets aangepast moet worden.

    Link: klik!

    Ik vind hem mooi, maar ik weet nog niet zeker of ik hem ga gebruiken omdat ik graag grote keuze wil
    Ik hoop dat je dat niet erg vindt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one