• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    In een land, Quizlet genaamd is er iets engs aan de hand. Mensen verdwijnen van het ene moment op de andere en niemand heeft ook maar enig idee hoe het komt of wie erachter kan zitten. In deze RPG, moeten jullie de rebellen dus proberen ontmaskeren. We hebben plek voor 28 mensen. Je kiest niet wat je wordt, we kiezen straks random wie bij de regering (crew), gevangenen, overgeblevenen en verraders hoort. Degenen die bij verraders horen worden vanzelfsprekend niet bekend gemaakt. Als je mee wilt doen, maak je een karakter van jezelf aan. Je kan gerust eentje reserveren. Let wel op dat als je niet binnen 24 uur je rol aan heb gemaakt, het vrij komt te staan voor iemand anders.

    Users.
    1. Minions || Gail. || Overgeblevene.
    2. Cenation || Sylvie || Overgeblevene.
    3. Arratay || Brooke || Overgeblevene.
    4. Faelan || Xanthe || Overgeblevene.
    5.Asmodeus || Laura || Gevangene
    6. LacieChan || Maxime || Gevangene
    7. Wunjo || Fanny || Overgeblevene.
    8. Rosarum || Lotta || Beta-Reader
    9. Script || Lieke || Overgeblevene.
    10. Inside || Melissa || Gevangene
    11. Aragog || Michelle || Bemiddelaar.
    12. Pirouette || Lisa || Gevangene
    13. Dooddoenervo || Jarne ||OpperGevangene
    14. Scamander || Amber || Gevangene
    15. Merrow || Justine || Admin
    16. Mirik || Lisanne || Gevangene
    17. Patholoog || Manon || Overgeblevene.
    18. Cimmaron || Noek || Gevangene
    19. Wolfheart || Fleur || Overgeblevene.
    20. Silversnow || Laura #2 || Overgeblevene.


    Regels:
    Als eerste houden we ons natuurlijk aan de huisregels van Quizlet,nl. Wat vooral inhoudt, dat we iedereen respecteren, niemand gaan uitslchelden en vooral geen ruzie gaan uitlokken.

    • We hebben graag dat je jezelf alleen inschrijft als je van plan bent om actief mee doen. We hebben een beperkte aantal leden en willen dus niet dat mensen een ander een kansje om mee te doen wegneemt.
    • Bij elk stukje, willen we graag minstens 5 regels hebben. Meer Mogen altijd.
    • OOC, graag met haakjes. Niet meer onder spoilers. Het topic gaat dan raar uitzien.
    • We gaan in het speeltopic, niet off-topic. Hiervoor komt er een praattopic.
    • We gaan niemand buitensluiten en spelen dus gezellig met de ander mee.
    • Tenzij we anders aangeven, openen alleen wij: Rey & Cenation alle bijhorende topics.
    • Zal je het druk hebben met school of iets dergelijks? Graag je afwezigheid melden zodat we rekening mee kunnen houden.
    • We zullen het erg veel op prijs stellen als je je nieuwe usernaam doorgeeft en het ook in je karakter wijzigd.
    • Verraders Mogen, hoe goed bevriend ze ook zijn met een user, absoluut niemand op de hoogte stellen van de schok dat ze tot de verraders horen.
    • Het besturen van iemands personage is streng verboden. Het is irritant voor de rest en allesbehalve leuk voor de persoon zelf.
    • Het lijkt ons onlogisch dat jullie gezellig dirty gaan spelen omdat het zo awkward zal worden, maar 16+ mag dus.



    Update van regel: Als je iets gaat posten zet je je naam + rol erbij zodat alles duidellijk blijft voor iedereen.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 19:18 ]


    -

    Rey schreef:
    (...)

    Onder een spiler bericht zetten graag^^

    Aangepast ^^.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    [Ik wil niks zeggen, maar door die spoilers gaat heel dit topic er anders uitzien en dat is onduidelijk en lelijk, het komt bij serieus over heel mijn scherm uitgerokken]

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 21:30 ]


    16 - 09 - '17

    [Het topic ziet er kortgezegd verneukt uit (huil). Laat al die spoilers maar ]


    -

    Erieka || Maven (Moderator)
    Vrij onrustig werd ik wakker uit mijn slaap door het helse gepiep van de wekker. Ik mepte op de snooze knop en opende slaperig mijn ogen. Even leek alles vaag, maar toen ik een paar keer knipperde werd alles weer helder. Ik zuchtte zacht. Weer een dag van relschoppers tegenhouden, orde handhaven en bescherming van onze grote heerser: de administrator. Merrow, ook wel Justine, was haar naam. Ze was een rechtvaardig heerseres. Althans, dat vond ik. De relschoppers vonden dat niet. Ik schrok even toen ik mijn wekker opnieuw hoorde piepen, de vijf minuten waren weer eens om schijnbaar. Ik drukte nog eens op de snooze knop en ging eens rechtop zitten in bed. Daarna stapte ik voorzichtig uit bed en zette de wekker volledig uit. Ik liep naar de badkamer om te douchen, naar de wc te gaan om me vervolgens aan te kleden en mijn make-up te doen. Dat was mijn dagelijkse routine die ik elke dag in zeer korte tijd wist te doorlopen. Vervolgens waagde ik mezelf aan het ontbijt, want dat was een strijd. Elke ochtend weer. Op een af andere manier voelde ik me altijd misselijk, waardoor ik niet normaal kon ontbijten. Toen ik mijn ontbijt met bloed, zweet en tranen had verwerkt ging ik richting het kasteel. Dat deed ik op de fiets, omdat ik helaas nog geen rijbewijs had. Eenmaal daar keek ik naar mijn rooster. Ik moest op patrouille vandaag, op zoek naar nieuwe relschoppers en nieuwe mensen die zich niet aan het regiem wilden houden.


    26 - 02 - '16

    [Er zitten vast wel fouten in, maar die pas ik later aan als jullie het niet erg vinden]


    26 - 02 - '16

    [mijn topics, ik kijk wel of ik morgen tijd kan vinden om een post te schrijven]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sylvie || Cenation || Overgeblevenen

    Gapend sta ik met een mok warme koffie met melk in mijn handen voor het raam. Elke morgen en elke avond ben ik voor mijn raam te vinden, weggestoken achter het gordijn natuurlijk, maar de reden hiervan is dat ik graag iedereen in de gaten houdt. Tot de dag van vandaag weet je nooit wie of wat er over straat zou lopen en wat er zou kunnen gebeuren en daarbij ben ik ook een nieuwsgierig persoon. Ik neem een slok van mijn koffie en ga vlak met mijn neus voor het gordijn hangen als ik de overbuurman vertrekt naar zijn dagelijkse werk. Altijd opgekleed en met een bijpassend koffertje. Gail zou bij me intrekken en vandaag zou ze met haar laatste spullen aankomen en wordt ze officieel mijn huisgenoot, ik kijk er eerlijk gezegd best naar uit aangezien ze één van de weinige is waarmee ik echt een heel goede band heb. Niet dat ik niet sociaal ben en geen andere mensen ken, maar ik beperk mijn vriendengroep liever een beetje eerlijk gezegd. Zuchtend stap ik bij het raam vandaan en loop naar de keuken waar ik mijn mok neerzet op tafel, ik ben extra vroeg opgestaan om een beetje op te ruimen voor als Gail hier aankomt. Ik denk dat ze elke moment wel zal aankomen, best spannend, zo lang alleen gewoond en opeens komt een goede vriendin van je bij je inwonen. Ik loop opnieuw naar de woonkamer, waar ik weer met mijn neus vlak voor het raam ga hangen om iedereen in de gaten te houden.


    16 - 09 - '17

    Gail || 17 || Overgeblevene ||
    Zuchtend sloot ik de deur achter me dicht. In mijn handen had ik een doos met me schatjes die ik tot het laatste moment wou meenemen. Ik verhuis vandaag van mijn huis naar Sylvie's huis die vlak naast me staat. Wel met een tuin tussen ons in. Moet niet aan denken om haar gezang de hele tijd aan te horen. Als ik ga slapen doe ik wel oordopjes in. Ik begon maar te lopen wat niet zo makkelijk ging met een zware doos in je armen. Eindellijk kwam ik bij Sylvie thuis aan. Gisteravond heeft ze me mijn nieuwe huissleutels en remote nog gegeven, dus ik hoefde niet bij de tuindeur blijven wachten totdat Sylvie de deur open kwam doen. Terwijl ik naar haar voordeur liep, keek ik steeds achter me om. Het laatste tijd gingen steeds meer users vermist en ik moest er niet aan denken om de volgende te worden. "Aah" schreeuwde ik terwijl de doos uit mijn armen viel. Ik dacht echt dat er een rebel bij het raam stond te kijken. Maar het bleek Sylvie dus te zijn die leveloos voor zich stond te staren. Snel pakte ik de doos van de grond en liep snel naar binnen. Binnengekomen, zette ik de doos snel op het grond en haastte me naar het raam. "Hemel op aarde, Sylvie ben je er wel?" Toen Sylvie zich niet bewoog gaf ik haar een klap. Ik was zo dom geweest om het van achteren te doen waarbij ze met haar hoofd in het raam botste. "Auch, het spijt me schat. Maar je begon me bang te maken."

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 22:43 ]


    -

    Manon || overgeblevene

    De zon kwam nauwelijks boven de horizon of ik werd al wakker. Met een kreun draaide ik me om om op de wekker te kijken. Deze bevestigde de stand van de zon en in het weinige licht wat naar binnen viel kleedde ik mij aan. Ik had betere tijden gekend maakte ik mezelf altijd wijs, maar de sfeer hier in Quizlet was wel degelijk veranderd.
    Slaperig maakte ik wat thee en dronk deze in stilte op. Als patholoog anatoom was ik gevraagd om aan de zaak van de verdwene Q'ers te werken. Nu de dreiging steeds groter werd groeide mijn angst. Wat als de rebellen besloten dat mijn werk hen in de weg zat? Steeds meer rimpels sierde mijn gezicht.

    (sorry als er ergens iets niet klopt, maar dit is even op mijn telefoon.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Merrow II Justine II 25 II Administrator
    Al de hele ochtend loop ik verhit door het kasteel, zoekend naar een manier om deze rebellerende opstand de kop in te drukken. De lage hakken onder m’n pumps maken bij iedere stap die ik zet op de marmeren plavuizen een schel klik-klakgeluid, wat door de grote ruimtes van mijn woning lijkt te echoën. Ik stoor me er echter niet zozeer aan. Het is voor mij een vertrouwd geluid en verraad daarbij typerend genoeg mijn komst, waardoor mensen niet zomaar voor een verassing komen te staan.
    ‘Goed,’ mompel ik, wanneer ik één van de vele ruimtes binnenstap en rondkijk. Diverse, grote ramen laten zoveel mogelijk zonlicht binnen, terwijl de rest van de muren bijna volledig bekleed zijn met wandkasten waarin boeken van over de hele wereld in opgeborgen staan, en dit vanaf de vloer tot aan het plafond dat zo’n drie meter hoog reikt. De ruimte beslaat zeker een vijftig vierkante meter, als het niet meer is. Bij de ramen, in het midden van die lange buitenmuur, staat een bureau; mijn bureau. Het donkere eiken geeft het geheel iets warms en ouderwets. Aan de andere kant van de ruimte, meer de hoek in, staan twee donkerrode fauteuils met een rond tafeltje en een bijpassende sofa. En dan exact aan de andere kant van die knusse zithoek, staat een barretje - ook van donker eikenhout -, gevuld met diverse dranken. Alcoholisch en non-alcoholisch. Deze ruimte zou je nog het best kunnen bestempelen als mijn werkruimte. Een van de plekken waar ik graag vertoef binnen de muren van m’n kasteel.
    De aanliggende ruimte, die gescheiden wordt door een grote, dubbele deur leidt naar de vergaderzaal, waar ik mijn crew ontvang en waar we onze beraadslagingen houden. Ook daar zijn alle muren bijna volledig bezet met wandkasten, gevuld met honderden, zo niet duizenden, boeken.
    Het is geen typische, kille ruimte met een lange, ovalen tafel in het midden met stoelen rond. Hier staan ook weer donkerrode fauteuils bij een ronde tafel. Het is echter de knusse openhaard, waarvan de sierschouw opnieuw van donker eikenhout is, die het geheel nog huiselijker maakt. Ik ben nu eenmaal een persoon die van huiselijkheid houdt en dat is ook zeker terug te vinden in de meeste vertrekken van dit kasteel. Natuurlijk, de privé-vertrekken zijn naar believen van de personen in kwestie ingericht, en mijn vriend heeft ook zeker zijn meer moderne stijl hier en daar toegevoegd, maar deze twee ruimtes dragen enkel en absoluut mijn stempel.
    Ik plaats me achter m’n bureau op de comfortabele, zwartlederen stoel en open één van de laatjes van m’n bureau. Ik haal enkele dossiers tevoorschijn en leg deze open voor me neer. Mijn mondhoeken zijn opnieuw naar beneden vertrokken wanneer ik de namen voor mezelf herhaal van degenen die verdwenen zijn en nog niet gevonden.
    Wanneer ik alles voor een duizendste keer heb doorgelezen, sla ik de dossiers weer dicht. Weer ben ik niks wijzer geworden, weer is er geen enkel woord op miraculeuze wijze toegevoegd die me dichter naar een oplossing zou kunnen brengen.
    Misschien wordt het tijd dat ik mijn volledige crew tot hier laat komen, om over deze netelige situatie te spreken. Misschien kunnen zij een helder licht werpen op deze toestand waar ik geen enkele oplossing voor weet te vinden, ondanks dat de slapeloze nachten zich blijven opstapelen en m'n piekeren me bijna tot waanzin brengen.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Patholoog schreef:
    [MT]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Mijn topics.]


    Reality's overrated.

    [Mijn topics.]


    Do what people say you can't.

    [Mijn Topics]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    [Mijn topics *O*]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''