• Neen, dit is geen suggestie om oude users te verwijderen or something like that
    Laat dat duidelijk zijn ^^
    Maar nu dus mijn daadwerkelijke suggestie:
    omdat er veel geklaag is over oude usernames die al in gebruik zijn, stel ik het volgende voor:
    je zou de mogelijkheid hebben oude usernames uit je "username-history" te verwijderen. Zo kun je de oude usernames die je leuk vind blijven gebruiken, maar usernames waarvan je toch weet dat je ze nooit meer zult gebruiken (stel nu dat je eerste username"Live4Ever" of zoiets was, en je weet dat je die toch nooit meer gaat hergebruiken), kun je verwijderen.
    Zo voorkom je dus toch enkele van die irritaties. Natuurlijk ga je ze nooit helemaal voorkomen, maar daar kan niemand wat aan doen.
    Als ik iets over het hoofd zie waarom het niet zou kunnen, hoef me je ook niet direct aan te vallen ^^

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 17:40 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het zal leuker zijn als je van usernaam kunt ruilen.


    -

    Dat lijkt me erg verwarrend. Als ik Wunjo zou verwijderen uit mijn username-history en er zou opeens iemand anders Wunjo heten...


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rey schreef:
    Het zal leuker zijn als je van usernaam kunt ruilen.


    Nou, als wat ik voorgesteld is mogelijk is, is dat technisch gezien ook mogelijk als beide "partijen" het er mee eens zijn ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tegen. Ik denk dat het erg verwarrend gaat worden én dat weinig mensen er gebruik van zullen maken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het gaat er ook om dat de mods oude usernames nodig kunnen hebben voor bepaalde zaken, helaas.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dumbledore schreef:
    Tegen. Ik denk dat het erg verwarrend gaat worden én dat weinig mensen er gebruik van zullen maken.


    Dat weinigen er gebruik zouden van maken, betekend niet dat niemand dat gaat doen ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tegen en voor. Het heeft zijn voor en na delen.

    Dumbledore schreef:
    Tegen. Ik denk dat het erg verwarrend gaat worden én dat weinig mensen er gebruik van zullen maken.

    Dit. En dat vooral geklaagd wordt over niet-actieve leden die leuke usernames hebben. Zij zullen van deze service waarschijnlijk dan ook geen gebruik maken.


    I am an idiot, I move.

    Aragog schreef:
    Het gaat er ook om dat de mods oude usernames nodig kunnen hebben voor bepaalde zaken, helaas.


    Voor wat zouden ze die nodig hebben?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scholar schreef:
    (...)
    Dit. En dat vooral geklaagd wordt over niet-actieve leden die leuke usernames hebben. Zij zullen van deze service waarschijnlijk dan ook geen gebruik maken.


    Natuurlijk niet, maar er zijn best actieve leden die gebruikersnamen hebben die anderen ook wensen te gebruiken ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben helemaal voor, alhoewel ik denk dat het dan voor de moderators wel een beetje een puinhoop word. Misschien zijn er wel users die bij in negatieve zin bekend staan bij de moderators, en als iemand anders dan ineens zo heet, kunnen er onprettige gevolgen zijn, wellicht.


    Chaos is a ladder.

    Dumbledore schreef:
    Tegen. Ik denk dat het erg verwarrend gaat worden én dat weinig mensen er gebruik van zullen maken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Lasaraline schreef:
    (...)

    Voor wat zouden ze die nodig hebben?

    Weet ik veel, een mod had dat ooit eens gezegd. :p


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dumbledore schreef:
    Tegen. Ik denk dat het erg verwarrend gaat worden én dat weinig mensen er gebruik van zullen maken.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik ben voor. Vind het wel een leuk idee :]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."