• Heey ^^ ik ga 2 nieuwe serie's beginnen 1tje van ash gekocht XD
    dit is de eerste serie >< van ash ;o
    1.What if drawing become's an addiction..
    Sam is een meisje van 15 die het liefst 24 uur tekent. Als ze tekent lijkt ze wegtevallen van de realiteit, Ze hoort niks meer ,, en voelt zelfs niks meer.. Maar wat als Sam opeens tekeningen begint te tekenen van een jongen,, Die ze niet kent? Haar ouders maken zich zorgen en laten haar opnemen in een kliniek,, Sam haat het daar en ontsnapt. Terug naar haar ouders wil ze niet.. En verder heeft ze niemand,, Als ze haar tekeningen van de jongen weer bekijkt valt Sam weg,, Ze komt in een droom terecht die voor haar echt lijkt, In die droom ziet ze de jongen,, Als se droom op een nachtmerrie begint te lijken vecht Sam zohard ze kan om wakker te worden,,maar wat als dit niet lukt? Kan iemand haar nog helpen..?
    Rollen:
    Hoofdrol+ later vriendin tom;
    beste vriendin+vriendin bill;
    zus+ vriendin gustav;
    meisje in de kliniek+ vriendin Georg;
    eerdere vriendin tom;
    leerares;
    Moeder;

    en dit moet ik weten xD;
    is het de rol voor serie 1 of 2?;
    textje;
    plaatje;



    2.Freddie's gonna get you een meisje van 18 jaar word steeds achtervolgd in haar dromen door freddie kruecher een enge man die verminkt is en messen als nagels heeft. elke keer als ze in slaap valt heeft ze die nachtmerrie weer, en ze kan alleen in haar slaap vermoord worden door freddie en ze blijft maar tegen hem vechten in haar slaap. de volgende dag op school zei ze het tegen haar vrienden en die hebben blijkbaar ook steeds de zelfde droom. daarna worden er 1 vriendin en 1 vriend vermoord door freddie. lukt het haar om freddie te verslaan?
    Rollen;
    Hoofdrol;
    Beste vriendin;
    een gewone vriendin;
    zus;
    BF bill;
    vriendin tom;
    vriendin georg;
    vriendin gustav;

    en dit moet ik weten xD;
    is het de rol voor serie 1 of 2?;
    textje;
    plaatje;



    Ojaa vergeten xD zet er ook ff bij welke rol :'D


    xx






    Life is a fairytale, told by an idiot.

    JE HBT NOG NIET BETAALD :O


    Crack a bottle

    beste vriendin+vriendin bill!!!
    INfo komt zo ;)


    Dunno ><

    Hoofdrol+ later vriendin tom;

    is het de rol voor serie 1 of 2?;
    Serie 1^^
    textje;
    Hoii Hoii Wezentjes,
    Mijn naam is duss Ash XD En ik ben 17 jaartjes geleden op deze geake wereld gedropt ^^
    EN gaa duss,jmmr genoeg,,nog steeds naar school>< waar school goed voor is ,I dunno ,,SOciale contacten fseu?
    Moeilijk woord ,hea >< Vrienden^^
    Maar ik vind het tog veel leuker om te tekenen^^ uuren kan ik daar mee bezig zijn ^^
    Mijn ouders zijn er niet zo blij mee>< die zeggen dat als ik teken ik weg val van alles, Dat is mischien ook wel waar,, maar tog , het voelt zoo .. Bevrijdent^^
    Maar deze chick smeert hem weer:P
    Xx Ash ,Take Care..

    plaatje;
    http://youthoughtso.com/wp-content/uploads/2008/05/selena-gomez.jpg
    of
    http://i156.photobucket.com/albums/t28/nishita_143/emo-girl.jpg


    Crack a bottle

    zus+ vriendin gustav;

    is het de rol voor serie 1 of 2?; 1
    textje;

    Hii,

    Ik ben hier 17 jaar op de wereld belandt en kreeg de naam April.Verder doe ik graag drumme en skate.Ik ben ook vaak in t winkelcentrum te vindee.Ik rij ook graag rond op me Blauwe Scooter .Ik werk nu in de winkel van me moeder want ze heeft een eigen kledinglijn, DiOr.We zijn daarom ook best wel Rijk .Nou dit ben ik dus,

    Bubaai x33

    plaatje;

    http://lh6.ggpht.com/_Sr0hYN9fKa8/SJ3djTBDKLI/AAAAAAAAElQ/P91Cn3zeE-w/CHAOSBABY-+1+FÖRE+&+EFTER.jpg

    JE HBT NOG NIET BETAALD :O


    Ö
    *betaalt* xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    en dit moet ik weten ;

    is het de rol voor serie 1 of 2?;
    sirie 1!!
    textje;
    Hoii, Hoii ik ben Chantou! en Huppel al 18 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet Gaan,, Spreek je
    Bye. Xx
    plaatje;
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg


    Dunno ><

    Oooh het klinkt zo orgineel! Waarom nou onorginele rollen..


    Life is hard and then we die

    ik wil wel mee done :P

    beste vriendin+vriendin bill;
    serie 1

    hey allemaal :D
    mijn naam is stacey en ik ben 18 jaar oud en ongeveer 1.74 lang
    welke sport ik doe? dat is paardrijden :D op mijn haflinger berla ook luister ik zowat de heledag door Tokio hotel maar ook andere nummer hoor ;) jammer genoeg vertrouw ik jongens niet meer zo Goed..ik ben daar nogal onzeker door..alleen maar omdat ooit is met een jongen had die me dik en lelijk noemde..ook heeft hij mij misbruikt toen is hij weg gegaan en heb ik hem gelukkig nooit meer gezien..sind's dien heb ik geen vriendje meer gehad omdat ik ze niet Goed vertrouw..
    gelukkig bouw ik mijn leven nu weer op in de richting muziek en model..ik sta vaak op het podium te zingen that's my life

    http://i213.photobucket.com/albums/cc248/alexis_rox_your_sox/amorjilton.jpg

    Oooh het klinkt zo orgineel! Waarom nou onorginele rollen..


    OMDAT SE DAT LEUK VIND! hea ><
    ik word best moe van jou nu ,wist je dat XD
    Eerst seiken over die plaatjes ,wat voorn rollen meot se dan doen? Tovenaar, Tovernaarshondje.
    Vliegende olifant? laat ons tog lkkr ><


    Crack a bottle

    Oooh het klinkt zo orgineel! Waarom nou onorginele rollen..


    En het eerste verhaal is niet origeel, het was Orineel toen Ash hem bedagt :P


    Dunno ><

    (...)

    En het eerste verhaal is niet origeel, het was Orineel toen Ash hem bedagt :P


    GheGhe ,,idd ^^.


    Crack a bottle

    is het de rol voor serie 1 of 2?; Dat mag jij kiezen. Iedergeval iets met tom!

    textje; Hii, ik ben dus Jacqueline, weetje ik kan een bitch zijn, maar ik kan ook gevoel hebben oke? ! Maar oke ik ben trouwens bijna 19! "Veder woon ik nog thuis bij mijn ouders, ik zit niet meer op school, ik heb een eigen nagelstudio en ik ben fotomodel... "Tjaa dus soms ben ik arrogant en draag ik topjes die kort zijn met inkijk, tjaa boeienden info he?? Vast niet. ! Maar oke.. "Veder wonen we in Duitsland zie ik hier enorm veel leuke jongens lopen, maar nooit de goede.. Ik hou ook van gitaar spelen.. "Mijn grote voorbeeld is Tom kaulitz, ik zal best wel eens gitaarles van hem willen hebben, maar ik wil geen one night standje van hem worden, echt niet! Maar ik ga me nagels lakken enz, nee ik ben geen huppeltrutje ! xD.. nou dudes love uu.. xx

    plaatje;

    http://a.bebo.com/app-image/7952754334/5411656627/PROFILE/i.quizzaz.com/img/q/u/08/05/10/hotji1.jpg


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    ik wil wel mee done :P

    beste vriendin+vriendin bill;
    serie 1

    hey allemaal :D
    mijn naam is stacey en ik ben 18 jaar oud en ongeveer 1.74 lang
    welke sport ik doe? dat is paardrijden :D op mijn haflinger berla ook luister ik zowat de heledag door Tokio hotel maar ook andere nummer hoor ;) jammer genoeg vertrouw ik jongens niet meer zo Goed..ik ben daar nogal onzeker door..alleen maar omdat ooit is met een jongen had die me dik en lelijk noemde..ook heeft hij mij misbruikt toen is hij weg gegaan en heb ik hem gelukkig nooit meer gezien..sind's dien heb ik geen vriendje meer gehad omdat ik ze niet Goed vertrouw..
    gelukkig bouw ik mijn leven nu weer op in de richting muziek en model..ik sta vaak op het podium te zingen.. that's my life

    http://i213.photobucket.com/albums/cc248/alexis_rox_your_sox/amorjilton.jpg

    AAAAAAAAAH IK WIL IN DIE VAN ASH =D
    zus+ vriendin gustav =)

    is het de rol voor serie 1 of 2?; 1
    textje;
    Hallootjes^^
    Ik ben dus Tamar.! Een heel normaal gefreakt kind van 17 jaartjes oud.. En soms ben ik een beetje hyperactief. Maar zo erg is dat niet toch? Ik denk dat er wel mee te leven valt.. Er zijn mensen die zeggen dat ik een groot ego heb. Maar dat.. Zal ik nooit ontkennen! Wat kan ik er nou aandoen dat het gewoon zo is. x]
    Ik denk dat dit t wel zo ongeveer was.. Als je nog iets wilt weten.. Vraag het maar gewoon! Ik bijt niet..! Uhm nouja,, Soms wel. x]
    Nou.. DOEI xx

    plaatje; http://img122.imageshack.us/img122/9969/2795579az1ia3.jpg


    Winter is coming.

    Vriendin Tom
    is het de rol voor serie 1 of 2?; 2
    textje;
    Hee,Ik ben Rachel en ik loop al 19 jaar lang op deze aardbol rond.
    Ik ben een vrij koppig persoon met een geheel eigen willetje. Maar ik ben ook erg lief en zorgzaam. Alhoewel mijn vrienden zeggen dat ik ook erg knetter gek ben. Maar daar ben ik niet zo heel erg zeker van. Nou ja,vooruit. Ik ben ook knetter gek.
    Ik ben verslaafd aan mijn eyeliner en lolly's. En niet van die kleine. Maar die grote met veel kleur.
    Ik speel gitaar en ontwerp kleding. Die ik dan ook zelf draag.
    Ik deed vroeger aan voetbal,maar ik ben daarmee gestopt omdat ik 3 keer in de week moest trainer. En dan geen tijd meer had voor andere dingen.
    Ik heb een hekel aan huppel gedrag en muggen. Maar het meest haat ik zinloos geweld en dierenleed.
    plaatje; http://farm3.static.flickr.com/2362/2428534426_6b7bdd3ba0_o.jpg


    Music is the new sex