• Oke, klacht klacht klacht mening whatever. Ik irriteer me gewoon aan foto's die je moet plaatsen als je verhaal rollen doet. Vooral als het een scene/emo moet zijn. Waarom zijn die foto's nodig? Kan toch ook wel zonder? En waarom van iemand anders? Ik vind dat echt heel raar, dat je een foto gebruikt van iemand anders om jou te spelen in een verhaal. Nouja, hierbij. Ik vraag me gewoon af waarom dat zo erg nodig is.


    Life is hard and then we die

    OMdat ik lelijk ben ^^XD


    Crack a bottle

    nou en, dan toch geen foto XD? ik bedoel zo een foto is helemaal niet nodig ofzo, dat doen ze bij boeken toch ook niet? alleen bij kinderboeken van avi nivau 4 misschien


    Life is hard and then we die

    Ash shut up je bent niet lelijkk..

    en geen idee Wrm mensen dat doen O_o ik doe het ook hoor mr ik heb eigenlyk geen idee why


    We can only learn to love by loving.

    Dat vraag ik mezelf dus ook altijd af


    Cómo no te voy a querer..

    OMdat ik lelijk ben ^^XD

    Nouw ik stel deze menind vast, aleen dan bij mezelf,, want Ash is knap!!! en ik dus niet.
    en dan kunen mensen vast stellen, hoe de personage er uit ziet.


    Dunno ><

    Mensen viden Scene en Emo meiden meestal mooier dan echte meiden omdat die of helemaal in de puberteit zitten met puisten of zo of ze vinden die te gewoon of lelijk. En meestal zijn Scene Dolls ook nog eens mooi slank en zo. En ze vallen op en de meeste mensen vinden het niet netjes staan om geen foto te doen bij uitleg dus daarom doen ze der perse een foto bij.

    tja gelijk heb je maar 't is omdat zij mooier zijn dan jou zo creëer je een beeld van jezelf dat mooier is en ben je blij. maar eigenlijk vind ik dat je gelijk hebt. mijn vader zegt altijd zo: 'stop met die droomwereld en kom terug in de realiteit.' en eigenlijk zie ik nu pas de boodschap erin en nog kan ik niet stoppen met leven in mijn droomwereld

    Mensen viden Scene en Emo meiden meestal mooier dan echte meiden omdat die of helemaal in de puberteit zitten met puisten of zo of ze vinden die te gewoon of lelijk. En meestal zijn Scene Dolls ook nog eens mooi slank en zo. En ze vallen op en de meeste mensen vinden het niet netjes staan om geen foto te doen bij uitleg dus daarom doen ze der perse een foto bij.
    Dat vind ik echt raar, het is gewoon puur onrealisme wat ze posten dan.


    Life is hard and then we die

    HOU OP MET SEGGEN DAT IK NIET LELIJK BEN ><
    WNt dat ben ik wel liefe sgatjes,, jullie sijn knap ,niet ik ^^
    en die foto is duss sodat mensen de persoonen een beetje kunnen voorstellen snappie XD
    EN ALs je dan mij bent en je ene foto van jeself daar neer gaat setten krijgt iedereen trauma's ^^ [/voelt zich slim]


    Crack a bottle

    Ik vind dat ook altijd zo vreemd, dan loop je je eigen persoonlijkheid te zetten onder een andere foto, en het idd onnodig. Het is toch een verhaal?


    blame the bully.

    Idd^^


    --

    hmm, dat kan ik ook wel goed zonder plaatjes hoor. ik bedoel, het is zo raar. al die verhalen vol met overperfecte meisjes. dat is dus de reden waarom ik bijna geen enkel verhaal lees.


    Life is hard and then we die

    HOU OP MET SEGGEN DAT IK NIET LELIJK BEN ><
    WNt dat ben ik wel liefe sgatjes,, jullie sijn knap ,niet ik ^^
    en die foto is duss sodat mensen de persoonen een beetje kunnen voorstellen snappie XD
    EN ALs je dan mij bent en je ene foto van jeself daar neer gaat setten krijgt iedereen trauma's ^^ [/voelt zich slim]

    Lieg niet!!!!

    Maar ik dnek ook,dat als mensen wel een foto van zichelf doen,, ze mischien vinden, dat ze Ego hebbebn ofzo, Ik zeg ook maar wat :P
    Ik doen meestal mijn standaart plaatje, omdat ik haar gewoon knap vind, en jaoers op haar ben ^^


    Dunno ><

    ACH! fuk het realisme ><
    Niet soo seiken mensjes ,, We gebruiken die foto's omdat wij ,als liefe kindjes, mensen geen trauma's willen geven ^^ en om dat zonder plaatje lelijk staat en omdat we het gewoon leuk vinden om mensen bij rollen nog meer zoekwerk te geven (puh) Hea..><


    Crack a bottle

    (...)
    Lieg niet!!!!

    Maar ik dnek ook,dat als mensen wel een foto van zichelf doen,, ze mischien vinden, dat ze Ego hebbebn ofzo, Ik zeg ook maar wat :P
    Ik doen meestal mijn standaart plaatje, omdat ik haar gewoon knap vind, en jaoers op haar ben ^^


    Ik word hier moe van ><
    IK lieg nooit (A)
    EN LIefurd ,, Wij HEBBEN ego duss daar heeft het nixx mee te maken (A) het heeft er gwn mee te maken dat we het leuk vinden om die mensen die rollen willen meer soekwerk te geven naar een plaatje ^^


    Crack a bottle