• Port Royal, een piraten haven zoals elk ander, de straten vies en overspoelt met ongedierte en zwerfbeesten. Het stinkt er naar alcohol en mensen die zich al weken niet hebben gewassen. De stad heeft geen regels behalve de waarden en normen van de bewoners die natuurlijk niet altijd even goed zijn. Moord, chantage, afpersing en zijn aan de orde van de dag. Hoewel deze stad gewoon een leider heeft blijven deze dingen gewoon door gaan. De burgemeester heeft namelijk geen zin om zich te mengen in het piraten probleem. Zolang hij veilig is zal het hem gestolen kunnen worden.
    Daarbij zijn veel mensen die er wonen of komen primitief. Ze eten, ze slapen en genieten van het simpele leven. Twee grote schepen leggen aan in de haven, beiden om nieuwe voorraden te kopen en hun buit te verkopen. De bemanning heeft even vrije tijd na hun lange maanden op zee.
    Een aantal dagen later komt er nieuws dat een grote piraten bende die behoorlijk berucht is op de zee van plan is deze stad in te nemen. Hun plan om deze stad te onderdrukken valt dan ook niet in de smaak bij de crew van de twee schepen en de bewoners van deze stad. De boosheid word dan ook verdeeld tussen het naderend probleem en de burgemeester.

    Mee doen:

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (vanaf nu boven de 20)
    Geslacht:
    Beroep:
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    Schrijf je 16+: Ja/Nee



    Rollen
    Bewoners
    Mannen:

    - Ardley Read (scheepsbouwer) - BilboBaggins - Pagina 1,10
    -


    Vrouwen:
    - Meredith Emma Johnson (Winkeleigennaar/huurmoordenaar) - VladiFerr - Pagina 1,2
    - Mazie Lockwood - Smoak - Pagina 1,8
    - Dana Janelle Wright (bakker) - MinnieMouseX - Pagina 1,8
    -

    Bemanning van het schip Lost mermaid
    Mannen:
    - Timothy -Tim- Bennett (kok) - Tonto - Pagina 1,1
    - Loki Jones (scheepsjongen) - KiliOfDurin - Pagina 1,3
    - James Armando Bradley - Eruditex - 1,4
    -

    Vrouwen: Tijdelijk vol
    - Leanne Alderick (scheepsarts) - Guinness - Pagina 1,1
    - Seijn Anneline Change (Kapitein) - Pwettyness - Pagina 1,2
    - Jane Campbell (stuurvrouw) - MinnieMouseX - Pagina 1,2
    - Reservatie - XLaheyX

    Bemanning van het schip golddigger
    Mannen:
    - Julio Walkers (scheepsjongen) - Dorchadais - Pagina 1,4
    - Sigurd [Word ook wel Rat genoemd] (mastrat) - Ninuturu Pagina 1,6
    - Klarck - Kapitein - norainbow - pagina 1,8

    Vrouwen: tijdelijk vol
    - Morrigan Liudwind (zieneres) - Guinness - Pagina 1,5
    - Namira Teresea Middleton (huurlinge) - Laconiek - Pagina 1,6 Non-actief voor onbepaalde tijd
    - Lydia Fitts (stuurvrouw) - Rosarium - Pagina 1,10
    - Scarlett Brooke - BilboBaggins - Pagina 1,11
    - Emily Red Watson - VladiFerr - Pagina 1,12

    Karakters die vrij gebruikt mogen worden door omstandigheden:
    - Alexander Raven Grey - Hij gebruikt Raven het liefst. (smid) - Pagina 1,3
    - Jason William Callum - Pagina 1,3


    Regels
    - Reservatie blijft maximaal 24 uur staan
    - Minimaal 300 woorden per post, meer is altijd goed
    - Vermeld altijd boven je post duidelijk de naam van het karakter dat je beschrijft
    - Houd de mannen en vrouwen in balans, net zoals de schepen en de bewoners
    - Niet allemaal tieners, ik denk niet dat het realistisch is om een piraten schip vol 16 jarige te hebben
    - Geen perfecte karakters
    - Minstens 1x per week per karakter reageren, als je het niet haalt laat even weten in het praat topic
    - Geen eendagsvliegen
    - 16+ is toegestaan
    - Bestuur niet de karakters van een ander, moord mag alleen in overleg met de eigenaar
    - Naamswijzigingen door geven
    - Alleen ik maak de topics aan


    Wie schrijven er 16+


    Ik pas zo vaak mogelijk het topic aan en ik zal controleren of de regels worden na geleefd, bij 3x een overtreding is het exit.
    Mee doen kan altijd nog, let er wel op rollen in het rollentopic en er moet een balans blijven

    Topics
    Rollen Topic
    Praat Topic
    Speel Topic

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 23:05 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    school :P


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Okii, ik heb dus geen internet thuis :'(
    Ik kan alleen schrijven op school, dusse, don't be angry wanneer het ietsje langer duurt (A)

    Ik wilde vandaag schrijven maar voel me echt beroerd


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Geen internet. Alleen op mobiel maar dat schrijft kut


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Geen internet. Alleen op mobiel maar dat schrijft kut

    Laat me raden, je hebt Ziggo? Heb precies het zelfde, ik kan ook alleen maar op mn mobiel online -.-

    Laconiek schreef:
    (...)
    Laat me raden, je hebt Ziggo? Heb precies het zelfde, ik kan ook alleen maar op mn mobiel online -.-


    Ziggo? Nooit!
    Nee we hebben vandaag nieuwe provider aangesloten maar het internet moet nog geactiveerd worden. We zijn van Tele2 af(kut provider) en zitten nu bij Telfort

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 18:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Ziggo? Nooit!
    Nee we hebben vandaag nieuwe provider aangesloten maar het internet moet nog geactiveerd worden. We zijn van Tele2 af(kut provider) en zitten nu bij Telfort


    Ik heb letterlijk nooit problemen met Tele2! Geven ook altijd hele goede service als we problemen hebben.
    .


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    (...)

    Ik heb letterlijk nooit problemen met Tele2! Geven ook altijd hele goede service als we problemen hebben.
    .


    Wij hadden ALTIJD problemen, altijd slechte service en altijd storingen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Wij hadden ALTIJD problemen, altijd slechte service en altijd storingen
    dat verschilt per regio zoals bij alle profiders


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Tonto schreef:
    Ik wilde vandaag schrijven maar voel me echt beroerd
    doe het dan morgen ofzo, schrijven als je je niet lekker voeld is altijd naar.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Tonto schreef:
    Ik wilde vandaag schrijven maar voel me echt beroerd


    Dat geeft echt niet hoor, jij hebt lang op mij moeten wachten, dan verwacht ik niet van je dat jij wel snel reageert :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ben nog steeds ziek maar ik zal proberen vanavond wat op me tel te plaatsen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik schrijf met Raven ;3

    Gereageerd :)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    Gereageerd :)


    Een aantal uur geleden al toch? ^.^