Ik ben helemaal fan van het Koreaanse B.A.P (afkorting van Best Absolute Perfect).
Nu vroeg ik me af, zijn er hier op quizlet eigenlijk nog meer B.A.P fans?
Mocht je niet weten wie B.A.P zijn, hieronder hun laatste Koreaanse nummer en hun eerste Japanse nummer.
Ik ben qua K-Pop niet zo van de boybands, maar heb wel een nummer van BIGBANG en Super Junior gehoord. Ik ben meer van girlgroups zoals 2NE1 en 4Minute.
ToojiFlame schreef:
Ik ben qua K-Pop niet zo van de boybands, maar heb wel een nummer van BIGBANG en Super Junior gehoord. Ik ben meer van girlgroups zoals 2NE1 en 4Minute.
B.A.P is mijn leven. Zelo is mijn schat
Hun laatste nummer nu is 1004 angel
i love them
Zelo is de repper en danser
YonGuk is de band lijder en de repper
Jongup is de zanger en danser
Himchan is de zanger
Deahyun is de zanger
Jongea is de zanger
Mijn lievelingsboek liedje van hun is Crash
Ze zijn veel beter dan alle andere bands van de hele weereld en ik doe er alles voor om ze te ontmoeten !!!!
rayyana100 schreef:
B.A.P is mijn leven. Zelo is mijn schat
Hun laatste nummer nu is 1004 angel
i love them
Zelo is de repper en danser
YonGuk is de band lijder en de repper
Jongup is de zanger en danser
Himchan is de zanger
Deahyun is de zanger
Jongea is de zanger
Mijn lievelingsboek liedje van hun is Crash
Ze zijn veel beter dan alle andere bands van de hele weereld en ik doe er alles voor om ze te ontmoeten !!!!
Nu ik dit topic terug zie, moet ik iets vertellen. Ik vind de naam van de band echt ver-schrik-kelijk.
Niet om de fans te kwetsen ofzo, maar ik vind het een beetje egoïstisch van ze zo'n naam te bedenken. :') Of ik ben gewoon een vreselijk dom iemand die dingen helemaal verkeerd opvat.
Paenitet schreef:
Nu ik dit topic terug zie, moet ik iets vertellen. Ik vind de naam van de band echt ver-schrik-kelijk.
Niet om de fans te kwetsen ofzo, maar ik vind het een beetje egoïstisch van ze zo'n naam te bedenken. :') Of ik ben gewoon een vreselijk dom iemand die dingen helemaal verkeerd opvat.
Yeah ik vind de naam ook een beetje afgezaagd. Bigbang is veel cooler.
Maar B.A.P maakt goeie muziek en daar gaat het uiteindelijk om, ne? ^^