• Ik ben echt vet zenuwachtig, ik ben nogal gehecht aan mijn ouders dus die ga ik wel heel erg missen.=x Ik kan overal heen op vakantie met mijn ouders zonder heimwee te krijgen maar zonder ze vind ik niet zo fijn.D=
    Any way, ik zal hoe dan ook gaan want alles is al betaald en ingepakt enzo, nu vroeg ik mij dus af of er nog dingen zijn in Barcelona waar ik volgens jullie echt naar uit moet kijken zodat ik het niet per ongeluk voorbij loop met de groep. We gaan sowieso die kerk bekijken -ik weet niet hoe je het spelt. x)- van de buitenkant, maar voor de rest weet ik niet echt waar ik naar moet kijken in Barcelona omdat ik er nog nooit ben geweest.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben daar ook nooit geweest en weet verder ook niks van. Ik zal juist willen ooit zonder mijn moeder op vakantie gaan :P
    Maar goed. Have fun (:


    -

    De Sagrada Familia? Die is heel mooi. Let vooral op het gedeelte van Gaudi, dat is het mooist. Uhm, Park Guell is een aanrader, ook van Gaudi. De Boqueria markt is ook heel leuk om te zien, daar heb je zo'n beetje alleen maar verse producten. Je kan ook nog naar het strand gaan bij Barceloneta. :Y)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 16:25 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    I'm jealous! Het enige wat we op mijn school krijgen is een reisje naar Parijs voor twee dagen..
    Ehm, ik weet niet of je een voetbalfan bent. Maar anders kan je langs Camp Nou? En voor de rest weet ik alleen dat je heerlijk kan eten en shoppen in Barcelona.


    El Diablo.

    Veel plezier!!!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ja we gaan Camp nou bekijken, die kerk en het park van Gaudi.=)


    You were born original, don't die as a copy.