Helaas zijn een aantal hersenloze bodybuilders bezig om allemaal forums te spammen. Ze hier het bewijs: KLIK Ik zou zeggen, deel dit met andere forums en voorkom een hoop trols. Alstu
Ik ben gemeen xoxo
Stiekem vind ik dit grappig. Wat ben je toch schattig als je dom bent.
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it
Malafide schreef: Haha, maar ze zijn wel gesnapt voor zover ik het kon volgen. :')
26 - 02 - '16
Cult schreef: (...) Huh, waar, wie, wat?
[ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 21:35 ]
Don't walk. Run, you sheep, run.
Hahahahahaha. Blijkbaar zijn bodybuilders dus echt zo dom als ze er uitzien. :')
"Well, well. Look who we've got here!"
Comanche schreef: Hahahahahaha. Blijkbaar zijn bodybuilders dus echt zo dom als ze er uitzien. :')
16 - 09 - '17
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife
Ze zijn net weg bij Girlscene en nu doen ze het slimmer en doen het niet via het openbare forum. Dus geen idee waar ze zijn.
'Ondertussen zijn er op een aantal forums waarschuwingen uitgegaan. Dus ja. Succes ermee' ik vind het eigenlijk wel grappig. Het is zo triest dat je er wel om moet lachen :')
It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~
-
Die bitches krijgen het met mij aan de stok als ik ze hier spot.
Ik heb zin om hun terug te trollen :W
Als ze een stap op dit forum zetten..
Some people are art and do art at the same time
Comanche schreef: Die bitches krijgen het met mij aan de stok als ik ze hier spot.
Ik heb het hele topic een beetje snel doorgelezen, en wtf.. Dit is echt triest. Vooral die van libelle, dat is gewoon zielig voor die vrouwtjes.