Holly shit.
Ik heb net een mailtje van Smartschool gekregen van één of andere coördinator op school die ik niet ken. Blijkbaar moet ik naar een nieuwe klas volgende week, en dat allemaal omdat ik Lapro doe.
Om even kort en bondig uit te leggen wat Lapro is: het is een soort project voor hoogbegaafden. Iedere donderdag ga ik, samen met een paar andere leerlingen, naar daar om voor drie uur aan een groot project te werken. Je moet contact zoeken met mensen die je helpen en/of informatie hebben, en aan het eind van het semester moet je een spreekbeurt maken.
Nou is het zo dat de eerste drie vakken - Nederlands, techniek en aardrijkskunde - blijkbaar behoorlijk moeilijk in te halen zijn. Daarom word ik, samen met een andere hoogbegaafde klasgenoot, volgende week naar 1A verplaatst, terwijl ik nu in 1B zit. Amper één maand nadat ik in het middelbaar zit, moet ik alweer naar een andere klas gaan. Andere leerlingen - waarvan ik het merendeel totaal niet mag -, ander uurrooster, andere vakken. Wat leuk -_- ... ik ben ook absoluut niet van plan om Lapro te laten vallen, want het is gewoon een geweldig vak.
Hebben jullie het al eens voorgehad dat je ineens naar een andere klas moest en het totaal niet zag zitten? Wat zouden jullie doen?
Zeiktopic, i know. :x
[ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 19:02 ]
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it