• Gebaseerd op X-men



    Twee scholen gelegen in het stadje Londen ,vangen kinderen met speciale krachten op. Deze scholen zijn zwaar geheim voor de buitenwereld ,want ze willen geen risico’s nemen. Jongeren van 16 tot 22 met deze gaves ,krijgen gratis onderwijs en onderdak. Maar….
    De twee scholen hebben niet hetzelfde doel… The academie of Brighton leert kinderen hun gaves controleren en leert hun leven en overleven met hun krachten. The academie of Guillotine verzet zich tegen de mensheid in,maar dit weten sommige leerlingen niet.


    De scholen delen hun leerlingen in door hun gaves. Leeftijd telt hier niet echt.
    Je hebt fysieke- mentale gaves en besturing van elementen.






    Leerkrachten
    (Er zijn vooral leraren van ,Fysieke krachten, elementsturing en Mentale krachten nodig.) Leraren ,die iedereen mag bespelen ,worden hier ook bij gezet. Deze leerkrachten werken ook voor beide scholen

    -Daveney Coye Florinda || elementen || Calipso
    -William Alexander Tyson || Mentale krachten || Raccoon
    -Lex Sterlington || directeur/leraar Brighton ||Paddo
    -Cathelina Alexis Jurado || Velton


    The academie of Brighton (There’s no diference in Mutants and humans ,we all have a heart ,brains and feelings)

    Jongens Vol!
    -Kendall Francis Jackson || Kendizzzzle
    -Joseph Mason Jaspers || xAlways
    -Marcus Franz Missen || LogitG27
    -Daniël "Shadow" Raeper || Paddo
    -Ryan "Ry" Lucas Ashford || Wolfheart

    Meisjes Vol!
    -Evelynn Josephine Heartman || Raccoon
    -Damianne Abigail Stavros || BarnOwl
    -Feline Carroll || Huaso
    -Alexandria Katherina Valencia || HurtedHeart
    -Gereserveerd voor Velton





    The academie of Guillotine (If we don’t do something ,then in a few years ,there are no mutants annymore.)
    Jongens: Vol!
    -Olivier Jackson Skyes || Racoon
    -Casey 'Cas' Abel Day || Newton
    -Jace Aiden Braight || HurtedHeart
    -Jayden 'Jay' O'Brien || Segatakai
    -Tony Charles Fanickum || TheDarkKing

    Meisjes Vol!
    -Camilia Alli Cabello || Butera
    -Eve Alma Dwellington || Inside
    -Calendae Myah Limentina || Calipso
    -Jasmine Jose Parker || xAlways
    -June Dominique Rossi || VladiFerr


    Invullijstje
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (16 - 22):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Gave:
    Welk vak :
    Familie:
    Extra:


    Invullijstje leerkrachten en directeur
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (25-50):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Gave:
    Familie:
    Extra

    Deze hoeven niet volledig uitgeschreven te zijn en kunnen door iedereen bespeeld worden ,als je deze als vaste rol wilt ,schrijf dit er dan aub bij


    Kamer indelingen


    k625 Jace Aiden Braight & Casey 'Cas' Abel Day
    k663 Marcus Franz Missen & Tony Charles Fanickum
    k644 Joseph Mason Jaspers & Ryan "Ry" Lucas Ashford
    k682 Daniël "Shadow" Raeper & Kendall Francis Jackson
    k661 Jayden 'Jay' O'Brien & Olivier Jackson Skyes


    k165 June Dominique Rossi & Camilia Alli Cabello
    k115 Damianne Abigail Stavros & Feline Carroll
    k145 Calendae Myah Limentina & resarvatie van xAlways
    k123 Evelynn Josephine Heartman & Eve Alma Dwellington
    k140 Alexandria Katherina Valencia & reservatie van Velton




    Regels van de school
    -Vertel niet aan mensen dat je een mutant bent
    - Om 22:00 op je kamer en 23:00 lichten uit en slapen
    -Je krachten niet gebruiken op leraren ,leerlingen of mensen.Alleen in de daarvoor bestemde lessen.

    -Geen ruzie ,gevechten of agressie met je medesoort ,want iedere mutant is je familie.
    - Geen vandalisme
    - Draag de kleur van je school op één of meerdere kledingstukken. Het is geen uniform ,maar wel verplicht.
    -Niet roken ,alcoholische dranken gebruiken of drugs nemen ,binnen het schoolgebied.
    - Alleen de woensdag namiddag ,iedere schooldag vanaf 16:00 en de zondag hebben de leerlingen vrij en mogen ze de stad in.


    Regels rpg:

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 48 uur staan, denk er zelf aan.
    Geen perfecte personages
    Maximaal 2 personages (jongen en meisje) en 3 als je er een vaste leraar/lerares bijneemt
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in praattopic of rollentopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij. Tenzij ik er iemand voor aanwijs
    Vragen mogen altijd gesteld worden


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 17:07 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Inside schreef:
    (...)
    The Happening.
    ? Ik wil niet dom klinken ofzo maar wat bedoel je?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Butera schreef:
    Waar halen jullie - jullie gaves vandaan?


    Wat ik doe is mijn gaves gewoon baseren op die van bestaande superhelden of van verschillende series. Heroes, X-men, marvel ,daar kun je veel inspiratie opdoen ^^

    Inside schreef:
    (...)
    Now her name is Eve Alma. OK for you?


    Is goed ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik een meisje voor Guillotine? :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Svartalfheim schreef:
    Mag ik een meisje voor Guillotine? :3


    Ja tuurlijk ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb nog nooit x-men gezien of zo moet ik eerlijk bekennen, maar ik vind het idee heel leuk.

    Ga meteen beginnen met het lijstje, als er iets fout is qua gaven of zo gerust zeggen, dan pas ik het aan (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Butera schreef:
    (...)? Ik wil niet dom klinken ofzo maar wat bedoel je?

    The Happening is een film. Kort samengevat:
    Een rare epidemie verspreid zich over Noord-Oost Amerika, beginnende in New York Central Park. Het eerste symptoom is fatsoenlijk spraakvermogen verliezen, die vaak samenkomt met de tweede, wat gedesorienteerdheid is. Dan steekt een felle wind op, en iedereen staat stil. Door de desorientatie loopt de defbetreffende persoon achteruit, en herhaalt zijn of haar laatste zin. ("What page was I? - What page. - Page..." ) Als derde wordt de hersenfunctie die er voor zorgt dat je jezelf niet in gevaarlijke situaties begeeft uitgeschakelt. Dan wil je dus jezelf pijn doen en in het ergste geval zelfmoord plegen.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 14:30 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Leerling van the Academie of the Guillotine
    Volledige naam: Calendae Myah Limentina
    Leeftijd (16 - 22): 18
    Karakter: Haar gave is een soort van manipulatie, iets waar ze zelf ook aardig goed in is. Vooral bij mannen, en meer dan eens heeft ze haar uiterlijk gebruikt om te krijgen wat ze wilt. Wat ze nooit prijs zal geven, is dat het ook een zoektocht is naar goedkeuring. Haar zelfbeeld is veel lager dan is te merken, gezien haar scherpe tong en harde blik.
    Sowieso zal Calendae niet veel van zichzelf prijs geven. Ze is erg gesloten, uit zich vooral door van zich af te bijten wanneer ze denkt dat het nodig is. Ze is achterdochtig naar anderen toe, vertrouwen kent ze vrijwel niet. Ze is eraan gewend om alleen te zijn, en kwam er ook achter dat als je alleen bent, niemand je kan kwetsen.
    Wanneer Calendae een doel heeft, gaat ze net zolang door totdat ze dit doel heeft bereikt. Ondanks dat er onder die harde laag een onzeker meisje schuilt, is ze in de volksmond eerder 'slecht' dan 'goed' te noemen. Angst kent ze niet, alleen wat het met anderen kan doen. Ze is kritisch, koppig en niet bepaald snel tevreden. Naar anderen luisteren is iets wat ze nooit heeft gedaan, iets waardoor ze regelmatig de fout in gaat.
    Het is een bijzonder sterke, jonge vrouw. Ze is niet snel van haar stuk te krijgen, en zal nooit opgeven. Wanneer ze echt boos is, is ze gevaarlijk. Ze geeft niet om anderen, en doet geen moeite om dit te verbergen.
    Uiterlijk: Met een grootte van 1.75 meter heeft Calendae een gemiddelde lengte. Haar donkerbruine haar is eerder stijl dan golvend, maar door de dikte zit er altijd weg een lichte slag in. Ze heeft een hekel aan haar volle lippen, hoewel die door velen als sensueel worden beschreven. Haar jukbeenderen zijn hoog en subtiel. Haar heldergroene ogen worden donkergroen wanneer ze haar gave gebruikt, maar volgens sommigen wordt haar hele gezicht dan duisterder. Haar lichaam is eigenlijk net iets te mager, maar de vrouwelijke vormen zijn duidelijk aanwezig. Haar borsten zijn kleiner dan ze eigenlijk wilde, maar ze heeft een slanke taille en ronde vormen.
    Gave: Calendae's gave is psychisch. Ze kan ervoor zorgen dat anderen zich in angstaanjagende situaties wanen. Het 'slachtoffer' voelt zich omringd door duisternis, alles om hem/haar heen lijkt te verdwijnen en plaats te maken voor een inwendige, ongekende angst. Inmiddels heeft haar gave zich zover gevorderd dat ze ervoor kan zorgen dat iemand naar een inrichting moet gaan, aangezien bij teveel blootstelling aan deze angst deze zenuwen in de hersenen te erg geprikkeld worden en moeilijk 'uit te schakelen' zijn.
    Familie: Op haar twaalfde zorgde ze ervoor dat haar vader naar een inrichting werd afgevoerd, aangezien hij haar moeder mishandelde. Haar moeder bedankte haar door haar in een weeshuis te plaatsen, de angst voor haar dochter was groter dan de angst die haar echtegenoot voelde door haar gave. Verdere familie heeft ze niet, voor zover ze weet.
    Extra: Haar jaren in het weeshuis waren allesbehalve gelukkige tijden. De enige vriend die ze had, was een jongen die ook het huis uit was gezet omdat hij een mutant was. Ze kijkt naar mensen als afval, overschot, wezens die de wereld alleen maar vernietigen. Ze voelt zich als mutant wel degelijk boven hen verheven, in dat opzicht is ze wel degelijk arrogant.
    Calendae vecht al jaren tegen een lichte bipolaire stoornis, waardoor ze zich het ene moment de koningin te rijk voelt en het andere moment naar zichzelf kijkt als een nutteloze machine.


    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 16:18 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Svartalfheim > Calipso


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Inside schreef:
    Rol: Leerlinge Guillotine.
    Volledige naam: Eve Alma Dwellington.
    Leeftijd: Zeventien.
    Karakter: Eve was altijd een lieve, spontante meid. Een engeltje op school, deed niemand kwaad en werd door bijna niemand gehaat. Toen ze haar kracht ontdekte, werd haar beeld van de werkelijkheid compleet door elkaar geschud. Eve had zich altijd al stiekem aangetrokken gevoeld tot macht, en die kreeg zij door haar kracht. Verlangen naar macht veranderde algauw in verlangen naar anderen pijn zien leiden, waardoor ze in een ziekelijke persoonlijkheid veranderde. Toen ze hoorde van Guillotine, wilde ze er per direct heen. Het leek haar fantastisch om "soortgenoten" te ontmoeten, en hen te laten zien hoe machtig ze wel niet was.
    Eve maakt goed vrienden, maar het ligt eraan met wat voor personen. Zijn ze net zo bedreven door macht als haar, dan zal ze het beter met hen kunnen vinden. Ook is Eve een versierder. Ze houd ervan om mannen om haar vingers te winden.
    Uiterlijk:


    Eve heeft lange, lichtbruine haren, met lichte slag erin. Vaak heeft ze het opgestoken, met een paar lokken ervoor uitgelaten. Voordat ze de gave had had ze staalgrijze ogen, die veranderden naar dit. Ze vind ze erg bijzonder, en is er dan ook erg trots op. Ze is 1.70m, en is vrij mager.
    Gave: Ze bezit de kracht die de hersenfunctie uitschakelt die er voor zorgt dat mensen zichzelf uit gevaarlijke situaties houden.Oftewel: Haar kracht zorgt ervoor dat die mensen zichzelf ernstig pijn willen doen en in het ergste geval zelfmoord willen plegen.
    Als ze de kracht gebruikt, gaat er een snee open bij haar heup, waardoor ze bloedverlies heeft. Dit is het kenmerk van haar kracht, waaraan je kunt zien wat het is. Soms verliest ze de controle over de kracht, bijvoorbeeld bij een sterke negatieve emotie, waardoor er mysterieuze massazelfmoorden plaatsvinden in steden of dorpen.
    Spoiler kan voor sommigen gevoelig op de maag liggen.



    Extra: /


    Hmm, eindelijk eens iets echt goed uitgewerkt.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 10:30 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik heb nog een paar vragen voor jullie !
    Ik heb polls gemaakt met vragen ,wat jullie liever zouden willen ^^

    poll1, poll2, poll3

    Als er nog vragen zijn voor me ,mag je ze ook altijd stellen ^^ Ik zal nu een story aanmaken ,waarbij je wat uitleg kunt vinden over ,de scholen ,lessen en leerlingen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb mijn rollen af
    en bij Poll 1 vind ik dat ze wel op verschillende scholen zitten omdat die andere moralen en voor andere dingen streven, Maar de scholen moeten wel diht bij elkaar zijn zodat de leerlingen met elkaar kunnen omgaan. Omdat ze dus andere dingen moeten leren kunnen ze eigenlijk niet bij elkaar op school zitten omdat de ene schol mensen meer mogen dan de ander.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik zat de gaves van de andere personages te bekijken, en ik had een vraagje:
    Heeft het personage van HurtedHeart in principe niet een soort van 2 gaves? Ze heeft namelijk een mentaal en een fysiek schild.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    En ik heb zin om te beginnen :'D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Inside schreef:
    Ik zat de gaves van de andere personages te bekijken, en ik had een vraagje:
    Heeft het personage van HurtedHeart in principe niet een soort van 2 gaves? Ze heeft namelijk een mentaal en een fysiek schild.


    Gave: Ze kan een Mentaal en fysiek schild opzetten. Haar mentale schild is altijd overeind, maar haar fysieke is een keuze. Haar fysieke schild kan als een ondoordringbare glasplaat zijn, maar ook als een glasplaat onder stroom waardoor je dus gepijnigd word als je het aanraakt. Alex zal die niet veel gebruiken aangezien ze er niet van houd om iemand in pijn te zien. Haar Mentale schild is vrij speciaal aangezien geen enkele gave bij haar werkt ook als je door haar mentale schild heen gaat die als een deken over haar heen valt je gave in het schild weg dus als je het aan je uiterlijk kan zien dat je een gave hebt zullen ze binnen het schild verdwenen zijn.
    Ze is nu aan het leren om haar schilden ook over anderen heen te doen of juist mensen op te sluiten.



    Dit is inderdaad wel waar :/ Maar haar gaves kunnen niet tegelijkertijd ingesteld zijn ,waardoor er altijd 1 minder sterk zal uitkomen.
    Het liefst zou ik dan hebben dat ze het elektrische deel achterwege zou laten dan ,aangezien het dan de 3 soorten zijn ^^' en er 1 een minder sterk schild is.
    HurtedHeart zou je daar misschien iets aan willen doen aub?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Er staat dat de mentale altijd ingeschakeld staat, dus als ze de fysieke gebruikt staat de mentale toch ook aan?

    En je RPG staat in de Nieuwsbrief! :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.